thearsepe 13 Skrevet 2. Januar, 2017 (edited) Hej. Nogen der har kendskab til piger med små (primært indre) skamlæber i Storkøbenhavns området og som er aktive her i 2017 ? Hvis hun samtidig også har et godt blow, så vil det være perfekt. Nationalitet/alder er ikke så afgørende. Håber at høre fra jer (gerne med links). Redigeret 2. Januar, 2017 af thearsepe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 2. Januar, 2017 Nu det ikke fordi jeg har nærstuderet Dinas tissekone men jeg kan huske hendes private dele nævnt i anmeldelser som værende små og fine.. Måske hun kunne være et bud.. Hun arbejder på Sexyclub.. http://sexyclub.dk/girls/dina4/index.php.. Hun er generelt en dejlig og sindssyg smuk pige.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 2. Januar, 2017 Wow, tak @JenniferRomantica fordi du gjorde mig opmærksom på Dina, Hun er hermed på listen over fremtidige gode oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 2. Januar, 2017 Sweex skrev, for 2 timer siden: Wow, tak @JenniferRomantica fordi du gjorde mig opmærksom på Dina, Hun er hermed på listen over fremtidige gode oplevelser Hun er endnu mere smuk i virkeligheden faktisk.. Der bliver du ikke skuffet i hvertfald.. Og velbekomme.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. Januar, 2017 Sweex skrev, for 2 timer siden: Wow, tak @JenniferRomantica fordi du gjorde mig opmærksom på Dina, Hun er hermed på listen over fremtidige gode oplevelser Dina er hos Sexyclub i Gladsaxe hver søndag og Romantica ved Nordhavn St. hver onsdag formiddag.. Mener at hun er halv dansk og halv fra Mellemøsten.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. Januar, 2017 ppd skrev, for 4 timer siden: Dina er hos Sexyclub i Gladsaxe hver søndag og Romantica ved Nordhavn St. hver onsdag formiddag.. Mener at hun er halv dansk og halv fra Mellemøsten.. Men pas godt på hende. Piger fra Mellemøsten med små trimmede kulsorte hår på missen er en mangelvare i branchen!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg