Guest Randersand Skrevet 16. Januar, 2017 Alt det håndarbejde der er så populært for tiden, så hellere en anden slags "håndarbejde" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 16. Januar, 2017 det der, det er lige i overkanten.......den bliver lækker med en god gang trafikfilm og efter noget tid i vejr og vind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 16. Januar, 2017 Ja jeg er helt enig i at den anden form for håndarbejde er meget meget bedre 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PushingLimits 29 Skrevet 16. Januar, 2017 Så er man altså detaljeorienteret - når reservehjulet er pakket ind i luksus Sagt med er smil på læben - kunne det tænkes det er en kvinde der har fået den ide? Godt spottet Randersand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 16. Januar, 2017 PushingLimits skrev, for 35 minutter siden: Så er man altså detaljeorienteret - når reservehjulet er pakket ind i luksus Sagt med er smil på læben - kunne det tænkes det er en kvinde der har fået den ide? Godt spottet Randersand. Billedet er fra USA - butikken i baggrunden er en af de mange "Michaels" butikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 16. Januar, 2017 Elsker hjemmestrikkede ting. Strømper, huer, halstørklæde osv. Er man god til at strikke så trøjer og kjoler også et hit men det der er squ klamt. Jeg er elendig til at strikke men hvis nogen er gode så aftager jeg gerne. Bruger 35-36 i strømper❤ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg