nielsp 35 Skrevet 5. Januar, 2017 men vist ikke så længe - hun snakker om at rejse videre. Men indtil da de skønneste krop med alle de faste kurver, man kan ønske sig. Og en afslappet naturlig måde at være på, inklusive snak på et ok engelsk. Men når hendes hænder eller resten af kroppen snakker, er der ingen sprogproblemer! Professionel, men tilstede og nærværende. En bestemt type, men meget medgørlig og villig. Jeg ved ikke, hvor hun har sit kælenavn fra - man kan kun gætte! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 5. Januar, 2017 nielsp skrev, for 1 minut siden: men vist ikke så længe - hun snakker om at rejse videre. Men indtil da de skønneste krop med alle de faste kurver, man kan ønske sig. Og en afslappet naturlig måde at være på, inklusive snak på et ok engelsk. Men når hendes hænder eller resten af kroppen snakker, er der ingen sprogproblemer! Professionel, men tilstede og nærværende. En bestemt type, men meget medgørlig og villig. Jeg ved ikke, hvor hun har sit kælenavn fra - man kan kun gætte! Hvad har hun af priser? Og har du et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielsp 35 Skrevet 5. Januar, 2017 Deres hjemmeside er ikke ret god og viser desværre ikke billeder af Cream: http://www.chaba.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 5. Januar, 2017 nielsp skrev, for 5 minutter siden: Deres hjemmeside er ikke ret god og viser desværre ikke billeder af Cream: http://www.chaba.dk/ Der står jo ikke priser på "tillægsydelser" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielsp 35 Skrevet 5. Januar, 2017 næh - men en Aarhus-standard er 1.000 for fuld pakke, nogle steder lidt mere... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 27. Januar, 2017 Nogen der ved hvem der er på stedet for tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riko 15 Skrevet 27. Januar, 2017 Jeg var der først på ugen, der var det Cream der tog imod, heldigvis. Efter et par uheldige besøg andre steder i byen, var det med stor glæde det var gensyn med Cream. Hun giver altid en dejlig oplevelse, og med et smittende godt humør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riko 15 Skrevet 27. Januar, 2017 Jeg var der først på ugen, der var det Cream der tog imod, heldigvis. Efter et par uheldige besøg andre steder i byen, var det med stor glæde det var gensyn med Cream. Hun giver altid en dejlig oplevelse, og med et smittende godt humør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 29. Januar, 2017 Hobbes skrev, den 27-01-2017 at 21:58: Ok tak. Cream går du ALDRIG fejl af hun er suverænt en af de bedste Thaipiger i Dk og måske endda Thailand med og ja jeg har mødt et par Thaipiger i min tid hun formår simpelthen at holde tungen tæt på imens hun gør dig lykkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielsp 35 Skrevet 6. Februar, 2017 Jeps - jeg var der i lørdags, og hun er der tilsyneladende en uge eller to endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 20. Februar, 2017 Er cream der endnu, skal til Århus imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 20. Februar, 2017 Mthom skrev, for 33 minutter siden: Er cream der endnu, skal til Århus imorgen Hun var der lørdag Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riko 15 Skrevet 21. Februar, 2017 Hun er her godt et par uger endnu. Så det er med at nyde det så længe det er muligt, hun taler om at prøve et andet land næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 2. Marts, 2017 Nogen der ved om det stadig er Cream eller om Ice har taget over igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frækriko 11 Skrevet 2. Marts, 2017 Cream er der en uge endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 22. Juni, 2017 Cream kom tilbage i fredags og hun er i sengen til september. Har lige været og hilse på.Jeg var så høflig at jeg smed en tudse. Men jeg fik også en fin tur. Cream er en af de få damer der får mig til at komme tilbage. Nyder hendes væsen. Eneste minus er faciliteterne. Ved ikke om det er sundhedsskadeligt at bade der. Men jeg tog chancen. Venligst 8000 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 23. Juni, 2017 Jeps, hun er dejlig. Tak for tippet om at hun er tilbage. Skal helt sikker derned inden september, så. Man ved jo aldrig hvornår det er sidste gang, hun er her i landet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En erfaren nybegynder 115 Skrevet 6. Juli, 2017 Jeg skal til Århus i næste uge så overvejer et besøg hos en thai. Jeg har tidligere besøgt Cream. Første gang ligger nogle år tilbage. Dengang var hun meget slank, nogen vil måske mene for slank, men helt perfekt til min smag som er meget slanke trimmede piger. Næste gang jeg traf hende var det tydeligt at hun havde taget en del på, uden at være hverken buttet eller andet. Hendes service var samme høje niveau begge gange. Men jeg tænder mest på den første udgave. Så til mit spørgsmål.....og ved det kan være svært at få et svar. Er hun "tynd" eller almindelig håber i forstår og ikke misforstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 6. Juli, 2017 For en god uge siden var hun almindelig. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En erfaren nybegynder 115 Skrevet 6. Juli, 2017 Tak for svar 8.000 og så ved jeg godt at almindelig er meget subjektivt..... Men nu er det jo også meget andet der tæller og jeg mindes ok massage og et ualmindeligt godt BJ..... jeg går i tænkeboks om det bliver Cream eller om jeg skal prøve en ny pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielsp 35 Skrevet 6. Juli, 2017 (edited) Cream har helt tydeligt tabt sig, så hendes former er endnu mere markante: Gode hofter, slank midje. Hvad en pige måtte have af private årsager til et vægttab vedrører ikke dette forum! Redigeret 6. Juli, 2017 af Rooster Personlige detaljer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 30. Maj, 2019 nielsp skrev, den 05-01-2017 at 14:59: men vist ikke så længe - hun snakker om at rejse videre. Men indtil da de skønneste krop med alle de faste kurver, man kan ønske sig. Og en afslappet naturlig måde at være på, inklusive snak på et ok engelsk. Men når hendes hænder eller resten af kroppen snakker, er der ingen sprogproblemer! Professionel, men tilstede og nærværende. En bestemt type, men meget medgørlig og villig. Jeg ved ikke, hvor hun har sit kælenavn fra - man kan kun gætte! Og du gætter sikkert rigtig første gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg