klinikfuckers 1181 Skrevet 30. December, 2016 Jeg starter det nye år med min ynglings pige DinaG, jeg har bestilt gummilagen og masser af olie, det er en fantasi jeg har haft i mange år Glæder mig max, der kommer en beretning i næste uge, indtil da, stiv pik og håret tilbage 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 30. December, 2016 Godt Nytår fra StudineMilf 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 30. December, 2016 Happy for all! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 31. December, 2016 Godt nytår til dig også håber i får en skøn seance. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 31. December, 2016 Godt nytår til dig også herfra 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 1. Januar, 2017 Glæder mig til at læse om din oplevelse med DinaG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 4. Januar, 2017 Hejsa med jer, så fik jeg oplevet min favorit pige for 5-6 gang, da jeg ankom var der gjort klar med gummilagen og masser af olie, det var sgu ikke helt som jeg forestillede mig som det kan ses på frække film skal lige sige at det på ingen måde pga. DinaG, hun var som altid pisse fræk og dejlig og der er allerede bestilt tid igen. Kender i det, man besøger en glædes pige og man for sådan et pjattet veninde (bolleveninde) forhold, sådan føler jeg at vores møder har udviklet sig til, vi kan snakke om alt og vi pjatter fniser også ender det altid med spørgsmålet, er du klar igen. DinaG hvis du læser med, så er du sgu en fantastisk lækker pige!!! Til jer der ikke har prøvet DinaG, kom afsted i vil ikke fortryde det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 22. December, 2017 Godt, at du havde en god oplevelse. Jeg kender også kun Dina for de gode ting. Godt hun findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg