Guest trille8700 Skrevet 5. Januar, 2017 kan alle og enhver oprette en erhverskonto? I min bank betaler jeg i forvejen for og have min konto, og tror da det vil koste extra og have sådan en konto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14243 Skrevet 5. Januar, 2017 trille8700 skrev, for 19 minutter siden: kan alle og enhver oprette en erhverskonto? I min bank betaler jeg i forvejen for og have min konto, og tror da det vil koste extra og have sådan en konto Ja, forudsat at du har et firma og opretter en erhvervskonto i Danske bank. Du behøver ikke være kunde i forvejen. Jeg kan ikke huske, om der var et oprettelsesgebyr, men mindste pakke koster ikke noget at bruge lige nu. Det gjorde den, da jeg fik min, men nu trækker de ikke noget. Du skal ringe til erhvervsafdelingen, så sender de diverse papirer med alm post som du skal udfylde og sende retur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trille8700 Skrevet 5. Januar, 2017 Jeg har ikke noget firma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 98 Skrevet 5. Januar, 2017 trille8700 skrev, for 1 minut siden: Jeg har ikke noget firma hvorfor skal du oprette erhvervskonto når du ikke har noget firma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trille8700 Skrevet 5. Januar, 2017 til mobilpay min private email der kan mine kunder se mit fulde navn, hvilket jeg ikke er interesseret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 98 Skrevet 5. Januar, 2017 trille8700 skrev, for 1 minut siden: til mobilpay min private email der kan mine kunder se mit fulde navn, hvilket jeg ikke er interesseret i OK - ved ikke helt hvordan man fikser det. Men du vil have firmanavnet "Trille8700" sammen med et telefon nummer synligt, så dit rigtige navn og personlige telefon nummer ikke kommer frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trille8700 Skrevet 6. Januar, 2017 denventende skrev, for 22 timer siden: OK - ved ikke helt hvordan man fikser det. Men du vil have firmanavnet "Trille8700" sammen med et telefon nummer synligt, så dit rigtige navn og personlige telefon nummer ikke kommer frem ja det er det jeg vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 98 Skrevet 6. Januar, 2017 trille8700 skrev, for 31 minutter siden: ja det er det jeg vil Som privat person vil det ikke være muligt at skjule navn og identitet. Men hvis du opretter et firma, og laver et firmanavn sammen med et nyt tlf. nummer vil det være det som bliver synligt, overfor dine kunder. Som jeg forstår dig så er du ikke moms registreret i dag. PS. arbejder du i Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg