Hop til indhold

Recommended Posts

Nå tid til min første anmeldelse. Fandt deres annonce på annoncelight og faldt over der stod de lå i fabrikskvarter (er til diskrete steder). Så bestilte tid til kl 18. Ringede på og døren blev åbnet af en pige jeg vil skyde på var midt 30erne ikke åle slank men super pæn med et par ordentlige fortrin (af en thai) som hun senere insisterede på var ægte. Og efter at ha følt dem er jeg tilbøjelig til at tro på hende. Nå tilbage igen, startede med at blive vist ind i et lækker velduftende lokale hvor jeg bestilte 1 times thai massage. Det gjorde hun til ug temmelig  hård massage med fokus på det uden det irriterende pillen på de nedre regioner. Det kom så til sidst og efter at ha rørt de fortrin måtte var jeg jo nød til at købe lidt mere. Glemte at få hendes navn men tror det var ejeren. Konklusion helt sikkert et gensyn næste gang ryggen driller 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...