Hop til indhold

Recommended Posts

Varmemester skrev, Lige nu:

Jep... Og indlægget er SÅÅÅÅÅ HOOOOOTTT... :lol: :lol:

Ha ha ja! Og den er alle 4 sider værd :-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 3 minutter siden:

Ha ha ja! Og den er alle 4 sider værd :-) 

Nemmerlig... Og nu 5 kan jeg se.. :lol: :lol:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så bare svanse videre rundt primadonnaen drenge. Selv har jeg lidt mandlige ting at lave nu.

Godt Nytår på jer.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Så bare svanse videre rundt primadonnaen drenge. Selv har jeg lidt mandlige ting at lave nu.

Godt Nytår på jer.

Tak og i lige måde. Håber du kommer ind i det nye år med alle lemmer i go behold. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Tak og i lige måde. Håber du kommer ind i det nye år med alle lemmer i go behold. :)

Et af lemmerne er allerede i farezonen...:huh:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 24 minutter siden:

Self.er det frit. Jeg prøvede bare :) I er oppe i fire sider nus nu.:-o

Og Bananas, du har nu mindst otte indlæg i tråden  :-) 

Tror faktisk, at ud over JRo, Varme og mig, så er du den, der har flest indlæg :-):-):-) 

Og når det gælder indlæg med negativ tone, er du så absolut i den gule førertrøje... Sorry to say.

En tanke: Du er velkommen til at læse de tråde, der interesserer dig og springe de andre over - eller søge om et moderator job :-):-):-) 

Og til sidst: Vi ved godt, at vi er tre skøre sjæle, JRo, Varme og undertegnede.

Det undskylder jeg meget, for mit eget vedkommende, og hvis flertallet synes det, skubber jeg piben ind nu, og overlader EG til de superseriøse :-):-):-)  ;-) 

Venligst

French

 

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 24 minutter siden:

Og Bananas, du har nu mindst otte indlæg i tråden  :-) 

Tror faktisk, at ud over JRo, Varme og mig, så er du den, der har flest indlæg :-):-):-) 

Og når det gælder indlæg med negativ tone, er du så absolut i den gule førertrøje... Sorry to say.

En tanke: Du er velkommen til at læse de tråde, der interesserer dig og springe de andre over - eller søge om et moderator job :-):-):-) 

Og til sidst: Vi ved godt, at vi er tre skøre sjæle, JRo, Varme og undertegnede.

Det undskylder jeg meget, for mit eget vedkommende, og hvis flertallet synes det, skubber jeg piben ind nu, og overlader EG til de superseriøse :-):-):-)  ;-) 

Venligst

French

 

Hmm.. Nu tager du piben i den anden hånd du, og kommer med flere skønne og skøre indlæg. :lol: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

French -Du skal ikke undskylde noget som helst;-)

Endnu en gang må jeg takke dig for denne tråd der handlede om at få oprejsning -og det var vi så nogen der fik i en grad så jeg så mig "nød"saget til at tage mig sammen og komme ud af døren og langt om længe få besøgt den petit funklende stjerne.

Og far her blev ikke skuffet -men guffet B-)

Så tak til French for tråden -og naturligvis til JRo for at tage den til roden (næsten rim) B-)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
K-Man skrev, for 4 minutter siden:

French -Du skal ikke undskylde noget som helst;-)

Endnu en gang må jeg takke dig for denne tråd der handlede om at få oprejsning -og det var vi så nogen der fik i en grad så jeg så mig "nød"saget til at tage mig sammen og komme ud af døren og langt om længe få besøgt den petit funklende stjerne.

Og far her blev ikke skuffet -men guffet B-)

Så tak til French for tråden -og naturligvis til JRo for at tage den til roden (næsten rim) B-)

For dælan mand.. Så godt og så sandt skrevet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 38 minutter siden:

Og Bananas, du har nu mindst otte indlæg i tråden  :-) 

Tror faktisk, at ud over JRo, Varme og mig, så er du den, der har flest indlæg :-):-):-) 

Og når det gælder indlæg med negativ tone, er du så absolut i den gule førertrøje... Sorry to say.

En tanke: Du er velkommen til at læse de tråde, der interesserer dig og springe de andre over - eller søge om et moderator job :-):-):-) 

Og til sidst: Vi ved godt, at vi er tre skøre sjæle, JRo, Varme og undertegnede.

Det undskylder jeg meget, for mit eget vedkommende, og hvis flertallet synes det, skubber jeg piben ind nu, og overlader EG til de superseriøse :-):-):-)  ;-) 

Venligst

French

 

Nu har jeg otte indlæg i tråden. Ikke mindst, men eksakt.

Og hvad negativ tone angår ... jeg bryder mig om dynamiken og balancen. Nogen gang må man derfor gøre the dirty job. Men det sker også at jeg er positiv og charmerende.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 53 minutter siden:

Ha ha ja! Og den er alle 4 sider værd :-) 

men mest fordi @JenniferRomantica "spiller" med på "joken"  ;-)
Dejlig læsning her nytårsaftensdag - man bliver jo helt opstemt.

Godt nytår - alle...!!!

Dressmann

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
K-Man skrev, for 39 minutter siden:

... jeg så mig "nød"saget til at tage mig sammen og komme ud af døren og langt om længe få besøgt den petit funklende stjerne.

Og far her blev ikke skuffet -men guffet B-)

Så tak til French for tråden -og naturligvis til JRo for at tage den til roden (næsten rim) B-)

Hold k... jeg elsker dine formuleringer: 'nød'saget, 'ikke skuffet men guffet' og 'JRo for at tage den til ro'en'

Håber hun også kan ro'e mig,  JRo'e :-)

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 25 minutter siden:

Nu har jeg otte indlæg i tråden. Ikke mindst, men eksakt.

Og hvad negativ tone angår ... jeg bryder mig om dynamiken og balancen. Nogen gang må man derfor gøre the dirty job. Men det sker også at jeg er positiv og charmerende.

Husker dig faktisk heller ikke for at være hverken snerpet eller moderatoragtig. Seriøst.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 12 minutter siden:

du skal ikke smutte fra EG eller undskylde

der er plads til alle der overholder vores regler 

der er ytringsfrihed her men brugerne har ikke læsepligt af alle tråde 

Det eneste man kan sige er om vi skulle have rykket denne tråd til Hyggesnak da man kan diskutere om det er en anmeldelse men vi lod den være men den er nok på grænsen til at være en anmeldelse må jeg indrømme 

Godt nytår  og lad nu den gode stemning indfinde sig her på årets sidste dag 

Det er jo en festdag ikke

 

 

 

Jeg smutter ikke på denne baggrund. Bemærk mine tre smileyer efter 'truslen' :-):-):-) 

I øvrigt er jeg helt enig i, at den kunne være flyttet.

Men det ER i bund og grund en kundes anmeldelse af hans oplevelse af et besøg hos en GP.

At hun så aldrig mødte op, er en anden sag :-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de ting jeg elsker allermest ved det her forum er rummeligheden.. At der er plads til sjov og spas.. Sammen med de seriøse ting.. Som jeg havde en indgående samtale med @k_man om igår.. Hehe.. Når der var tid til det.. Jeg har nemlig lært man ikke må tale med ting i munden.. Hahaha.. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

En af de ting jeg elsker allermest ved det her forum er rummeligheden.. At der er plads til sjov og spas.. Sammen med de seriøse ting.. Som jeg havde en indgående samtale med @k_man om igår.. Hehe.. Når der var tid til det.. Jeg har nemlig lært man ikke må tale med ting i munden.. Hahaha.. 

Nej der var godt nok stille fra dig da du havde noget i munden igår. :P :lol:

Selvom du nu har en sød stemme og er let at snakke med. ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd har da uden tvivl i min tid på EG´s side været den mest interessante, sjove, oplysende, public-servicemindede tråd :geek:. Hvis det så har været ment som et reklamefremstød for @JenniferRomantica er den da gået rent ind på alle parametre. Og fred være med det. Den ping-pong der har været, har da været yderst underholdende. Jeg troede den var død ved første indlæg. Men den blev holdt i live på bedste livsbekræftende vis. Kan kun bede til de højere magter for flere af denne slags pudsige indfald og udfordringer i 2017

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 8 timer siden:

Denne tråd har da uden tvivl i min tid på EG´s side været den mest interessante, sjove, oplysende, public-servicemindede tråd :geek:. Hvis det så har været ment som et reklamefremstød for @JenniferRomantica er den da gået rent ind på alle parametre. Og fred være med det. Den ping-pong der har været, har da været yderst underholdende. Jeg troede den var død ved første indlæg. Men den blev holdt i live på bedste livsbekræftende vis. Kan kun bede til de højere magter for flere af denne slags pudsige indfald og udfordringer i 2017

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, for 8 timer siden:

Er Jennifer den samme som også kommer i Sorø?

Jep - og ser ud til at du er heldig i dag ;-)

Godt nytår

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 18 timer siden:

Denne tråd har da uden tvivl i min tid på EG´s side været den mest interessante, sjove, oplysende, public-servicemindede tråd :geek:. Hvis det så har været ment som et reklamefremstød for @JenniferRomantica er den da gået rent ind på alle parametre. Og fred være med det. Den ping-pong der har været, har da været yderst underholdende. Jeg troede den var død ved første indlæg. Men den blev holdt i live på bedste livsbekræftende vis. Kan kun bede til de højere magter for flere af denne slags pudsige indfald og udfordringer i 2017

Jo -der er lange tråde man absolut ikke gider. -Det er dem med alt for meget fnidder. -Så er der lange tråde man gerne gider -det er dem uden fnidder -ja det er dem der er ren hygge -hvor ingen er stygge. :-)

Redigeret af K-Man
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, for 10 timer siden:

Er Jennifer den samme som også kommer i Sorø?

Jeps det er jeg.. Desværre har jeg lagt mig med noget influenza noget og kommer ikke i dag.. Og næste søndag har jeg fødselsdag så der har jeg også fri.. Men derefter er jeg klar og parat igen.. Hahaha.. 

Hvorfor jeg stadig står på vagtplanen kan muligvis tilskrives tømmermænd til dem der styrer hjemmesiden.. Hahaha.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeps det er jeg.. Desværre har jeg lagt mig med noget influenza noget og kommer ikke i dag.. Og næste søndag har jeg fødselsdag så der har jeg også fri.. Men derefter er jeg klar og parat igen.. Hahaha.. 

Hvorfor jeg stadig står på vagtplanen kan muligvis tilskrives tømmermænd til dem der styrer hjemmesiden.. Hahaha.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det jo en ok dag,at jeg dsv også har influenza. Noget lort at ha når man er godt liderlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, for 29 minutter siden:

Så er det jo en ok dag,at jeg dsv også har influenza. Noget lort at ha når man er godt liderlig

Generelt er influenza bare dårligt at have.. Hahaha.. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...