SayWhat? 5 Skrevet 31. December, 2016 Hej venner Nogen der har nogle gode forslag til noget frækt og lækker i morgen lørdag, gerne i det nordjyske? En fræk lækker gp som jeg kunne forkæle mig selv med, den sidste dag på året:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 31. December, 2016 Altså, jeg kan godt forstå at du har lyst til præcis sådan noget, på præcis den dag... Men: Holy shit! Du er godt nok sent ude med den tanke! Held og lykke med det, du. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 31. December, 2016 Mon ikke der skulle være nogle gpere der arbejder Idag. Godt Nytårsknald 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frazer 5 Skrevet 31. December, 2016 hvad med frække Louise i Aalborg https://annoncelight.dk/showad/197586. det er spild af tid at prøver de Polske piger i Heimdalsgade der er kun 2 i Torsdags og de virker til ikke at have lyst til og være der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 904 Skrevet 31. December, 2016 Snup frække Louise.. Men Heimdalsgade er ikke så tosset men måske ikke i dag - der er stor udskiftning, billeder passe ofte ikke, men den der er flittig og opmærksom kan godt få rigtig god sex/oplevelser til helt andre priser en andre steder - men det kræver lidt benarbejde, men når det er skrevet er det bestemt også det værd. Held og lykke og godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 1. Januar, 2017 (edited) fræk6 skrev, den 31/12/2016 at 11:58: ...men Heimdalsgade er ikke så tosset men måske ikke i dag - der er stor udskiftning, billeder passe ofte ikke, men den der er flittig og opmærksom kan godt få rigtig god sex/oplevelser til helt andre priser en andre steder - men det kræver lidt benarbejde, men når det er skrevet er det bestemt også det værd. Held og lykke og godt nytår Stop nu med at besøge de udenlandske piger der er her mod deres vilje! Redigeret 1. Januar, 2017 af fyr9000 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 904 Skrevet 2. Januar, 2017 fyr9000 skrev, for 5 timer siden: Stop nu med at besøge de udenlandske piger der er her mod deres vilje! Jeg har besøgt mange danske gp og udlandske gp jeg er bestemt ikke af den opfattelse at de gør det mod deres vilje - skulle jeg få den opfattelse vil jeg gå - jeg skal ikke udelukke nogle piger fra Afrika kan være her mod deres vilje, dem besøger jeg aldrig - jeg syntes piger fra Europa er ok. Hvor fyr9000 har den opfattelse fra må han jo så komme med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 2. Januar, 2017 (edited) StudineMILF skrev, den 31.12.2016 at 08:54: Mon ikke der skulle være nogle gpere der arbejder Idag. Godt Nytårsknald I was working (I am allways not sure, if translated made it good his job...:D) Redigeret 2. Januar, 2017 af kati_arhus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg