JenniferRomantica 18095 Skrevet 7. Januar, 2017 (edited) Så har frisøren været forbi.. Aij hvor jeg elsker det.. I få lige nogle billeder af resultatet.. Nu i jo mænd så i kan nok ikke rigtig se forskellen men der er altså sket noget.. Hehe.. Redigeret 2. Februar, 2017 af Stabilizer 19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumble 74 Skrevet 7. Januar, 2017 Forskel ? ....nyt hovedpudebetræk ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 7. Januar, 2017 rumble skrev, for 1 minut siden: Forskel ? ....nyt hovedpudebetræk ?? Narj.. Håret er blevet ordnet.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Januar, 2017 Ah...lidt krøl ellers noget ? Men meget flot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 7. Januar, 2017 Du har ret @JenniferRomantica - jeg scanner altid først brysterne - så stirrer jeg i skridtet, og er jeg stadig interesseret tjekker jeg øjnene Tillykke med håret - sæt det gerne i en hestehale eller endnu bedre fletninger - og så på et par nye billeder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chuck 121 Skrevet 7. Januar, 2017 Nice - Håret er lækkert og en vigtig del af en piges markedsføring Og pokkers lækkert håndtag at slæbe pigen hjem i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 7. Januar, 2017 holstebronx skrev, for 3 minutter siden: Ah...lidt krøl ellers noget ? Men meget flot Ja og der er blevet farvet.. Så der ikke er udvoksninger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 7. Januar, 2017 Pæne billeder krølle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Ja og der er blevet farvet.. Så der ikke er udvoksninger.. Sådan noget let krøllet hår synes jeg er meget pænt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 7. Januar, 2017 Synes nok der var kommet lidt lyse spidser på krøllerne men helt ærligt lidt umuligt at se i det genskær 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 7. Januar, 2017 PS44 skrev, for 6 minutter siden: Synes nok der var kommet lidt lyse spidser på krøllerne men helt ærligt lidt umuligt at se i det genskær Nu det jo heller ikke håret du plejer at fokuserer på når vi ses.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 7. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Nu det jo heller ikke håret du plejer at fokuserer på når vi ses.. Arrhh jeg synes da lige jeg når et par komplimenter også omkring dit flotte hår inde det går løs men det plejer jo at ende op i en fuglerede hahaha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 7. Januar, 2017 PS44 skrev, for 1 minut siden: Arrhh jeg synes da lige jeg når et par komplimenter også omkring dit flotte hår inde det går løs men det plejer jo at ende op i en fuglerede hahaha Jeg synes generelt du er meget sød og komplimenterende.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 7. Januar, 2017 Dejlig "påklædning" og en sød lille næse Skal altså se at få aflagt et besøg... Dressmann 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 7. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Jeg synes generelt du er meget sød og komplimenterende.. Takker og i lige måde Nu kommer der nok snart en kommentar: "Get a room" hahaha ja, ja, ja jeg tager forbi og ser på det nye flotte hår snart 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Januar, 2017 PS44 skrev, for 7 minutter siden: Takker og i lige måde Nu kommer der nok snart en kommentar: "Get a room" hahaha ja, ja, ja jeg tager forbi og ser på det nye flotte hår snart Hej i to Okay okay da (sorry afsporing) God lørdag i to og resten KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 7. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden: Så har frisøren været forbi.. Aij hvor jeg elsker det.. I få lige nogle billeder af resultatet.. Nu i jo mænd så i kan nok ikke rigtig se forskellen men der er altså sket noget.. Hehe.. For satan en fræk og lækker godte 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 7. Januar, 2017 Der er en grund til at jeg ikke har sat mit hår op.. Hahaha.. Jeg har flyveøre.. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Så har frisøren været forbi.. Aij hvor jeg elsker det.. I få lige nogle billeder af resultatet.. Nu i jo mænd så i kan nok ikke rigtig se forskellen men der er altså sket noget.. Hehe.. Er du sikker på, at det er på hovedet, at frisøren har været på spil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofiala 444 Skrevet 7. Januar, 2017 Hvor er du flot! Både hår og resten. Du ligner en filmstjerne er det det ægte hår eller noget du har købt? Jeg har selv helt glat hår, som jeg egentlig er glad for, men kunne godt tænke mig krøller i en uge til 2 måneder.. kan man få det? Og hvad hedder det udover permanent? Jeg tænker sådan, om man kan vælge tid til det er tilbage til det gamle? Super gode billeder! Du er meget smuk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumble 74 Skrevet 7. Januar, 2017 (edited) Flyveører ? ....nooo way !!! Det er simpelthen de bedste billeder af dig nogensinde !! men irriterende stor Samsung Redigeret 7. Januar, 2017 af rumble 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 7. Januar, 2017 Sofiala skrev, for 29 minutter siden: Hvor er du flot! Både hår og resten. Du ligner en filmstjerne er det det ægte hår eller noget du har købt? Jeg har selv helt glat hår, som jeg egentlig er glad for, men kunne godt tænke mig krøller i en uge til 2 måneder.. kan man få det? Og hvad hedder det udover permanent? Jeg tænker sådan, om man kan vælge tid til det er tilbage til det gamle? Super gode billeder! Du er meget smuk Mange mange tak smukke.. Det er helt mit eget.. Pånær farven.. Hehe.. Det er lysnet.. Og så er det krøllet med et glattejern.. Nogle gange med et krøllejern.. Jeg tror ikke der findes andet end permanent til krøller der bliver i mere end en hårvask.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 7. Januar, 2017 Haha nu stopper du flyveøre... de er da helt fine dine øre og du ser jo skøn ud i din morgenkåbe og nu med hestehale men jeg giver rumble ret i din Samsung er en antik sag haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 7. Januar, 2017 Trimmede frisøren dig også lige forneden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg