besøg 2 Skrevet 6. Januar, 2017 (edited) Jeg var på besøg i Fredericia. Og valgte Danmarksgade 50. Her mødte jeg en ny smuk thai pige, på bare 30 år. Og hold da op, hvor en oplevelse jeg der fik, den bedste massage jeg har fået i flere år. Og fik det af Pim, som er så megaflot udstyret fra naturens side, med de lækreste store bløde bryster, en dejlig smuk og fyldig numse, og alt dette uden at Pim er for stor andre steder. Virkelig en oplevelse jeg syntes andre skal prøve. Men 1000% sikker, Pim har fået en stamkunde. Redigeret 6. Januar, 2017 af besøg Forkert stave måde af navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
besøg 2 Skrevet 6. Januar, 2017 (edited) Ændring fra Pin til Pim, min fejl. Redigeret 6. Januar, 2017 af besøg Har rettet navnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 106 Skrevet 6. Januar, 2017 Stedet Anjoy? Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 6. Januar, 2017 rockett skrev, 1 time siden: Stedet Anjoy? Link? http://anjoythaimassage.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pro Skrevet 6. Januar, 2017 Var det 1000 kr for 1 time? Var selve massagen super altså hård? Var det incl blow og sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 106 Skrevet 6. Januar, 2017 besøg skrev, for 6 timer siden: Jeg var på besøg i Fredericia. Og valgte Danmarksgade 50. Her mødte jeg en ny smuk thai pige, på bare 30 år. Og hold da op, hvor en oplevelse jeg der fik, den bedste massage jeg har fået i flere år. Og fik det af Pim, som er så megaflot udstyret fra naturens side, med de lækreste store bløde bryster, en dejlig smuk og fyldig numse, og alt dette uden at Pim er for stor andre steder. Virkelig en oplevelse jeg syntes andre skal prøve. Men 1000% sikker, Pim har fået en stamkunde. Hende? FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
besøg 2 Skrevet 6. Januar, 2017 (edited) Pro skrev, for 3 timer siden: Var det 1000 kr for 1 time? Var selve massagen super altså hård? Var det incl blow og sex? 1000 for en time, selve massagen var super. Redigeret 6. Januar, 2017 af besøg manglede ordet massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
besøg 2 Skrevet 6. Januar, 2017 Gammelnok skrev, for 3 timer siden: http://anjoythaimassage.dk Det er adressen, har læst et andet sted at det er et tvivlsomt sted. Undskyld, men det er ihvertfald ikke min opfattelse af stedet. De er altid utrolig smilende og imødekommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pro Skrevet 6. Januar, 2017 Enig, kan anbefales både massage og fuld pakke hvis man er til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
besøg 2 Skrevet 8. Januar, 2017 rockett skrev, den 6/1/2017 at 15:32: Hende? FP? Nej det er det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
besøg 2 Skrevet 8. Januar, 2017 rockett skrev, den 6/1/2017 at 15:32: Hende? FP? Ikke Pim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funkyhunky 0 Skrevet 9. Januar, 2017 Flot Reklamebillede Hvis det ikke er Pim, hvem er det så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 9. Januar, 2017 Funkyhunky skrev, for 23 minutter siden: Flot Reklamebillede Hvis det ikke er Pim, hvem er det så? Det er An Joy, men ikke helt nyt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg