Kneefsuour 1 Skrevet 13. Januar, 2017 Dumme Dumme mig. Tillad min dårlige dansk. Håber ratree er ren siden vi bollede lige uden gummi. Jeg skulle jo lat være å stikke den ind, men såden gikk det når man har det liderlig i boblebadet. Håper varmen og sebevannet gør sitt med sykdommer. Jeg varte heller ikke rett lenge. Del dette indlæg Link til indlæg
PushingLimits 29 Skrevet 13. Januar, 2017 (edited) Det er noget værre noget når dillermanden ikke vil holde hovedet koldt om man vil. Tror alle mænd har stået i det dilemma. Gå til lægen og få taget en klamydia test/mycoplasma Hold øje med den dernede det næste stykke tid Lad være med at bekymre dig - du kan ikke ændre det. Redigeret 13. Januar, 2017 af PushingLimits 1 Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 13. Januar, 2017 Kneefsuour skrev, 1 time siden: Dumme Dumme mig. Tillad min dårlige dansk. Håber ratree er ren siden vi bollede lige uden gummi. Jeg skulle jo lat være å stikke den ind, men såden gikk det når man har det liderlig i boblebadet. Håper varmen og sebevannet gør sitt med sykdommer. Jeg varte heller ikke rett lenge. hvad hvis du har smittet hende med noget Del dette indlæg Link til indlæg
Kneefsuour 1 Skrevet 13. Januar, 2017 PushingLimits skrev, for 1 time siden: Det er noget værre noget når dillermanden ikke vil holde hovedet koldt om man vil. Tror alle mænd har stået i det dilemma. Gå til lægen og få taget en klamydia test/mycoplasma Hold øje med den dernede det næste stykke tid Lad være med at bekymre dig - du kan ikke ændre det. Nej, det er det eneste man kan gjøre når uheldet er ude. Selv om det blir feil å skylde på hende hadde jeg håpet at hun passet på mig;-) Del dette indlæg Link til indlæg
gergy 21 Skrevet 14. Januar, 2017 vent et par dage, gå til lægen og få et klamydia test kit med hjem, udfyld næste morgen (skal være morgen urin), send ind og vent. hvis du er VIRKLIG paranoia, skal du vente 2 helst 3 måneder og gå op til lægen og få en blodprøve Del dette indlæg Link til indlæg
EUwanker 212 Skrevet 14. Januar, 2017 Forstår ikke tråden? Du knalder en luder uden gummi, og går så hjem og skriver om det på internettet...........Er det fordi du gerne vil have opmærksomhed, eller fordi i ikke ved så meget om køn sygdomme i Sverige, og skal bruge noget hjælp...........http://www.umo.se/Sex/Konssjukdomar/Att-testa-sig/ 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 14. Januar, 2017 Eller det usandt og han har set sig sur på Ratee ingen kender sandheden, andre enbtrådstarter og Ratree, derfor penetrer aldrig uden gummi. Del dette indlæg Link til indlæg
johannes 56 Skrevet 14. Januar, 2017 (edited) Nu har jeg kommet hos ratree i par år så jeg tror ikke på at det var uden gummi Redigeret 14. Januar, 2017 af johannes 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 14. Januar, 2017 EUwanker skrev, for 2 timer siden: fordi i ikke ved så meget om køn sygdomme i Sverige, Han er nordmand. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 14. Januar, 2017 Jag är inte född igår, och har varit med i 'betalningshyggebranschen' sedan innan massagepiger.dk eller Venuslogen såg dagen ljus. Inlägg som detta dyker regelbundet upp på olika forum på nätet, och är nästan alltid något annat än de utger sig för att vara. Trådstarter har med säkerhet en agenda, och den har inget med hans egen eller andras hälsa och göra. Av skäl som bara han själv och möjligen Ratree känner till, vill han vålla henne obehag. Del dette indlæg Link til indlæg
Kneefsuour 1 Skrevet 14. Januar, 2017 Det var mere ment som en anmeldelse / obs. Ta det for det den er. Servicen var fantastisk foruten en liten bommert. Tolk det som dere vil. Ingen annen agenda en informasjon. Jeg meldte meg ikke inn i går og har vært her i noe tid selv om jeg ikke skriver meget. Del dette indlæg Link til indlæg