Claire 4321 Skrevet 10. Januar, 2017 Ja, jeg må være helt spade, men jeg kan ikke finde nogen steder på AL, hvor man kan få hjælp/kontakte en moderator? Findes det ikke der inde? Det drejer sig om (forhåbentlig) at skifte brugernavn derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 10. Januar, 2017 Tror du kan skrive til [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 10. Januar, 2017 https://annoncelight.dk/help Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Januar, 2017 Ok jeg havde ikke set e-mailen tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Januar, 2017 Claire skrev, for 20 minutter siden: Ok jeg havde ikke set e-mailen tak var det lige blondine Claire som rodede med computer ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. Januar, 2017 holstebronx skrev, 1 time siden: var det lige blondine Claire som rodede med computer ? Jeg er ret sikker på at de skyndte sig ind, og lavede den er mail, da dit så mit indlæg 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 11. Januar, 2017 Claire skrev, for 7 timer siden: Jeg er ret sikker på at de skyndte sig ind, og lavede den er mail, da dit så mit indlæg Oh, yeah... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 12. Januar, 2017 Claire skrev, den 10/1/2017 at 22:13: Jeg er ret sikker på at de skyndte sig ind, og lavede den er mail, da dit så mit indlæg Det gjorde vi selvfølgelig. Vi ønsker altid at beskytte vores brugeres intelligens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 12. Januar, 2017 Maya Kathrine skrev, for 7 minutter siden: Det gjorde vi selvfølgelig. Vi ønsker altid at beskytte vores brugeres intelligens ❤️ Arbejder du også for annoncelight? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 12. Januar, 2017 Claire skrev, for 6 minutter siden: ❤️ Arbejder du også for annoncelight? Ja, jeg overtager størstedelen af udviklingen inden længe. Der skal dog lige lidt overlevering på plads først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 12. Januar, 2017 Maya Kathrine skrev, for 4 minutter siden: Ja, jeg overtager størstedelen af udviklingen inden længe. Der skal dog lige lidt overlevering på plads først kan man få ændret sit navn derinde? Brugernavnet mit er "idaMoncherie", hvilket selvf er lidt misvisende. KYS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 12. Januar, 2017 Claire skrev, for 1 minut siden: kan man få ændret sit navn derinde? Brugernavnet mit er "idaMoncherie", hvilket selvf er lidt misvisende. KYS Jeg er slet ikke langt nok inde i systemet endnu pga. mgl. overlevering. Du bliver nødt til at sende det til support-emailen som nævnt ovenfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Januar, 2017 Claire skrev, den 10-01-2017 at 22:13: Jeg er ret sikker på at de skyndte sig ind, og lavede den er mail, da dit så mit indlæg *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg