Energy 457 Skrevet 30. December, 2016 Godt nytår allesammen. Må jeres 2017 blive våd og fyldt med lækker sex. Pas på jer selv, og lad jeres nytårsforsæt gå i opfyldelse 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 30. December, 2016 (edited) Tak for at starte denne tråd. Jeg håber mit nytårsforsæt går i opfyldelse Godt nytår til alle ... og især de super dejlige mennesker på EG, som jeg har lært at kende i løbet af året Redigeret 30. December, 2016 af Playful Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 30. December, 2016 Du skal bare vælge de rigtige nytårsforsæt, eks. jeg vil ikke prøve en ironman i 2017, det kan man holde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 30. December, 2016 Gungner skrev, for 1 minut siden: Du skal bare vælge de rigtige nytårsforsæt, eks. jeg vil ikke prøve en ironman i 2017, det kan man holde. Mit nytårsfortsæt er: lad dig ikke friste med at lave et nytårsfortsæt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 30. December, 2016 Så må mit nytårsfortsæt være og ikke lade mig friste alt for meget af de dejlige piger herinde... det er allerede dødsdømt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veteranen 76 Skrevet 30. December, 2016 Godt Nytår. Må 2017 blive fyldt med gode oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 30. December, 2016 Må 2017 blive fyldt med skønne, modne, danske piger! Suk! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 30. December, 2016 Jeg lover og garanterer at overholde alle mine nytårsforsætter. Jeg har nemlig ingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 30. December, 2016 Godt Nytår allesammen Jeg håber at i kommer sikkert ind i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hrlejlighedsvis 45 Skrevet 30. December, 2016 Lige over, kammerat! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 31. December, 2016 Tak ilm. glæder mig meget til at få lidt sex i det nye år. Butikkerne holder januar udsalg men tror ikke vi piger er hoppet med på den endnu. Jeg er ikke men jeg har klart planer om mere sex og flere gb'er. Ihh jeg glæder mig. Har for første gang i år fået julegaver som GP. En fra snap følger og en fra sted jeg jobber. Føler mig meget heldig. Måske vi får en julefrokost i 2017. Kunne være fedt men måske for meget hønsegård. men ha det dejligt alle sammen❤ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 31. December, 2016 Godt Nytår Havnebumsens nytårsfortsæt er at bruge under 1 million på Fisse! Det skal fandeme lykkedes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 31. December, 2016 Godt nytår til alle. Og så må i lige undskylde mig, skal lige over og have en sidste gang thaimassage i med FB i 2016. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg