Guest JazzMaster Skrevet 28. December, 2016 Claire skrev, for 3 minutter siden: Jeg bliver mega liderlig på hende dér når jeg ser hendes billeder.. Go for it! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 28. December, 2016 (edited) Olieindsmurt krop i regnvejr og en paraply sneboldskamp...snemand? tur på marken i overall og gummistøvler på Kronborg i stiletter (adobe henover i baggrund Kronborg) eller Istedløverne Høj hat og pels i skoven find et slot, leg slotsfrue! Lån vennindens friserhingst! Lav det anderledes end de andre....det HAR vi jo set...gør det sådan så folk siger: det skal jeg sku lige se igen! Redigeret 28. December, 2016 af Lady Cherie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 28. December, 2016 Jeg synes den her type billeder er vildt flotte.. Men det er også svært når man stadig gerne vil være anonym og uden ansigt fordi det er vitterligt bare halvdelen af det sjove.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 28. December, 2016 Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden: Olieindsmurt krop i regnvejr og en paraply sneboldskamp...snemand? tur på marken i overall og gummistøvler på Kronborg i stiletter (adobe henover i baggrund Kronborg) eller Istedløverne Høj hat og pels i skoven find et slot, leg slotsfrue! Lån vennindens friserhingst! Lav det anderledes end de andre....det HAR vi jo set...gør det sådan så folk siger: det skal jeg sku lige se igen! Det jo netop det med at tænke originalt uden det bliver for originalt der er svært synes jeg.. Men virkelig gode idéer.. Tak.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 28. December, 2016 Claire skrev, for 17 minutter siden: Jeg bliver mega liderlig på hende dér når jeg ser hendes billeder.. Jeg må bare give dig ret, og det endda med glæde. Man skulle undertiden tro, at nogen har fået Photoshop i julegave og derfor føler sig forpligtet til at bruge det til at ødelægge ellers gode og autentiske billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 28. December, 2016 @JenniferRomantica Bare husk din "choker" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 28. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Dette er i mine øjne tæt på perfektion. Love it. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 28. December, 2016 Du er spot on i de billeder du poster til sidst! Uv er ellers en skæg tanke, men de skal nok være i sort/hvid og med noget lys/skygger der fremhæver de kvindelige fordele, for at kunne fungere til formålet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 258 Skrevet 28. December, 2016 Wouw Bliver næppe vildere end det der? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 29. December, 2016 (edited) JazzMaster skrev, for 9 timer siden: Jeg arbejder selv i den grafiske branche og jeg må indrømme at jeg ikke har meget til overs for de professionelle fotos jeg ser hos mange GP'ere. Problemet ligger efter min mening i efterbehandlingen. De fotos jeg ser rundt omkring, også Jennifers gamle, som hun har postet her, er flotte, komposition og lys er meget prof., men efterfølgende er der nogen, der har åbnet Photoshop og VOLDTAGET billedet! Der er blevet glattet og sløret så meget hud, at pigen ligner et plastik menneske, lys og skygger forsvinder. Det er efter min mening ikke pænt og det giver bestemt ikke et retvisende billede af den person man måske skal møde. Jeg er vild med Jennifers selfies (og de alle de øvrige GP'ers selfies), fordi de er ægte. Det er det jeg leder efter. Jeg tillader mig at vedhæfte 3 billeder, som jeg fandt hos Cassiopeiastars, det er Sara's og jeg syntes at de er super flotte, elegante og ægte på samme tid. (Håber ikke de bliver sure over at jeg har stjålet dem ) Hvis hendes billeder skal bruges, så skal hun i det mindste have kredit med sin EG profil. @SvenskeSara er en super sød og meget intelligent pige. Redigeret 29. December, 2016 af Playful Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 29. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Uv billederne synes nedstemt.. Hahaha.. Nu er mine tanker hen af noget fint hotel værelse helst med badekar så der mulighed for billeder med skum og karbad.. Og så ellers bare klassisk lingeri evt noget lårkort stram kjole eller hvad jeg ellers kan finde på.. Synes virkelig det er besværligt at være nyskabende men samtidig ikke gå over grænsen til underligt.. Hahaha.. Der er ingen tvivl om, at det lyder som en god idé. Det man måske lige skulle tage med i sine betragtning kan jo være, at badekar kan skabe nogle skønne fantasier, så hvis stedet ikke har et badekar, kan det jo skabe henvendelser man ikke kan efterkomme. men.... det er nok bare kommentarer i småtings afdelingen. Er man tilknyttet en klinik hvor de frække rum er indbydende, kun man måske også overveje at lade det indgå i en billede serie. Genkendelsesglæden har måske også lidt betydning. Det vigtigste for mig er stadig, at billeder afspejler en pige, som dels er pigen og dels et ydre som pigen kan leve op til i virkeligheden. Af dine gamle billeder synes jeg bedst om billede nr. 2 hvor du samler noget op. Det sætter ihvertfald gang i nogle positive fantasier o.lign hos mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 29. December, 2016 Foretrækker klart dine gamle billeder frem for dem med maling.... Men er enig med tidligere kommentarer om, at dine advents-selfies har været toppen.... Med andre ord: Billederne må gerne udstråle det man møder - og så være topfrække Godt nytår, JR 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 29. December, 2016 JazzMaster skrev, for 16 timer siden: Jeg arbejder selv i den grafiske branche og jeg må indrømme at jeg ikke har meget til overs for de professionelle fotos jeg ser hos mange GP'ere. Problemet ligger efter min mening i efterbehandlingen. De fotos jeg ser rundt omkring, også Jennifers gamle, som hun har postet her, er flotte, komposition og lys er meget prof., men efterfølgende er der nogen, der har åbnet Photoshop og VOLDTAGET billedet! Der er blevet glattet og sløret så meget hud, at pigen ligner et plastik menneske, lys og skygger forsvinder. Det er efter min mening ikke pænt og det giver bestemt ikke et retvisende billede af den person man måske skal møde. Jeg er vild med Jennifers selfies (og de alle de øvrige GP'ers selfies), fordi de er ægte. Det er det jeg leder efter. Jeg tillader mig at vedhæfte 3 billeder, som jeg fandt hos Cassiopeiastars, det er Sara's og jeg syntes at de er super flotte, elegante og ægte på samme tid. (Håber ikke de bliver sure over at jeg har stjålet dem ) Super billeder. Naturlige af en tilstedeværende model 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 29. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden: Uv billederne synes nedstemt.. Hahaha.. Nu er mine tanker hen af noget fint hotel værelse helst med badekar så der mulighed for billeder med skum og karbad.. Og så ellers bare klassisk lingeri evt noget lårkort stram kjole eller hvad jeg ellers kan finde på.. Synes virkelig det er besværligt at være nyskabende men samtidig ikke gå over grænsen til underligt.. Hahaha.. Jeg tænder helt klar IKKE på fint hotel og skum. Jeg fornemmer at det er din naturlige skønhed og frækhed kombineret med noget der ikke er aaaalt for opstillet og vulgært, der har bragt safterne i kog her i december. Men anerkender at smag og behag er forskellig. Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 29. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden: Jeg synes den her type billeder er vildt flotte.. Men det er også svært når man stadig gerne vil være anonym og uden ansigt fordi det er vitterligt bare halvdelen af det sjove.. Stemmer på billede 3 og 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 29. December, 2016 Hvis jeg må have lov og byde ind igen. Der nævnes rigtig mange fine setup's og ingen tvivl om at det hele ville være lækkert med så godt er motiv MEN for mig personligt, vil jeg se dig og have en ide om hvem du er og he gør selfies det rigtig godt! Jeg skal føle at det kunne være et billede du havde taget og sendt til mig personligt - det ville gøre mig endnu mere nysgerrig efter mere såååå spar de dyre penge på fotograf og hotel og invester i en ny telefon med bedre kamera ha ha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fotografen Skrevet 29. December, 2016 JenniferRomantica skrev, den 28-12-2016 at 14:31: Okay så jeg har lige brug for jeres input her.. Jeg gå med tanken om at få taget nye billeder.. Jeg har en idé om at blande nogle prof billeder med nogle selfies ala dem jeg har delt herinde hen over december måned.. Hehe.. De prof billeder er mest fordi jeg gerne vil have lavet noget specielt som man måske ikke så godt kan på egen hånd.. Og så for kvaliteten på selve billederne skal være højere end hvad min gamle Samsung kan klarer.. Hahaha.. Men dertil har jeg fået en rigtig skør idé.. Noget ala sådan noget her: Noget sjov med uv maling og uv lampe.. Jeg ved bare ikke om det skal blive ved idéen altså om det simpelthen bare er for skørt.. Hvilket ikke ville være umuligt når det er mig der har fundet på den.. Hahaha.. Jeg er utrolig åben overfor hvad der ellers kunne være fedt.. Evt udenfor eller på et lækkert hotel eller hvad ved jeg.. Det må bare gerne være noget anderledes og spændende.. Uden at være vulgært.. Så kom frisk alle i gæve gutter og fortæl mig hvad der ville kunne vække jeres nysgerrighed.. Hejsa JR Jeg er en erfaren fotograf og arbejder i rigtig mange forskellige sammenhænge. Du er velkommen til at skrive hvis du ønsker min hjælp. Jeg er god og billig Venligst Fotografen. Godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 29. December, 2016 StudineMILF skrev, den 28/12/2016 at 15:25: Meget smukke billeder Pigen er nu heller ikke værst 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. December, 2016 JenniferRomantica skrev, den Wednesday, December 28, 2016 at 14:31: Okay så jeg har lige brug for jeres input her.. Jeg gå med tanken om at få taget nye billeder.. Jeg har en idé om at blande nogle prof billeder med nogle selfies ala dem jeg har delt herinde hen over december måned.. Hehe.. De prof billeder er mest fordi jeg gerne vil have lavet noget specielt som man måske ikke så godt kan på egen hånd.. Og så for kvaliteten på selve billederne skal være højere end hvad min gamle Samsung kan klarer.. Hahaha.. Men dertil har jeg fået en rigtig skør idé.. Noget ala sådan noget her: Noget sjov med uv maling og uv lampe.. Jeg ved bare ikke om det skal blive ved idéen altså om det simpelthen bare er for skørt.. Hvilket ikke ville være umuligt når det er mig der har fundet på den.. Hahaha.. Jeg er utrolig åben overfor hvad der ellers kunne være fedt.. Evt udenfor eller på et lækkert hotel eller hvad ved jeg.. Det må bare gerne være noget anderledes og spændende.. Uden at være vulgært.. Så kom frisk alle i gæve gutter og fortæl mig hvad der ville kunne vække jeres nysgerrighed.. Ja jo, de klassiske poseringer med lidt neon farve kunne da være sjovt. Eller måske iført maler bukser med lidt "klat maleri" på toppen Den klassiske sekretær uniform er jo set før, men den er nu altid flot synes jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg