Hop til indhold
klinikfuckers

Godt nytår til jer alle.

Recommended Posts

Jeg starter det nye år med min ynglings pige DinaG, jeg har bestilt gummilagen og masser af olie, det er en fantasi jeg har haft i mange år :mrgreen: Glæder mig max, der kommer en beretning i næste uge, indtil da, stiv pik og håret tilbage :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa med jer, så fik jeg oplevet min favorit pige for 5-6 gang, da jeg ankom var der gjort klar med gummilagen og masser af olie, det var sgu ikke helt som jeg forestillede mig som det kan ses på frække film :D:D:D:D skal lige sige at det på ingen måde pga. DinaG, hun var som altid pisse fræk og dejlig og der er allerede bestilt tid igen. Kender i det, man besøger en glædes pige og man for sådan et pjattet veninde (bolleveninde) forhold, sådan føler jeg at vores møder har udviklet sig til, vi kan snakke om alt og vi pjatter fniser også ender det altid med spørgsmålet, er du klar igen. DinaG hvis du læser med, så er du sgu en fantastisk lækker pige!!! Til jer der ikke har prøvet DinaG, kom afsted i vil ikke fortryde det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...