Hop til indhold
Disco Stu

Mature woman Søborg - Amor

Recommended Posts

Besøgte mature woman Søborg efter at have læst lidt positivt om hende herinde.

Blev desværre slemt skuffet. :-(

Da jeg er ankommet, har betalt og har taget tøjet af, render hun rundt i nogen tid i lejligheden og kommer tilbage med 3 telefoner.

Hun sætter sig ved siden af mig på sengen og begynder at tage opkald, sms'e og i det hele taget er hun meget fraværende.

Hun er som sådan meget pæn, flotte bryster, men hendes engagement er latterligt lavt. Efter hun vælger at lægge telefonerne væk en stund, bruger hun yderligere en del tid på at smøre sin numse ind med glidecreme iført handske, for at være klar til lillemanden. Fint nok, men det lagt oveni alt det andet udenoms gør at jeg efterhånden bliver lidt mismodig på seancen.

Hun sutter mig nu rimelig hårdt, suger helt vildt og jeg ender med at gøre mig færdig der for at komme videre.

Hun kan ikke anbefales af mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@blaugrana Ja, det var ikke så fedt. :-/
Andre her på siden har haft gode erfaringer, så måske man kan være heldig. :-)

Det var en lejlighed jeg besøgte hende i, ja. Så diskret det nok kan blive...Hoveddøren ligger i et vindfang og så sku man op på første sal i en almindelig opgang. På gaden er der ingen der kan vide hvad man har gang i, men i opgangen kan der nok være nogen der kender til foretagenet. Der bor dog ikke så mange, og jeg mødte ingen (sen aften) så jeg syntes det var ret diskret.

@Asslickerdet er i Søborg (specifikation fjernet---for 2'nden gang i denne tråd) ..mener jeg gav 500,- kr. for fransk og anal, 10-15 minutter.

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej brødre og godtfolk :)

Er der nogen, der har besøgt hende for nyligt? Hun har spøgt en del i mine hoveder ;) og så vidt jeg kan se frister hun med tilbud fra 400,- pt  :shock:

Holder hun stadig til samme sted?...eller har hun fundet et mere diskret sted? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har på fornemmelsen, at hun enten er en super oplevelse eller en man godt kunne have undværet! :wacko:

Måske ens spansk kundskaber kan skubbe i den rigtige retning? Nogle der har erfaringer i den retning? 

Hvordan er hendes engelsk- og danskkundskaber?...altså det rent sproglige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Når du genopliver en næsten 3 år gammel tråd var det måske en ide at sætte et link ind - hvem Amor var i december 2016 kan de færreste vel huske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...