champ 428 Skrevet 1. Januar, 2017 Haha well then I misunderstood Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 4. Januar, 2017 And one thing more - you asked why we do not send stinky ones to the toilet from the bed, or really insisting at the beginning - you think, that he will come back to the girl another time? I think not. So we just close our nose and trying to stand it, with wet tissues... Acting like all is super-ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Januar, 2017 kati_arhus skrev, for 4 timer siden: ... you think, that he will come back to the girl another time? I think not. So we just close our nose and trying to stand it, with wet tissues... ..... taking the risk of another smelling experience? Why not just abandon such a guy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 4. Januar, 2017 kati_arhus skrev, for 5 timer siden: And one thing more - you asked why we do not send stinky ones to the toilet from the bed, or really insisting at the beginning - you think, that he will come back to the girl another time? I think not. So we just close our nose and trying to stand it, with wet tissues... Acting like all is super-ok Har du nogensinde oplevet at nogle af dine såkaldte stinkbomber er vendt tilbage ??.....nej vel, lev op til dit slogan 'kvalitet fremfor kvantitet'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 4. Januar, 2017 Ærligt så har jeg virkeligt svært ved at 'smide' en nøgen mand (som lugter) ud. Selv om jeg egentligt bliver stødt og lidt øv agtig indeni, så får jeg også lidt ondt af dem. Det er svære end jer mænd lige tror at gøre sig 'hård' og sige fra i sådan en situation. Men det er noget som jeg arbejder med.....iøvrigt bliver de altid afvist næste gang hos mig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 4. Januar, 2017 Der er godt nok langt mellem mine mandelige gæster der ikke har styr på deres personlige hygiejne . Jeg sender dem altid uanset om de lige er kommet fra badet derhjemme, en tur ud på badeværelset hvor jeg oplyser dem om at der venter dem engangssvampe og intim sæbe og små håndklæder . No problem. Skulle jeg møde mænd der stadig lugter er der ingen blow fra min side af og vælger de ikke at vende tilbage en anden gang så overlever jeg det skam også. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 5. Januar, 2017 Grækeren skrev, for 21 timer siden: Har du nogensinde oplevet at nogle af dine såkaldte stinkbomber er vendt tilbage ??.....nej vel, lev op til dit slogan 'kvalitet fremfor kvantitet'. I think you dont get the point, so I won't argue, it is senseless Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Januar, 2017 Husk at selvom man vasker pikken grundigt, men tager et par gamle sure underhyler på, så kommer pikken til at lugte igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 5. Januar, 2017 (edited) AalborgLook skrev, 1 time siden: Husk at selvom man vasker pikken grundigt, men tager et par gamle sure underhyler på, så kommer pikken til at lugte igen. joooo....men hvad hvis man vender dem, er det ok ???? når det kommer til stykket betyder det åbenbart ikke så meget...."So we just close our nose and trying to stand it, with wet tissues... Acting like all is super-ok" ....suma somarum kunden skulle jo gerne komme igen så lad da være...og jo, man børster da også tænder inden et Tandlæge besøg. Redigeret 5. Januar, 2017 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. Januar, 2017 Grækeren skrev, for 23 minutter siden: joooo....men hvad hvis man vender dem, er det ok ???? når det kommer til stykket betyder det åbenbart ikke så meget...."So we just close our nose and trying to stand it, with wet tissues... Acting like all is super-ok" ....suma somarum kunden skulle jo gerne komme igen så lad da være...og jo, man børster da også tænder inden et Tandlæge besøg. Det var sådan også det, jeg var inde på højere oppe: Som jeg opfattede dét, jeg citerede af Kati–Arhus, så var økonomien (muligheden for kundens tilbagekomst) for hende vigtigere end velværet, "so we just close our nose and trying to stand it" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg