Sødmand 74 Skrevet 8. Januar, 2017 Hej. Jeg er faldetilbage over et tilbud om at knalde hans kone i hans bil. Er der nogen der har prøvet det hos dem? https://annoncelight.dk/showad/218167 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 8. Januar, 2017 (edited) Udover det frække i tilbudet Blowjob (maks 20 min) 500krSex (maks 30 min) fra 1000kr Redigeret 8. Januar, 2017 af Extinguisher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wishbone32 Skrevet 8. Januar, 2017 Det da lækkert nok at duske, en kvinde bagi bilen. Men den del med at have fyren enten i bilen, eller lige i nærheden virker lidt forkert for mit vedkommende. Jeg er ikke så meget for tilskuere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 9. Januar, 2017 Jeg synsvtanken om tilskuere er ret konkurs, specielt hvis de selv syns det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 9. Januar, 2017 Ikke konkurs, men kinky 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 9. Januar, 2017 Har haft en aftale med dem , sød almindelig kvinde gav et rigitg godt blow mens manden gik en tur ingen hast god tid 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 12. Januar, 2017 Ja diskret sted Skejby 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 22. Januar, 2017 larokka skrev, den 9/1/2017 at 22:16: Har haft en aftale med dem , sød almindelig kvinde gav et rigitg godt blow mens manden gik en tur ingen hast god tid Hvordan ser konen ud - umiddelbart er jeg ikke tændt ud fra billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 22. Januar, 2017 Lidt husmor , rigtig sød og blev noget tændt af at give blow , klart amatør pige/par der tænder på det de laver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latino 49 Skrevet 23. Januar, 2017 Ligner en mand der ligger på billedet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 23. Januar, 2017 Jeg har også mødtes med dem. Hun er rigtig lækker og en sød amatør der klart tænder på at sutte pik. Skøn oplevelse. Gentager gerne igen hvis de kommer i mit lokalområde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg