holstebronx 7415 Skrevet 16. Januar, 2017 Menuen sidder pludselig i venstre hjørne, meget småt... Hos mig i hvert fald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 16. Januar, 2017 Samme her, og notifikationer er meget svære at se.. North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 16. Januar, 2017 Ja, det ser da lidt underligt ud. Jeg får @Maya Kathrine til at kigge på det imorgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Januar, 2017 Administrator skrev, Lige nu: Ja, det ser da lidt underligt ud. Jeg får @Maya Kathrine til at kigge på det imorgen Jeg bruger android, hvis det har noget at sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 16. Januar, 2017 Nå, jeg kunne selv fixe fejlen. Der var åbenbart et nyinstalleret plugin, som var skyld i fejlen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Marts, 2017 (edited) Administrator skrev, den Mon Jan 16 2017 at 19:49: Ja, det ser da lidt underligt ud. Jeg får @Maya Kathrine til at kigge på det imorgen @Maya Kathrine Hej, det sidder lidt skævt igen, men kun opnpr jeg er op forsiden, ikke nær jeg går ind i forummet. Jeg har lige opdateret til android 7.0 Jeg tror at det er fordi at forsiden ikke er mobil version. Redigeret 14. Marts, 2017 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 14. Marts, 2017 holstebronx skrev, for 19 minutter siden: @Maya Kathrine Hej, det sidder lidt skævt igen, men kun opnpr jeg er op forsiden, ikke nær jeg går ind i forummet. Jeg har lige opdateret til android 7.0 Jeg tror at det er fordi at forsiden ikke er mobil version. Hejsa! Er problemet væk nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Marts, 2017 Maya Kathrine skrev, for 59 minutter siden: Hejsa! Er problemet væk nu? Ja det ser ud til at virke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg