Varmemester 2046 Skrevet 18. Januar, 2017 Hej med jer. Ja som overskriften siger, så har jeg haft tanken længe om at besøge en swingerklub. Hvis og når jeg gør det. Er der så nogle does and don't jeg skal ha styr på? Kom glad med jeres indlæg til tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. Januar, 2017 Varmemester skrev, for 12 minutter siden: Hej med jer. Ja som overskriften siger, så har jeg haft tanken længe om at besøge en swingerklub. Hvis og når jeg gør det. Er der så nogle does and don't jeg skal ha styr på? Kom glad med jeres indlæg til tråden. XXdark i Kbh. er nice....lidt mere sexklub end swinger men der er gang i den 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 18. Januar, 2017 Varmemester skrev, for 9 minutter siden: Hej med jer. Ja som overskriften siger, så har jeg haft tanken længe om at besøge en swingerklub. Hvis og når jeg gør det. Er der så nogle does and don't jeg skal ha styr på? Kom glad med jeres indlæg til tråden. Nu ved jeg ikke hvor i landet du er fra og hvad klub du evt. har tænkt dig at få din debut i, men kig evt. her og læs lidt om de forskellige klubber: http://swingerguiden.dk/ Jeg vil anbefale dig at vælge en af de lidt større klubber til at starte med, og husk at melde din ankomst da flere klubber ikke lukker folk ind hvis de ikke på forhånd har meldt deres ankomst. Sig at du er helt ny, så vil du blive orienteret om hvornår der er rundvisning i klubben med gennemgang af klubbens regler og typisk vil der også blive fortalt lidt om hvad der betragtes som god og dårlig skik i en swingerklub. På nogle klubbers sider står dette også beskrevet. Held og lykke med det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 18. Januar, 2017 Jeg har været i Adam & Eva i Vanløse for 2-3 år siden og den var da meget hyggelig. Du kan tjekke den ud via Swingerdating.dk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 18. Januar, 2017 DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden: XXdark i Kbh. er nice....lidt mere sexklub end swinger men der er gang i den Ikke bare lidt mere ... XXdark er en regulær sexklub. De par gange jeg har været der har det nærmest været pølsefest - en eller to kvinder til ca. tyve mænd ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rayban85 186 Skrevet 18. Januar, 2017 XXDark er mest for mænd der er til mænd! Der har jeg kun været et par gange, men havde en date med, så det gik fint. Det ligger tæt på Dybbelsbro st. og er ikke et særlig lækkert sted. Cityswingers er udemærket på Amager, men den som virkelig er den bedste, er Tucan, som ligger i Kolding. Der er nogle grundlæggende regler, såsom ikke at røre før man får lov. Ganske almindelig høflighed og nysgerrighed kommer man langt med - respekter et nej og mærk efter. Du kan fx starte med at oprette en profil på Swingeren.dk og se hvem der kommer hvilke aftener og hvilke temaer der findes. God fornøjelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sixtynine 46 Skrevet 18. Januar, 2017 Swingland är bra om du tar en väninna med och kommer som par. Dom har också temakvällar så du kan gå som singel men där har jag aldrig varit. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Januar, 2017 Tak til jer alle. Allerførst vil jeg lige sige at jeg undre mig MEGET OVER at det opslag ser ud som om at det er lagt op for en time siden. For jeg skrev det omkring kl 8 i morges. Og kan så informere om at jeg HAR en profil på Swingeren.dk og at jeg var a sted på Cityswingers omkring middag idag. Og FUCK en oplevelse, det er sq ikke sidste gang jeg kommer der. Hyggeligt sted og hyggelige folk. Værtinden var sød til (selvom der var travlt og mange mennesker) at give mig de mest nødvendige informationer. Og jeg havde læst de gængse husregler, som du nævner @møgsvinet, så jeg havde en ide om hvordan jeg skulle forholde mig. At jeg så endte i et privat rum med en, var sq ikke lige det jeg havde regnet med da jeg kom. Men fuck det var frækt. Hun fik de vildeste og vådeste orgasmer jeg har oplevet. Så det er ikke sidste gang jeg kommer der. Cityswingers here I come..... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 18. Januar, 2017 Varmemester skrev, for 4 minutter siden: Tak til jer alle. Allerførst vil jeg lige sige at jeg undre mig MEGET OVER at det opslag ser ud som om at det er lagt op for en time siden. For jeg skrev det omkring kl 8 i morges. Og kan så informere om at jeg HAR en profil på Swingeren.dk og at jeg var a sted på Cityswingers omkring middag idag. Og FUCK en oplevelse, det er sq ikke sidste gang jeg kommer der. Hyggeligt sted og hyggelige folk. Værtinden var sød til (selvom der var travlt og mange mennesker) at give mig de mest nødvendige informationer. Og jeg havde læst de gængse husregler, som du nævner @møgsvinet, så jeg havde en ide om hvordan jeg skulle forholde mig. At jeg så endte i et privat rum med en, var sq ikke lige det jeg havde regnet med da jeg kom. Men fuck det var frækt. Hun fik de vildeste og vådeste orgasmer jeg har oplevet. Så det er ikke sidste gang jeg kommer der. Cityswingers here I come..... Og så er det jo gratis og knalde med damerne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. Januar, 2017 Nu vi er ved emnet, så fandt jeg lige denne program serie. https://www.dr.dk/tv/se/samtaler-fra-swingerklubben/-/samtaler-fra-swingerklubben-hvem-skal-have-madpakke-med#!/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. Januar, 2017 Rayban85 skrev, for 1 time siden: XXDark er mest for mænd der er til mænd! Der har jeg kun været et par gange, men havde en date med, så det gik fint. Det ligger tæt på Dybbelsbro st. og er ikke et særlig lækkert sted. Cityswingers er udemærket på Amager, men den som virkelig er den bedste, er Tucan, som ligger i Kolding. Der er nogle grundlæggende regler, såsom ikke at røre før man får lov. Ganske almindelig høflighed og nysgerrighed kommer man langt med - respekter et nej og mærk efter. Du kan fx starte med at oprette en profil på Swingeren.dk og se hvem der kommer hvilke aftener og hvilke temaer der findes. God fornøjelse. XXdark er ikke mest for mænd der er til mænd. Det er en sexklub med plads til alle og klientellet er måske bare mere frisinde der end så mange andre steder De gange jeg har været der (+15) har jeg oplevet noget bi-halløj i krogene men ikke noget der overskyggede de øvrige aktiviteter. Men det er et sted med gang i og måske en ren ren pølse fest med mange GB's Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 18. Januar, 2017 møgsvinet skrev, for 1 time siden: Ikke bare lidt mere ... XXdark er en regulær sexklub. De par gange jeg har været der har det nærmest været pølsefest - en eller to kvinder til ca. tyve mænd ... Helt enig. Er der en pige i xx-dark, er de ofte en pølsefest, så hvis du vil være en af 15-20 mænd, der knepper den samme pige, kan det være et fint sted. Ellers er der en chance for at få sutter pikken i et Gloryhole, dog er der oftest mænd på den anden dude (søg på Gloryhole her på EG, der har fir nylig været en tråd, hvor klubbens gloryholes er beskrevet). På alle swingerklubberne er fisse/blow-chancen klart stigende med hvor ung og godt du ser ud. Rigtig mange mænd i swingerklubberne må dog gå igen efter en solospiller. Just my opinion. Venligst French 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 50 minutter siden: Og så er det jo gratis og knalde med damerne Hahaha... Det er rigtigt. Eller næsten. Det koster jo noget at komme ind som mand. frenchlover1 skrev, for 9 minutter siden: Helt enig. Er der en pige i xx-dark, er de ofte en pølsefest, så hvis du vil være en af 15-20 mænd, der knepper den samme pige, kan det være et fint sted. Ellers er der en chance for at få sutter pikken i et Gloryhole, dog er der oftest mænd på den anden dude (søg på Gloryhole her på EG, der har fir nylig været en tråd, hvor klubbens gloryholes er beskrevet). På alle swingerklubberne er fisse/blow-chancen klart stigende med hvor ung og godt du ser ud. Rigtig mange mænd i swingerklubberne må dog gå igen efter en solospiller. Just my opinion. Venligst French Med den oplevelse jeg havde i City, så bliver det City der skal besøges igen. Det med gloryholes er da en pirrende tanke, men ikke sikker på at det skal prøves lige nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mureren3 60 Skrevet 18. Januar, 2017 Rayban85 skrev, for 2 timer siden: XXDark er mest for mænd der er til mænd! Der har jeg kun været et par gange, men havde en date med, så det gik fint. Det ligger tæt på Dybbelsbro st. og er ikke et særlig lækkert sted. Cityswingers er udemærket på Amager, men den som virkelig er den bedste, er Tucan, som ligger i Kolding. Der er nogle grundlæggende regler, såsom ikke at røre før man får lov. Ganske almindelig høflighed og nysgerrighed kommer man langt med - respekter et nej og mærk efter. Du kan fx starte med at oprette en profil på Swingeren.dk og se hvem der kommer hvilke aftener og hvilke temaer der findes. God fornøjelse. Hej med dig Du må meget undskylde mig , men xxdark er absolut ikke en mænd / mænd klub . Jec tror ærlig talt ikke du har været i den . M/M er klub 56 eller bodybio i Kingosgade . Rigtigt at Tucan er en super klub men det er i Jylland . På Sjælland er det xxdark , cityswingers. Adam og Eva , luky Luke , klub 56 , bodybio sorry men i xxdark er det den klub med flest kvinder . Ommer min ven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 18. Januar, 2017 Varmemester skrev, for 6 minutter siden: Hahaha... Det er rigtigt. Eller næsten. Det koster jo noget at komme ind som mand. Med den oplevelse jeg havde i City, så bliver det City der skal besøges igen. Det med gloryholes er da en pirrende tanke, men ikke sikker på at det skal prøves lige nu. CS er også i mine øjne det bedste sted i Kbh. Og tæt ved metro (har ikke firmabil, hahaha ) Super, at du havde heldet med dig. Du er jo også ung og lækker Jeg er tidligere kommet en del på swingerklubber. Og ofte sammen med en date. Og min erfaring er, at ser sagtens kan gå timer, uden der er andre piger end bardamen, som ikke leger med, når hun er bardame. Og jeg har ofte oplevet en temmelig lang 'slange' af liderlige handyr efter mig og min date, noget der siger mig, st hankønnet er k vildsomt overtal på normale dage. Til gengæld kan det gå pænt vildt til, når der er paraftener . Men det skal man jo være... et par Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 18. Januar, 2017 (edited) Jeg har prøvet Tucan Club lidt uden for Kolding op til flere gange. Et rigtig godt sted der har åbent torsdag, fredag og lørdag. Torsdage har jeg mødt 30-50 personer og forholdet har været 3-4 mænd til hver kvinde. Fredag og lørdag er der ofte 150 -200 personer og forholdet er aldrig over 2 mænd per kvinde. Fredag er det lidt yngre publikum og lørdag lidt ældre publikum. Jeg bor selv lidt nord for København og det tager lige 2 timer at køre hjem. Ellers har en god aftale med den lokale kro hvor prisen for overnatning også inkl. taxa til og fra Tucan Club. Redigeret 18. Januar, 2017 af kaskap79 Rettet mangler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Januar, 2017 frenchlover1 skrev, for 6 minutter siden: CS er også i mine øjne det bedste sted i Kbh. Og tæt ved metro (har ikke firmabil, hahaha ) Super, at du havde heldet med dig. Du er jo også ung og lækker Jeg er tidligere kommet en del på swingerklubber. Og ofte sammen med en date. Og min erfaring er, at ser sagtens kan gå timer, uden der er andre piger end bardamen, som ikke leger med, når hun er bardame. Og jeg har ofte oplevet en temmelig lang 'slange' af liderlige handyr efter mig og min date, noget der siger mig, st hankønnet er k vildsomt overtal på normale dage. Til gengæld kan det gå pænt vildt til, når der er paraftener . Men det skal man jo være... et par Venligst French Hahahaha... Ellers havde jeg taget privaten hvis det ikke lige var fordi det var i arbejdstiden. Hva fanden........ Har JRo sladret?????? Ja der var også et par stykker som vidst troede de skulle ha en kigger.. Men det havde jeg ikke lige mod på her første gang. Men hold nu kæft der er jo gang i et eller andet i næsten hvert hjørne... Eller det var der ihvertfald idag. Men CS (som jeg kan se mange kalder det) er sq mere end et besøg værd. Det kan være vi skal ta en kop kaffe og en sludder en dag? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 18. Januar, 2017 DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden: XXdark i Kbh. er nice....lidt mere sexklub end swinger men der er gang i den Og så er der noget med filmoptagelser.. http://www.swingeren.dk/klubber/xxdark/omklubben 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. Januar, 2017 ppd skrev, for 5 minutter siden: Og så er der noget med filmoptagelser.. http://www.swingeren.dk/klubber/xxdark/omklubben Ja der er optaget nogle frække film der....selvfølgelig er smag og behag forskellig men jeg synes nu de er frække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 18. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 3 timer siden: Og så er det jo gratis og knalde med damerne Kære StudineMilf og alle andre i tråden, det er ikke altid de gratis knald er de bedste. Jeg har haft flere gode betalingsoplevelser ( knald ) end gratis oplevelser . Og det er fordi kvinden har været mere med levende og forstående, end andre tilfældige partnere, så derfor tak til glædespigerne Mvh. PS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 18. Januar, 2017 Pik sprøjt skrev, for 2 minutter siden: Kære StudineMilf og alle andre i tråden, det er ikke altid de gratis knald er de bedste. Jeg har haft flere gode betalingsoplevelser ( knald ) end gratis oplevelser . Og det er fordi kvinden har været mere med levende og forstående, end andre tilfældige partnere, så derfor tak til glædespigerne Mvh. PS. Dvsl søde Pik sprøjt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 19. Januar, 2017 @frenchlover1 sad lige med en tanke. Hvor meget rift tror du der ville være om @JenniferRomantica hvis vi tog hende med i swingerklub???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 19. Januar, 2017 Hmmmm..... hahahahahaha.... det kan jeg slet ikke forestille mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 19. Januar, 2017 frenchlover1 skrev, for 2 timer siden: Hmmmm..... hahahahahaha.... det kan jeg slet ikke forestille mig Hahaha... Nej vel.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg