Hop til indhold
Doktor

Thai Smile fortsat...

Recommended Posts

Jeg har svært ved at forstå opstandelsen vedr. Anal Addicts tidligere indlæg...

Jeg har ikke fået noget på Thai Smile uden kondom, kun blow, men det har saft suse mig været tæt på... een gang (jf. tidligere anmeldelse) virkede det blot som om, man besindede sig I sidste øjeblik...

Jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at den rette person kunne have fået den i mål med de piger.... især ikke, hvis han havde set godt ud og kunne have fremvist den rette udrustning ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes også der blev reageret meget underligt på anal addicts indlæg, han lavede en anmeddelse på et sted og vupti.......det føltes nogle gange som om der sidder et lille mindretal bestående af gamle medlemmer som skal bestemme hvad andre skal mene om tingene og administrator virker nogle gange som deres forlængede arm, tror desværer ikke der er noget at gøre ved det, da det er kulturen herinde.

ps. Det vare nok ikke længe før du bliver påtalt med at indlægget skal flyttes til et andet forum........haha haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror der er blevet klaget.... det er jo også en noget speciel verden?

Man sælger en vare, men reklamerer ikke for den. Eller meget få steder gør det i hvert fald, herunder Thai Smile. Indtægerne for denne "vare" andrager langt mere end den vare, der officielt sælges... måske dobbelt så meget (1000 oven i selve massagen). Og der bliver solgt rigtig meget af den, det er der ingen tvivl om. Det ser jo også meget sødt ud at se indehaveren af Thai Smile ligge på maven med "hot stones" på ryggen, men altså ærlig talt....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jo dette ikke nogen anmeldelse du har gjort - måske mere af debat? 

Og debatten der opstod i den oprindelige tråd drejede sig om hvor meget man burde afslørre af det man oplever på thaiklinikkerne. Der findes selvfølgelig ikke noget regelværk, men muligtvis en kultur omkring det. Og det analaddict skrev var ... en usædvanlig afsløring. Derfor reaktionerne.

Jeg klagede ikke til nogen moderator - har jeg aldrig gjort - og ved heller ikke hvorfor manden blev sat i karantæn?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke thai smile har henvendt sig men mere at nogle af thai smiles fans har følt at deres "teerak" er blevet udstillet i et dårligt lys.

Jeg kunne godt tænke mig at høre anal addict om hvad grunden er til han blev blokeret 14 dage........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det kan vi jo ikke vide. Det bliver kun gætværk. Det kan jo også være en plantet anmeldelse i hensigt at skade klinikken. Noget som er set før. Vi ved ikke hvad som ligger bag.

Men måske i et tilfælde som dette, en god idé at forklare hvorfor nogen bliver sat i karantæne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 21 minutter siden:

jeg har ikke selv været indblandet i det her, men kan se i journalerne:

Anal Adict har ikke karantæne længere, men en kollega gav ham 14 dage den 13/12. ikke for hans anmeldelse af analsex, for den overtrådte ikke vores regler og var ok og er her stadig, men for generel opførsel efterfølgende, så det var opfattelsen af han i en periode bidrog med en del ballade herinde og trængte til lidt tænkepause hen over julen.

En af mine kollegaer har skrevet at han har karantæne og at det er ønsket om at få lidt ro der er årsagen, det gør min kollega her:

Det var da godt at jeres metoder virker til at lukke munden på medlemmer herinde........tænk hvor forfærdelig verden ville være hvis folk fik frie tøjler til at sige deres mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EUwanker skrev, for 1 time siden:

Det var da godt at jeres metoder virker til at lukke munden på medlemmer herinde........tænk hvor forfærdelig verden ville være hvis folk fik frie tøjler til at sige deres mening.

Giver dig helt ret, bare uden ironi. Problemet er at ytringsfrihed er fint, men ikke i kombination med anonymitet - der løber det som regel af sporet. Selv uden anonymitet, går det ofte galt på web-fora og det er faktisk ret forfærdeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Giver dig helt ret, bare uden ironi. Problemet er at ytringsfrihed er fint, men ikke i kombination med anonymitet - der løber det som regel af sporet. Selv uden anonymitet, går det ofte galt på web-fora og det er faktisk ret forfærdeligt.

Uhyre forfærderligt indimellem. Skærm og tastatur er det nye sværd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor skrev, for 3 timer siden:

"Phan-tastisk massage" led same skæbne. Hvad mener du om det, Bebop? (du startede den).

Synes det var fint den blev låst - den gled helt af sporet. Var tæt på selv at bede om det :-) Anmeldelser egner sig ikke til den slags generelle debatter, der går på tværs af konkrete steder/gp'er.

Min lære var ikke at skrive med glimt i øjet i den slags tråde, men i stedet prøve at være mere tør og saglig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløjsa allesammen...

Ja jeg har jo været sat i skammekrogen, men så har der været nytårskrudt til at være lidt mere sagsorienteret... om man så må sige.

Mens jeg har været lagt på is, har jeg bl.a. været forbi Thai Smile igen x 2. Der var ingen sure miner eller fortrydelse, og jeg fik samme omgang igen, begge gange... dog nu "non-naturel". Jeg fik at vide, at det havde været en driftsfejl første gang.... uden nærmere forklaring. Men ud over, at der røg et kondom på, var det begge gange stjerneoplevelser -

Det er et udmærket sted. Kritik: Luften er så tyk, at man kunne ryste den ud af en dåse og skære den I skiver. Og ens tøj stinker af parfume i døgn efter... herunder overtøj (!). En god omgang udluftning kunne være godt. Når man er kommet ind ad hoveddøren er det første man ser nogle monitorskærme, der hænger på væggen.... koblet til overvågningskameraer placeret strategiske (?) steder uden for "massageklinikken". Det må være meningen, de skal virke intimiderende, for de er placeret et sted, hvor "Linda" eller andet klinikpersonale ikke lige umiddelbart ser dem...

Men ellers ros til Linda og kontubernal for atter ikke at være blege for at vende ryggen til og få den gennem bagdøren for fulde gardiner ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Driftsfejl:D:D

Årets ord 2017:lol:

Kontubernal??? Også et dejligt ord. Du har altså fundet flere bagdøre, det samme sted. Wow for en warrior ;)

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den fortabte søn vender hoverende tilbage og får ridderslag af far Bananas. Alle er venner igen, inklusive Linda, der i sidste ende(!) godt kunne li' at få den i måsen. Happy ending.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...