Hop til indhold

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Nej det nåede vi ikke.. Next time;)..

Ok. Det skal jeg huske. Lige en oplysning. Jeg husker desværre som en elefant. ;) Så du kan lige så godt ta den med ind når vi skal ses igen. :P ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

"se den"?

Hehe.. Ja nemmerlig. Se den, røre den, lege med den, tage billeder med den. :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja altså telefonen.. altså det andet blevet tjekket.. Hahaha.. 

Jepper og til begge fornøjelse. ;) Vil jeg da mene. :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil jeg da også mene;).. Hehe..

Nå det vil du alligevel..... :P ;)

Det var pisse frækt at se de gange du vendte det hvide ud a øjnene. ;) :wub: LOVE IT!!!!!! 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 22 minutter siden:

Hehe.. Ja nemmerlig. Se den, røre den, lege med den, tage billeder med den. :lol: :lol:

Det beviser jo min gamle påstand om, at tysk er et langt bedre forståeligt arbejdssprog end både engelsk og dansk, fordi grammatikken her er mere entydig:

Det hedder "das Telefon", altså intetkøn – og dét, du tydeligvis opererer med, er hankøn :D

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Det beviser jo min gamle påstand om, at tysk er et langt bedre forståeligt arbejdssprog end både engelsk og dansk, fordi grammatikken her er mere entydig:

Det hedder "das Telefon", altså intetkøn – og dét, du tydeligvis opererer med, er hankøn :D

Jepper er jo hankøn. :lol: Og har ALDRIG KUNNE finde ud a det der gramatik. :lol: :lol:

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Jepper er jo hansen. :lol: Og har ALDRIG KUNNE finde ud a det der gramatik. :lol: :lol:

Jamen, så må du jo bruge naturmetoden: Vil du helst have en telefon eller en f....?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Jamen, så må du jo bruge naturmetoden: Vil du helst have en telefon eller en f....?

Hmm.. Hva så hvis jeg vil ha begge dele på samme tid? :-o 

Fuck nogle billeder du ville få på din telefon @JenniferRomantica:lol: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Hahaha.. Min telefon er næsten en skændsel at fremvise til nogen.. Hahaha.. Jeg tror ikke man har set en mere smadret men stadig fungerende telefon.. 

Men lad os se hvad vi kan finde på;).. 

Håber da min frisør når at ordne mit hår inden så.. Hahaha..

Ordne dit hår ! Det ville fan.... være lækkert at møde dig med nyordnet hår.

Hold da k... det er bare lækkert at tænke på. At du gør så meget ud af det, fordi du skal møde mig :-):-):-) 

Men jeg er - som den gentleman jeg (også) er - nødt til at advare dig om, at der formentlig ikke er ret mange, der efter vores møde kan se, at det er dit hår, der lige er blevet ordnet :-):-):-) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 minut siden:

Hold da k... det er bare lækkert at tænke på. At du gør så meget ud af det, fordi du skal møde mig :-):-):-) 

Men jeg er - som den gentleman jeg (også) er - nødt til at advare dig om, at der formentlig ikke er ret mange, der efter vores møde kan se, at det er dit hår, der lige er blevet ordnet :-):-):-) 

Hahaha... Så er vi sq da nød til før og efter billeder. ;) :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 7 minutter siden:

Krydser for at han har tid.. 

Ej nu kan jeg næsten ikke andet end at skuffe efterhånden.. Tænker hvis du har idéer om at tage billeder til min profil så må jeg hellere se så godt ud som muligt jo.. Hahaha.. 

Ens hår sidder altid bedst når det lige er blevet gennemkne*host*rodet altså.. Hahaha..

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Ens hår sidder altid bedst når det lige er blevet gennemkne*host*rodet altså.. Hahaha..

Nå? Jaså? Så har galanen altså ikke været grundig nok :(

Jeg husker tydeligt fra min fjerne barndom på landet, når pigen kom hjem fra marken med uglet hår og et ellers tilfreds ansigtsudtryk: Vi vidste alle, men ingen sagde noget .........

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Nå? Jaså? Så har galanen altså ikke været grundig nok :(

Jeg husker tydeligt fra min fjerne barndom på landet, når pigen kom hjem fra marken med uglet hår og et ellers tilfreds ansigtsudtryk: Vi vidste alle, men ingen sagde noget .........

Jamen når man skal se sexet ud så det faktisk bedst at ligne en der lige har haft sex.. Hahaha.. Altså på den sexet måde.. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen når man skal se sexet ud så det faktisk bedst at ligne en der lige har haft sex.. Hahaha.. Altså på den sexet måde.. 

Til alt det har jeg kun en ting at sige/tilføje......

VÆR DIG SELV OG SE UD SOM DU GØR. DU BEHØVER IKKE GØRE SÅ MEGET... FOR DU ER SEXET, OG JEG VIL VÆDE PÅ DU OGSÅ ER DET OM MORGEN. ;) :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Mange piger vælger at forlade værelset og lade gæsten tage tøj på i ro og mag hvilket nok er et rigtig smart og godt valg men jeg føler det bare afvisende og koldt.. Jeg vil gerne det der småsnak bagefter så det ikke bare er "wham bang thank you ma'm".. Men det er nok også med til at skubbe tidsplanen.. Hmm..

Er vel også det de fleste "besøgende" efterlyser - når man læser her på EG. So keep on doing so... Så må vi finde os i at vente lidt (længere). Måske "teledamen" skulle oplyse den/de ventende som det er - overskridelse af tid/svært at få i tøjet mv.  og så ellers tjekke op på den ventende lidt oftere, så man kan vælge at gå. Så føler man sig heller ikke "lukket inde"

Vi sætter vel alle pris på at føle os som "den eneste" ;-)

Dressmann

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dressmann skrev, Lige nu:

Er vel også det de fleste "besøgende" efterlyser - når man læser her på EG. So keep on doing so... Så må vi finde os i at vente lidt (længere). Måske "teledamen" skulle oplyse den/de ventende som det er - overskridelse af tid/svært at få i tøjet mv.  og så ellers tjekke op på den ventende lidt oftere, så man kan vælge at gå. Så føler man sig heller ikke "lukket inde"

Vi sætter vel alle pris på at føle os som "den eneste" ;-)

Dressmann

Ja det er måske en god idé.. Jeg plejer også for så vidt muligt at hilse på dem der evt venter inden jeg gå ind til gæsten men hvis man kommer imens jeg er inde kan det jo ikke så godt lade sig gøre.. Men jeg vil klart bringe det videre.. Normalt plejer telen også at byde på noget at drikke osv men en dag som i fredags hvor det hele var gået skævt pga mig og DSB var hun nok mere stresset end normalt.. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 30/12/2016 at 19:35:

JRo tror jeg lidt er er et ordspil på JLo.. Du ved hende med numsen.. Hahaha.. Sådan fangede jeg den i hvertfald.. 

En glimrende fællesnævner dig og JLo har :D

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Enig... blussende kinder, uglet hår og skinnende øjne. Så er der dømt 2. halvleg :wub:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den ‎30‎-‎12‎-‎2016 at 19:20:

og her er så det sidste.. Hehe.. Igen mega svært at få det til at se ordentlig ud især også med mine beskidte forsømte løbesko.. Hahaha..

20161230_182859.jpg20161230_183005.jpg

20161230_182939.jpg

Jeg er SÅ tændt :wub:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Det de beskidte lyserød sneakers right.? Hahaha..

Lige præcis...jeg elsker det sporty look :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Det de beskidte lyserød sneakers right.? Hahaha..

Husk dem på fredag ! :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...