Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Mr. Jones

Jeg tror det har noget med kemi, antal besøg og respekt for hinanden at gøre.

Jeg vil ikke sige hvor det er.

Men sidst jeg var på eventyr på et nyt sted, havde jeg fået en aftale med en smuk kvinde og der var byttet penge og jeg havde faktisk Adam kostume på da hun informerer mig om at jeg ikke må røre ved hende, jeg havde betalt 800dkr for 30min så det var i min verden slet ikke i orden, så samlede min sunde fornuft og sagde det høfligt som det var og fik tøj på og pengene tilbage og forlod stille og roligt stedet.

Det er da helt ok at sige nej tak selv om det kan være svært når blodet pumper og pigen er superlækker, men man skal respektere sig selv.

Jeg har da også lavet mine fejl im only human men har så sandelig lært af dem.

Kan vi så få noget forår ?

Min sidste wow oplevelse var med Dao på Strandvejen, virkelig et unikt menneske...

Del dette indlæg

Link til indlæg

har også haft den dejlige fornøjelse at møde den talentfulde Mai som er mammasan på stedet.

mega dejlig røv og der må endda nusses med flere fingre indenfor, hvilket jeg finder rigtig fint.

lækker lille brun krop med søde små bryster.

prisen er høj de første par gange derefter kan den som så meget andet presses i bund for bedre ydelser.

nogen der ved om hun helt er stoppet og evt hvorfor ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
HappyHippo skrev, for 47 minutter siden:

Gravid siges det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndrewR
HappyHippo skrev, 1 time siden:

har også haft den dejlige fornøjelse at møde den talentfulde Mai som er mammasan på stedet.

mega dejlig røv og der må endda nusses med flere fingre indenfor, hvilket jeg finder rigtig fint.

lækker lille brun krop med søde små bryster.

prisen er høj de første par gange derefter kan den som så meget andet presses i bund for bedre ydelser.

Hun er gravid og er stopper helt;(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...