Hop til indhold
generte

hjælpe midler

Recommended Posts

Købte en fleshlight for noget tid siden og den var da sjov at bruge de første par gang men i det lange løb er den for stor og klodset så nu har jeg kylet den ud. Håber ikke mine naboer roder vores fælles skraldespand igennem før skraldemændene kommer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buzz Light skrev, for 21 minutter siden:

Købte en fleshlight for noget tid siden og den var da sjov at bruge de første par gang men i det lange løb er den for stor og klodset så nu har jeg kylet den ud. Håber ikke mine naboer roder vores fælles skraldespand igennem før skraldemændene kommer ;)

Du kan da fjerne dine initialer fra den inden du smider den ud ;) 

Jeg har i øvrigt det samme problem efter min sædvanlige købesexleverandør er stoppet helt, jeg har en hel flyttekasse med bondageudstyr og andet sexlegetøj jeg gerne skulle have bortskaffet, så familien ikke skal gøre det hvis jeg står af i utide :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 39 minutter siden:

Jeg har i øvrigt det samme problem efter min sædvanlige købesexleverandør er stoppet helt, jeg har en hel flyttekasse med bondageudstyr og andet sexlegetøj jeg gerne skulle have bortskaffet, så familien ikke skal gøre det hvis jeg står af i utide :)

Udbyd det dog til salg herinde. I al diskretion, naturligvis :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Udbyd det dog til salg herinde. I al diskretion, naturligvis :)

Jeg kunne frygte at i vil få et forkert indtryk af mig hvis i så udbuddet og at ingen pige ville turde være alene med mig.
Det vil heller ikke være uden vemod at jeg skiller mig af med det, der knytter sig jo mange dejlige, skæve og sjove oplevelser til det alt sammen, men tiden er anderledes nu og det er vist ikke nemt at finde en pige man trygt kan lege sådan med  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 11 minutter siden:

... ikke være uden vemod at jeg skiller mig af med det, der knytter sig jo mange dejlige, skæve og sjove oplevelser til det alt sammen, men tiden er anderledes nu og det er vist ikke nemt at finde en pige man trygt kan lege sådan med  :) 

Jeg har en fornemmelse af, hvem det var – og jeg forstår dit vemod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 2 timer siden:

Send til en heks´s klinik, så andre kan have glæde af det. Eller se om du kan lave en byttehandel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...