JenniferRomantica 18095 Skrevet 7. Januar, 2017 Runaldo skrev, for 4 minutter siden: Trimmede frisøren dig også lige forneden? Nope.. Det klarer jeg fint selv.. Hehe.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 7. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Nope.. Det klarer jeg fint selv.. Hehe.. rrRRrRrrrRrRrrrRrRRR:p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 7. Januar, 2017 Hvor er du bare sød, sikke en pige. jeg er helt overbevist om at du er noget særligt, men mon øjnene smiler? Tør du vise dem? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 7. Januar, 2017 Kan især godt lide dit billede i er det en morgenkåbe dit civile tøj agtigt. der er virkeligt sødmefuldt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 7. Januar, 2017 Og et lille bitte kritikpunkt, måske tager jeg fejl. Du elsker opmærksomheden, du elsker at blive beundrede du stiller efter anerkendelse, du lever af det det giver dig et kick en tilfredshed. Det tror jeg det er ikke noget jeg ved. tro er noget man gør i kirken. men omvendt måske har du bare lyst til at sige hej folk er jeg værsartig kig. Du gør det sku godt... men glem nu ikke dig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 7. Januar, 2017 Romantikeren skrev, for 34 minutter siden: Og et lille bitte kritikpunkt, måske tager jeg fejl. Du elsker opmærksomheden, du elsker at blive beundrede du stiller efter anerkendelse, du lever af det det giver dig et kick en tilfredshed. Det tror jeg det er ikke noget jeg ved. tro er noget man gør i kirken. men omvendt måske har du bare lyst til at sige hej folk er jeg værsartig kig. Du gør det sku godt... men glem nu ikke dig selv Jeg tror egentlig det for mig drejer sig om at sætte gang i noget sjov.. Jeg synes rigtig tit de her billed (og debat/skøre spørgsmål) tråde sætter gang i nogle humoristiske kommentarer og andre fortællinger og hvad ved jeg.. Men i hvertfald noget der giver mig et smil på læben.. Min intention var på ingen måder at det skulle være reklame.. Jeg havde slet ikke forventet at billederne ville få den form for reaktion faktisk.. Hahaha.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 7. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden: Jeg tror egentlig det for mig drejer sig om at sætte gang i noget sjov.. Jeg synes rigtig tit de her billed (og debat/skøre spørgsmål) tråde sætter gang i nogle humoristiske kommentarer og andre fortællinger og hvad ved jeg.. Men i hvertfald noget der giver mig et smil på læben.. Min intention var på ingen måder at det skulle være reklame.. Jeg havde slet ikke forventet at billederne ville få den form for reaktion faktisk.. Hahaha.. det gør du så ganske udmærket Hvad med at lave noget på bestemte dage, fastelavn f.eks. i fredags var der hellige trekonger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 7. Januar, 2017 Romantikeren skrev, for 4 minutter siden: det gør du så ganske udmærket Hvad med at lave noget på bestemte dage, fastelavn f.eks. i fredags var der hellige trekonger Jeg havde også en adventkalender jo.. Hehe.. Så det har jeg lidt været i gang med.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 7. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Jeg havde også en adventkalender jo.. Hehe.. Så det har jeg lidt været i gang med.. Og det er en af de bedste adventskalendere jeg kender Glæder mig allerede til den næste adventskalender.... selvom der er lang tid til... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Januar, 2017 Romantikeren skrev, for 16 minutter siden: det gør du så ganske udmærket Hvad med at lave noget på bestemte dage, fastelavn f.eks. i fredags var der hellige trekonger Ja man kan hurtigt finde en grund til at fejre noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyLife! 54 Skrevet 7. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Så har frisøren været forbi.. Aij hvor jeg elsker det.. I love it... Wauv! Bare smukt.... bliver helt blød i knæene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 8. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden: Så har frisøren været forbi.. Aij hvor jeg elsker det.. I få lige nogle billeder af resultatet.. Nu i jo mænd så i kan nok ikke rigtig se forskellen men der er altså sket noget.. Hehe.. Waauw! Hmm lidt flere krøller og en anden farve? Jeg er rent faktisk vild med dit lækre hår og i øvrigt ser du også ret dejlig ud! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 8. Januar, 2017 Hmm måske der er billederne, men jeg ser altså ikke nogen flyveøre OG er det den berømte Samsung på billederne?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 8. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, den 7/1/2017 at 16:29: Så har frisøren været forbi.. Aij hvor jeg elsker det.. Flot.....men plejer det ikke at være os der tager forbi frisøren og ikke omvendt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 8. Januar, 2017 (edited) TheVoice skrev, for 20 minutter siden: Flot.....men plejer det ikke at være os der tager forbi frisøren og ikke omvendt Måske er frisøren en af hendes kunder - evt. betalt i naturalier Redigeret 8. Januar, 2017 af gerog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 8. Januar, 2017 For HULAN DA!!!!!!! Det gør dig jo kun mere atraktiv og lækker @JenniferRomantica Er sq ked a jeg måtte melde fra sidst. Men måske held i uheld.. For nu kan jeg jo så møde en endnu lækre lillepige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 8. Januar, 2017 gerog skrev, 1 time siden: Måske er frisøren en af hendes kunder - evt. betalt i naturalier Min frisør er rimelig meget til mænd.. Og selv en mand.. Hahaha.. Desværre.. Han er ellers sådan rimelig fræk at se på.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofiala 444 Skrevet 8. Januar, 2017 Flyveører? Man kan da slet ikke se ørerne for håret? Jeg synes hun er flot på billederne, og det er jeg sikkert ikke alene om 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Januar, 2017 @JenniferRomantica Godt at du ikke valgte denne frisør http://ekstrabladet.dk/nationen/frisoerkatastrofe-til-1400-kr-i-vejle-mit-haar-ligner-en-marmorkage/6499604 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg