Hop til indhold
JenniferRomantica

Yay.. Frisøren har været forbi.. (selfietråd)

Recommended Posts

Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Nope.. Det klarer jeg fint selv.. Hehe..

rrRRrRrrrRrRrrrRrRRR:p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og et lille bitte kritikpunkt, måske tager jeg fejl. Du elsker opmærksomheden, du elsker at blive beundrede du stiller efter anerkendelse, du lever af det det giver dig et kick en tilfredshed. Det tror jeg det er ikke noget jeg ved. tro er noget man gør i kirken.

men omvendt måske har du bare lyst til at sige hej folk er jeg værsartig kig.

Du gør det sku godt... men glem nu ikke dig selv;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 34 minutter siden:

Og et lille bitte kritikpunkt, måske tager jeg fejl. Du elsker opmærksomheden, du elsker at blive beundrede du stiller efter anerkendelse, du lever af det det giver dig et kick en tilfredshed. Det tror jeg det er ikke noget jeg ved. tro er noget man gør i kirken.

men omvendt måske har du bare lyst til at sige hej folk er jeg værsartig kig.

Du gør det sku godt... men glem nu ikke dig selv;)

Jeg tror egentlig det for mig drejer sig om at sætte gang i noget sjov.. Jeg synes rigtig tit de her billed (og debat/skøre spørgsmål) tråde sætter gang i nogle humoristiske kommentarer og andre fortællinger og hvad ved jeg.. Men i hvertfald noget der giver mig et smil på læben.. 

Min intention var på ingen måder at det skulle være reklame.. Jeg havde slet ikke forventet at billederne ville få den form for reaktion faktisk.. Hahaha..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Jeg tror egentlig det for mig drejer sig om at sætte gang i noget sjov.. Jeg synes rigtig tit de her billed (og debat/skøre spørgsmål) tråde sætter gang i nogle humoristiske kommentarer og andre fortællinger og hvad ved jeg.. Men i hvertfald noget der giver mig et smil på læben.. 

Min intention var på ingen måder at det skulle være reklame.. Jeg havde slet ikke forventet at billederne ville få den form for reaktion faktisk.. Hahaha..

det gør du så ganske udmærket :D Hvad med at lave noget på bestemte dage, fastelavn f.eks. i fredags var der hellige trekonger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 4 minutter siden:

det gør du så ganske udmærket :D Hvad med at lave noget på bestemte dage, fastelavn f.eks. i fredags var der hellige trekonger

Jeg havde også en adventkalender jo.. Hehe.. Så det har jeg lidt været i gang med.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Jeg havde også en adventkalender jo.. Hehe.. Så det har jeg lidt været i gang med.. 

Og det er en af de bedste adventskalendere jeg kender ;)
Glæder mig allerede til den næste adventskalender.... selvom der er lang tid til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 16 minutter siden:

Ja man kan hurtigt finde en grund til at fejre noget :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Så har frisøren været forbi:wub:.. Aij hvor jeg elsker det.. 

I love it... Wauv!

Bare smukt.... bliver helt blød i knæene :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

I få lige nogle billeder af resultatet.. 

Nu i jo mænd så i kan nok ikke rigtig se forskellen men der er altså sket noget.. Hehe..

Screenshot_20170107-162329.pngScreenshot_20170107-161934.png20170107_161747.jpg20170107_162025.jpg

Waauw! Hmm lidt flere krøller og en anden farve? Jeg er rent faktisk vild med dit lækre hår :rolleyes: og i øvrigt ser du også ret dejlig ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 7/1/2017 at 16:29:

Flot.....men plejer det ikke at være os der tager forbi frisøren og ikke omvendt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Flot.....men plejer det ikke at være os der tager forbi frisøren og ikke omvendt ;-)

Måske er frisøren en af hendes kunder - evt. betalt i naturalier ;)

Redigeret af gerog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...