Funktionær 377 Skrevet 5. Januar, 2017 Hej Jeg blev mødt af en reklame for et slankeprodukt på EGs forside Det undrer mig, at I tillader dette produkt, da det er at sidestille med f.eks. potensmidler Se evt. her: https://www.bodylab.dk/therma-power/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 5. Januar, 2017 Har du læst reklamen ? Det er et fuldt ud lovligt produkt i DK. Reklamen er bare sat dumt sammen så den ligner en reklame for et nu ulovligt prokukt - men hvis man læser det hele så slutter teksten af med at ville sælge Trimlet - som er lovligt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 5. Januar, 2017 Trinetease skrev, 1 time siden: Har du læst reklamen ? Det er et fuldt ud lovligt produkt i DK. Reklamen er bare sat dumt sammen så den ligner en reklame for et nu ulovligt prokukt - men hvis man læser det hele så slutter teksten af med at ville sælge Trimlet - som er lovligt.... Hej Trine Det er korrekt, men Therma, som der reklameres med på EG er ikke lovligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 5. Januar, 2017 Funktionær skrev, for 3 timer siden: Hej Trine Det er korrekt, men Therma, som der reklameres med på EG er ikke lovligt Men hvis du læser teksten i reklamen står der jo netop at de er ulovlige og at de derfor Anbefaler et helt andet produkt. Reklamen er dumt lavet - men teksten siger rent faktisk at man IKKE kan købe dem. Billedet er direkte misvisendene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 6. Januar, 2017 Trinetease skrev, for 16 timer siden: Men hvis du læser teksten i reklamen står der jo netop at de er ulovlige og at de derfor Anbefaler et helt andet produkt. Reklamen er dumt lavet - men teksten siger rent faktisk at man IKKE kan købe dem. Billedet er direkte misvisendene. Hej Trine Vi snakker vist forbi hinanden, den side jeg linker til advarer imod det produkt, som der reklameres for her - om advarslen så er reel, kan diskuteres, det er jo konkurrerende produkter, men noget af indholdet i det der reklameres for er helt sikkert ikke lovligt, det var bare der jeg ville hen - kontra at reklamere for medicinprodukter som der skal recept til for at købe Lad os ikke trække den længere ud, der bliver vist ikke gjort mere ved det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg