Vicksblaa 11 Skrevet 4. Januar, 2017 Hej alle sammen. Tror I der er noget suspekt her? Kan se profilen er nyoprettet Har en aftale torsdag, men jeg er bekymret? https://annoncelight.dk/showad/220951 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smart i en fart 41 Skrevet 4. Januar, 2017 hemmm ved sku ikke rigtigt,har før prøvet at få lavet aftale med lignende piger,som så bliver aflyst, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 5. Januar, 2017 Vicksblaa skrev, for 23 timer siden: Hej alle sammen. Tror I der er noget suspekt her? Kan se profilen er nyoprettet Har en aftale torsdag, men jeg er bekymret? https://annoncelight.dk/showad/220951 Jeg vil ikke være det mindste bekymret - gør det hvis du tænder på dette set up det ville jeg gøre Giv en melding hvis du gør det, jeg overvejer kraftigt at køre til Aarhus fra Nordjylland for at prøve, hvis du giver en tilbagemeldning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansA 0 Skrevet 5. Januar, 2017 Hej med jer, Forsøgte også at få en tid i dag, men det blev desværre ikke til noget. Glæder mig til at høre anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 6. Januar, 2017 Prøvede at få kontakt mange gange via mail, men fik aldrig svar fra hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 6. Januar, 2017 Det er reel, jeg besøgte pigen i Aarhus den 28 december, hvilket var første gang hun prøvede det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doctor Jekyll 53 Skrevet 6. Januar, 2017 Fortæl fortæl MadsAalb? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 7. Januar, 2017 Der er ikke så meget at fortælle. Jeg fik en aftale på 15 minutter til 600 jeg fik et tidspunkt og en adresse. Jeg ankom til aftalte tid og fik etage og lejligheds nr gik op. Jeg betalte til en mand som var der han viste mig ind på et værelse pige sad på en seng med maske på og en dyne omkring sig. Jeg fik lidt blow og kneppede hende og kom i hendes mund som afslutning hun slugte. Pigen er som på billederne. Derefter tilbage på arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doctor Jekyll 53 Skrevet 18. Januar, 2017 Tak for Anbefalingen, MadsAalborg - baseret på din anmeldelse måtte jeg også prøve dette set-up. Kan nikke genkendende til din beskrivelse. Da jeg kom ind i soveværelset lå pigen på maven kun iført sorte blondetrusser og en "hel dækkende ansigtsmaske" .... Pigen var meget lydhør på mine anvisninger og virkede oprigtig "sulten" og tændt på det hele. Da jeg tog hende doggy-style virkede hendes nydelsesstøn særdeles ægte og hun meget tændt..... Mega god oplevelse. Rigtig stram, fit og lækker pige! Gentagelsesfare: Høj! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 18. Januar, 2017 Jeg er nysgerrig på, hvem der tager imod i lejligheden? Hun skrev nemlig nemlig til mig, da jeg spurgte, at det det et en mand hun ikke kender som andet end udlejeren... Det et jeg lidt skeptisk over. Der må gerne være en mand i nærheden af hensyn til sikkerhed - men jeg ønsker i udgangspunktet ikke nogen kontakt med en anden mand. Nogen det kan fortælle hvad han er for en gut? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doctor Jekyll 53 Skrevet 18. Januar, 2017 Han virkede flink og ganske uskadelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 19. Januar, 2017 Jeg er blevet brændt af 2 gange der ude. havde tid og stod uden for , og bare en masse undskyldninger. I min optik er de useriøse !!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 28. Januar, 2017 Jeg lavede en aftale igen i torsdags ikke så god en oplevelse som første gang. Jeg tror hun ikke synes det er slet så sjovt mere. Andre med samme opfattelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg