powerpoint 373 Skrevet 12. Januar, 2017 Når man ser en overskrift i et forum, ville det være dejligt hvis det straks fremgik, om det var en anmeldelse eller en efterlysning. Jeg ved ikke om det er fordi EG ikke føler det opportunt eller det bare er besværligt med subopdelinger . Men man kunne måske så appellerer til skribenterne, som søger svar i " Efterlysninger " om at tilføje et " ? " spørgsmålstegn i tråd emnet, så slap man for unødige, tidsrøvende indtastninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 12. Januar, 2017 powerpoint skrev, for 3 minutter siden: Når man ser en overskrift i et forum, ville det være dejligt hvis det straks fremgik, om det var en anmeldelse eller en efterlysning. Jeg ved ikke om det er fordi EG ikke føler det opportunt eller det bare er besværligt med subopdelinger . Men man kunne måske så appellerer til skribenterne, som søger svar i " Efterlysninger " om at tilføje et " ? " spørgsmålstegn i tråd emnet, så slap man for unødige, tidsrøvende indtastninger Et tip kunne være at efterlysninger er i forummet for efterlysninger og anmeldelser er i forummet for anmeldelser 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18119 Skrevet 12. Januar, 2017 Claire skrev, for 21 minutter siden: Et tip kunne være at efterlysninger er i forummet for efterlysninger og anmeldelser er i forummet for anmeldelser Når man f.eks søger på en pige så kommer det hele op i en pærevælling.. Måske der det var fedt med et spørgsmålstegn så man ikke skulle tjekke alle tråde med pigen ud.. Tror det er det som Trådstarter mener.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Januar, 2017 (edited) Det lyder forjættende, og der har da også tidligere været tanker fremme om denne problematik. Problemert er bare, at efterlysningsstrenge ret nemt følger deres egne baner. Efterlyser f.eks en bruger et godt thaisted i Nedre Syndelev, så kommer der måske et forslag. En anden bruger, som har haft en rædselsfuld oplevelse netop på det foreslåede sted, opponerer – og så kører tingene bare derudad. Redigeret 12. Januar, 2017 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 12. Januar, 2017 (edited) JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Når man f.eks søger på en pige så kommer det hele op i en pærevælling.. Måske der det var fedt med et spørgsmålstegn så man ikke skulle tjekke alle tråde med pigen ud.. Tror det er det som Trådstarter mener.. Det er selvfølgelig rigtigt, men når TS skriver: " EG ikke føler det opportunt eller det bare er besværligt med subopdelinger " får man indtrykket, at han ikke har bemærket at anmeldelser og efterlysninger netop er opdelt.. Redigeret 13. Januar, 2017 af Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 12. Januar, 2017 Hovedparten af vores arbejde som moderatorer er at flytte efterlysninger fra Anmeldelsesforum eller Generel debat til efterlysningsfora. Folk skriver først og tænker - måske - bagefter, men for det meste ikke. Sådan har det været i al min tid. -Ledvogter 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 13. Januar, 2017 Og sådan vil det også være fremover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 14. Januar, 2017 Vi har en halv time til at redigere vores indlæg. Hvad om vi også havde en halv eller hel time til at flytte det? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 118 Skrevet 17. Januar, 2017 Jeg har hørt nævnt, at nogle bevidst smider efterlysninger under anmeldelser af den simple grund, at der er flere, der læser og dermed kan give sit besyv med? vi er kun os selv til at højne (selv)disciplinen, men kunne der ikke laves en regel om, at efterlysninger, der er lagt under anmeldelser, kort og godt bliver slettet, og det samme skulle efter min mening gælde efterlysning med overskrift af typen "har nogen besøgt hende hér?" uden nogen angivelse af pigens navn eller geografisk angivelse, da disse jo får mange af os til, uden grund, at klikke ind på pågældende efterlysning og et evt. link, for så at finde ud af, at pigen holder hof i Skagen og derfor uden relevans for folk, der kommer fra andre egne i Jylland. Er "Rapporter indlæg" forsvundet? (Jeg bruger iPhone)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 17. Januar, 2017 jydefyren skrev, for 23 minutter siden: Er "Rapporter indlæg" forsvundet? (Jeg bruger iPhone)? Tryk på Flaget til højre for datoen indlægget er skrevet og 'Rapporter' åbner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 118 Skrevet 17. Januar, 2017 Gammelnok skrev, for 3 timer siden: Tryk på Flaget til højre for datoen indlægget er skrevet og 'Rapporter' åbner. Bingo! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg