Guest Havnebumsen Skrevet 10. Januar, 2017 @Lady Cherie melder du det som en arbejdsskade hvis du får bidmærker i po poen??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 10. Januar, 2017 (edited) Hvad skal man dog svare på det.... Redigeret 10. Januar, 2017 af Lady Cherie 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 10. Januar, 2017 (edited) Meeeeeeen min nyeste baby kan nok også gøre lidt ved sagen... Redigeret 10. Januar, 2017 af Lady Cherie 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. Januar, 2017 Ååååååårh Shit den er SØD @Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Januar, 2017 (edited) Lady Cherie skrev, 1 time siden: Hvad skal man dog svare på det.... Haaaaaaaaaahaha MEGA CUTE en anden der!! Redigeret 10. Januar, 2017 af Claire 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, for 22 timer siden: Meeeeeeen min nyeste baby kan nok også gøre lidt ved sagen... En sød lille vaps 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 12. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, den 10-01-2017 at 21:29: Meeeeeeen min nyeste baby kan nok også gøre lidt ved sagen... Lige så Sød og uskyldig som Ladyen selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Januar, 2017 jonnyjazz skrev, 1 time siden: Lige så Sød og uskyldig som Ladyen selv En hyrdehund? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Januar, 2017 Borende X skrev, den 12-01-2017 at 10:36: En hyrdehund? Et krammedyr...af den værste slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, for 1 minut siden: Et krammedyr...af den værste slags. Bider den? Så kan du jo have den med på arbejde til en hyrdetime Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Januar, 2017 (edited) Hans track-liste er: en sutsko, en hanske, 3 pudebetræk, 4 køkkenruller (fylder meget når de bliver til frimærker) en busk, en såret Dogo Argentino;s stolthed, ca. 14 arkæologiske udgravninger i min have, og ellers tisset på gulvet og han er verdensmester til at flytte rundt på mit vasketøj, der skal hænges op. ps i øvrigt har jeg fået ringbrynje til ben og arme efter utalige angreb... Redigeret 13. Januar, 2017 af Lady Cherie 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, for 10 minutter siden: Hans track-liste er: en sutsko, en hanske, 3 pudebetræk, 4 køkkenruller (fylder meget når de bliver til frimærker) en busk, en såret Dogo Argentino;s stolthed, ca. 14 arkæologiske udgravninger i min have, og ellers tisset på gulvet og han er verdensmester til at flytte rundt på mit vasketøj, der skal hænges op. ps i øvrigt har jeg fået ringbrynje til ben og arme efter utalige angreb... Så de blå øjne snyder ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, for 14 minutter siden: Hans track-liste er: en sutsko, en hanske, 3 pudebetræk, 4 køkkenruller (fylder meget når de bliver til frimærker) en busk, en såret Dogo Argentino;s stolthed, ca. 14 arkæologiske udgravninger i min have, og ellers tisset på gulvet og han er verdensmester til at flytte rundt på mit vasketøj, der skal hænges op. ps i øvrigt har jeg fået ringbrynje til ben og arme efter utalige angreb... Hæhæ, hvis jeg skulle få den ide at møde op i Hvidovre, ville pusset med statsgaranti løbe pivende bort og gemme sig oppe bag Damhussøen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Januar, 2017 Kære HrX Jeg lukkede Asminderødvej i Hvidovre i Sommers....så hvis du møder op der, så står det dig frit for, der er ingen der jager dig! Men ellers er det lille pus Flankeret af hans "storebror" en Dogo Argentino....en lille hvid ting.....(google)...hr X i Furesøen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden: Kære HrX Jeg lukkede Asminderødvej i Hvidovre i Sommers....så hvis du møder op der, så står det dig frit for, der er ingen der jager dig! Men ellers er det lille pus Flankeret af hans "storebror" en Dogo Argentino....en lille hvid ting.....(google)...hr X i Furesøen Så tror da Fanden, at der ikke skete noget, selvom jeg var ved at banke hytten helt ned. Men selvom du har hele tre sultne rovdyr til at bakke hinanden op, tror jeg nok, de alligevel tager flugten, når de ser mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 14. Januar, 2017 Lady Cherie skrev, for 19 timer siden: Hans track-liste er: en sutsko, en hanske, 3 pudebetræk, 4 køkkenruller (fylder meget når de bliver til frimærker) en busk, en såret Dogo Argentino;s stolthed, ca. 14 arkæologiske udgravninger i min have, og ellers tisset på gulvet og han er verdensmester til at flytte rundt på mit vasketøj, der skal hænges op. ps i øvrigt har jeg fået ringbrynje til ben og arme efter utalige angreb... Lyder da til at Ladyen har blevet satt på en stor opgave eller er det fordi Ladyen er ved at falde af den på sine gamle dage Måske man skulle hjælpe den søde hvalp med at opdrage Ladyen *GF* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg