badboy30 64 Skrevet 14. Januar, 2017 Hej derud nogen som har meldt sig til.. https://annoncelight.dk/showad/217046 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studine elskeren 89 Skrevet 14. Januar, 2017 Frisk pige som lægger ansigtsbilleder på annoncen ! Nogen som kan bekræfte ægtheden af profilen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 14. Januar, 2017 Mellem 3.200 kr. og 4.800 kr. for 6 til 8 fyre i to timer = She's a desperado! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 14. Januar, 2017 Man har da set en annonce med de samme billeder før. - Det kan da være, hun har styr på det og ved, hvad hun gør. - Håber hun får et godt forløb ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten86 Odense 14 Skrevet 14. Januar, 2017 Ægte billeder hun bruger hun er frisk på det meste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 15. Januar, 2017 Morten86 Odense skrev, for 6 timer siden: Ægte billeder hun bruger hun er frisk på det meste Har du været der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 223 Skrevet 15. Januar, 2017 Det ville være rart med en anmeldelse hvis nogen deltog sidste gang. Så vidt jeg husker var det i december sidste år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badboy30 64 Skrevet 15. Januar, 2017 Nu er jeg selv melidt til på onsdag ... kommer gerne med en anmeldelse på efterfølgende.. Nogen andre som har meldt sig til det ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten86 Odense 14 Skrevet 15. Januar, 2017 Badboyfyn skrev, for 13 timer siden: Har du været der ? Ja det har jeg, ellers ville det ikke gi mening det jeg skrev var der til hendes GB der i dec måned.. frisk på det hele, sutter pik uden kondon , vil gerne kneppes i alle huller samtidigt.. stor pige.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 15. Januar, 2017 Oki er det hende på billederne ? Synes ikk hun ser så stor ud på de billeder på hendes profil ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 15. Januar, 2017 Morten86 Odense skrev, for 3 timer siden: Ja det har jeg, ellers ville det ikke gi mening det jeg skrev var der til hendes GB der i dec måned.. frisk på det hele, sutter pik uden kondon , vil gerne kneppes i alle huller samtidigt.. stor pige.. Hej Morten, har ingen erfaring med GB, men har stor lyst til at prøve. ud fra din erfaring, vil en ældre mand kunne 'falde' ind? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 15. Januar, 2017 badboy30 skrev, for 10 timer siden: Nu er jeg selv melidt til på onsdag ... kommer gerne med en anmeldelse på efterfølgende.. Nogen andre som har meldt sig til det ?? Glæder mig til at læse din anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 15. Januar, 2017 ErnieT skrev, for 1 time siden: Hej Morten, har ingen erfaring med GB, men har stor lyst til at prøve. ud fra din erfaring, vil en ældre mand kunne 'falde' ind? Hej Morten Jeg tror ikke alder betyder så meget, men mere om du er venlig, empatisk og fleksibel. Har erfaring fra en del GB'er nu, og har aldrig oplevet problemer på nogen måde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkefrans 64 Skrevet 18. Januar, 2017 Har lige forsøgt at melde mig til i sidste øjeblik. Men har ikke gået svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 223 Skrevet 21. Januar, 2017 badboy30 skrev, den 15/1/2017 at 12:21: Nu er jeg selv melidt til på onsdag ... kommer gerne med en anmeldelse på efterfølgende.. Nogen andre som har meldt sig til det ?? Kommer der en anmeldelse ? Vi venter spændt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nskh 29 Skrevet 23. Januar, 2017 Fake er det ikke vi dukkede 3 mand op, og mødte en særdeles veloplagt fræk pige. Der blev gået til den men da vi kun var 3 måtte vi smide håndklædet i ringen alle 4 efter 1,5 time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 23. Januar, 2017 Nskh skrev, for 2 timer siden: Fake er det ikke vi dukkede 3 mand op, og mødte en særdeles veloplagt fræk pige. Der blev gået til den men da vi kun var 3 måtte vi smide håndklædet i ringen alle 4 efter 1,5 time Som oprindelig fynbo glæder det mig - især på pigens vegne - at hun fik gennemført arrangementet. - Tre mand - alle fire måtte smide håndklædet? - var pigen også "færdig" efter 1,5 time? - Så har I da været effektive. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg