Hop til indhold
Guest Trinetease

Hvad skal der til....?

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
Claire skrev, den 30/1/2017 at 22:54:

Har man LYST til 10 x 30 minutter? 

Fakta sex:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
skotte skrev, den 31/1/2017 at 07:53:

mit korte svar er prisen og tiden

2100 til 2800 for det jeg ønsker er for meget, og er træt af at en kop kaffe og lidt afslappende snak inden man går i gang , er med i tiden som løber )

det oplever jeg ikke med s d , hvor jeg er, ingen tidspres og priserne kan man finde ud af

enig
havde besøg og aftale en halv til en hel time , vi sad i haven og røg en smøg først, og ved afklædningen, præcist 24 minutter efter vi havde mødtes på p pladsen , ringer hendes mobil og hun skal spørge om jeg vil have en hel time, nu for så skal der betales yderligere forud, 
og det er som det er , hos alle næsten der er pro, og det er en dansk pige vi taler om
til sammenligning så henter jeg i fredags min nu snart igennem mere end et halvt år , sugarbabe, ca kl 11 , og hun siger bare vi skal være  tilbage ca kl 13 , 
hun havde så fået det røde og vi endte med at hun gav et blow , til halv pris 600 og vi aftalte næste gang igen osv

men god tid til snak i bilen og vi var sammen i ca 1tim og 45 min ialt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Ubetalt tid som glædespige har du da om noget, når du sidder på en fast vagt, som du har betalt for i dyre domme, du har annonceret for, og venter på gæster, måske ofte gæster der ikke kommer.

Eller sidder og venter på at bureauet ringer, og hvor halvdelen af din omsætning på hver kunde går til bureau og chauffør.

Alt efter om du vælger at definere dig som gp, privatdiskret, sugarbabe osv, så kan du vælge en ren annonceplatform som EG og AL, eller du kan definere en rolle som en profil på eksempelvis Sugardaters.dk der lever op til deres retningslinjer.

På den måde kan du som pige i ro og mag, når og hvor det passer dig følge med i de henvendelser du får, og du kan træffe aftaler med dem du vil til hvor, og hvornår.

Og det uden at spilde tid på faste vagter faste steder.

Dine valg vil afspejle dine udgifter til samme, fra ingen, til små eller større udgifter til formålet.

Der består dermed den mulighed at begrænse eventuelle udgifter til den ramme om mødet med ens gæst, hvor akten kan afvikles, til den udgift det indebærer at kunne afvikle det enkelte møde med hver gæst, aftale for aftale, og uden faste udgifter til det som sådan.

Men det betyder så samtidig at der opstår en udgift aftale for aftale, som er inkluderet i de udgifter pigerne har til faste vagter og annoncering for samme.

Udgifter som manden ikke oplever i døren til et bordel, men som han så rigeligt får lov til at bidrage til ikraft af de priser på sex, der afstedkommer af pigens faste udgifter til vagt, sted og annoncering for samme.

Hvis pigerne eksempelvis mødes med mændene i Club 34 i København mellem kl 11 formiddag og kl 20 aften, så koster det manden 100 kr for leje af en videokabine til dem som par, og 60 kr i entre til klubben.

Her starter mandens udgifter med 160 kr før akten, og pigerne kunne jo vælge at tilbyde en bruttopris for sex, der imødekommer dette, og som ydermere afspejler at de ingen udgifter, eller næsten ingen egne udgifter har til mødet med manden i klubben, om pigerne også betaler 60 kr i entre ved jeg ikke.

Nu er Club 34 kun taget som et eksempel, for hvis denne måde at gøre det på griber om sig, så tror jeg at der hurtigt vil opstå flere gode tilbud til piger mænd, om at de kan mødes steder på tilsvarende vilkår.

Steder der ikke gør i at tjene penge på pigerne, men blot på at give adgang for deres gæster, og leje lokaler ud til deres behov under deres besøg.

Behov der kan være at nyde en film sammen bag lukket dør i et rum hvor der så vises film, og er en sofa til dem der lejer en filmkabine.

Rent faktisk kan piger og mænd mødes over en kop kaffe, og det uden at der nødvendigvis udveksles penge, alt dette kan i princippet være forhånds afklaret over nettet, og det uden at det kommer stedet ved.

Og det uden ågerpriser på entre for enlige mænd i de traditionelle swingerklubber, hvor det også er forbudt at tage penge  for sex af gæster.

Ja det vil bestemt ligge langt fra klinik konceptet, og ja det henvender sig afgjort både de piger og de mænd, der vil være villige til at fravælge klinik, pd og bureau til fordel for en helt anden måde at komme i kontakt med hinanden på.

Hvis de findes vil de være få i begyndelse, men få kan jo i bedste fald over tid blive til flere, og flere kan forhåbentlig blive til mange :)

Tænk hvis x antal af byens bordeller lukkede, og pigerne og mændene i stedet benyttede et sted, eller få steder som både kan rumme at de kommer og går, som eksempelvis kun tager en entre på 60 - 100 kr, og måske 100 kr for et rum.

Alt før og efter foregår parterne imellem i cyberspace uden udgifter til husleje, teledame etc.

Der er jo i øvrigt intet der forhindrer et etableret bordel med de nødvendige faciliteter, i at konvertere driften til lejlighedstilbud, til i princippet alle piger og mænd i branchen, som finder hinanden på nettet.

Så ved de hvor de kan gå hen, og bordellet behøver ikke kun at være et tilbud til egne piger, og deres egne gæster.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nu er klinikkonceptet jo ikke så stift, at der ikke kan indgås aftaler på nettet, såfremt man skulle have lyst til det. Jeg kunne da sagtens forstille mig, at mange af de aktive Gp´er på EG, rent faktisk dels promovere sig, og dels selv henter aftaler til deres vagter.  Vi kan da godt blive enige om, at når man hører beløb på eksempelvis kr. 1.500 for en vagt, så kan vi alle jo godt regne ud, at selve stedet tager sig godt betalt for at stille faciliteter og services til rådighed. 

Det er lidt kompliceret, men der er jo ikke noget til hindre for, at nogle garvede tøser slår sig sammen og driver deres eget sted. På den måde vil de jo kunne få "vagt-gebyrer" der afspejler de reelle udgifter. Jeg tror største parten af klinikpigerne rent faktisk er så glæde ved konceptet, at de ikke føler sig specielt tiltrukket af de andre koncepter, eller koncepter der minder om dit forslag.  

At klinikkonceptet er presset og har tabt markedsandele er jo fakta, men det betyder jo ikke nødvendigvis at det er et spørgsmål om tid, så er den sidste klinik lukket. Jeg tror nu nærmere, at antallet efterhånden er blevet justeret til efterspørgslen. Man er ligeledes nødt til at erkende, at alt ikke kan opgøres i penge, klinikker kan tilbyde nogle rammer, som mange af diverse alternativer ikke kan, og det er altså ikke alle mænd der ønsker at dyrke sex i et til lejligheden lille rum uden atmosfære m.v.  Man kan så diskutere om prisen står mål med det der tilbydes, men der er ingen tvivl om, at mange på Gpér og mænd foretrækker disse gode rammer en klinik kan tilbyde.

Personligt tror jeg mere på, at pigerne på klinikkerne vil foretrække nogle  justeringer der ville styrke deres image og markedsposition,  snarere en at kaste sig ud i alternative koncepter. Det sidste sket jo helt naturligt hvis eller når en Gp´er bliver "træt" af klinikkonceptet. 

Jeg er godt klar over, at når man har snakke som disse, så er mændene jeg meget fokuseret på "Kan man ikke finde koncepter, således at timeprisen bliver mindre". Samme fokus har pigerne nok ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja når jeg er på klinik, så. Læger jeg danske kvinder og en ordenlig klinik, eller bordel jeg vælger at kalde det klinik.

Danske kvinder som man kan tale med og forstå er et must, og jeg gider ikke (længere) købe ydelse, jeg køber tid og oplyser hvilke behov jeg har, jeg tror ikke rigtig på det quicki koncept med 10 minutter.

Stedet skal vær rent pænt og vedligeholdt, god service, god kaffe ( ikke instant fra Lidl, eller termokande) og koldt kildevand, er der ventetid så et par ordentlige mandeblade, og nej ikke ugens rapport typer, men bil, både, fiskeri,jagt og golf, blade og gerne nye blade, også gerne magasiner fra it verden.

Når GP er klar til at tale med kunden kan det sagtens foregå i venteværelset, hvis klinik/GP smider menukortet væk og alene solgte tiden. Og samtalen med kunden indledningsvis handler om hvad kunden ønsker indenfor den tidsramme kunden bestiller så er vi udover alle de der tillæg. Huset og GP må så stå fast på at ale er med kondom, eller hvis nogen selv vil kan de tilbyde fransk uden, det er et konkurence parameter, længere er den ikke. Kys ligeså.

Tilbyd kunden bad før samvær, med deltagelse af GP, tilbyd kunden en Quick skyller efter samvær. 

Rent sengetøj ved ny kunde, der er fandme ikke noget mere ulækkert end at lægge sig i en seng med andre mænds  pubeshår og krops sved og lugt. 

Scenarie — jeg vil gerne have to timer, 30 min cuddling, og lege lidt med dine bryster, herefter superfransk til jeg kommer, 15 min herefter vil jeg give dig Frank kære GP,  og så massage til jeg er klar igen, og så dansk — herefter cudling og pillowtalk. 

Bad er eksklusiv tiden man køber brug kun sæber der er lugt duft neutrale, hav engangtandbørter med i badet...

sørg for at bolle rum er i rette temperatur og veludluftet, der er ikke noget der stinker værre end “gå væk ged”  eller at bollerummet er 8 grader varm..

tror sgu det koncept holder 

vh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@Alkoholikeren Det er sådan jeg faktisk syntes at Mon-Cherie er. 

Personligt tror jeg ikke rigtigt på at div GB’s, grill fester osv kan gøre nogen former for forskel. Det er et helt bestemt publikum som søger disse.

En lille note - Vi holdte faktisk et møde på MC om ‘stort og småt’..... Jeg foreslog at man kunne have ‘tilbud’ på forskellige ting - selvfølgelig justeret til den enkelte pige. Vi var 4 som var enige om at det var en god ide. Helt alvorligt så mente et par af pigerne at de tilbød så ‘ekslusive’ oplevelser at det slet ikke kunne komme på tale. Mutter syntes ideen var god - på trods af at hendes leje system er regnet ud på en måde hvor at vi kun kan komme til at betale en ‘hel’ vagts leje hvis vi har tjent ok godt til os selv. Hun tager ikke procenter! 

Branchen er desværre fuld af piger som finder sig selv for ekslusive til at ville gå ned i pris på feks 30min i en given periode....eks December. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 40 minutter siden:

Branchen er desværre fuld af piger som finder sig selv for ekslusive til at ville gå ned i pris på feks 30min i en given periode....eks December. 

Betyder det så, at den december kampagne ikke bliver til noget ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Trinetease skrev, for 37 minutter siden:

Helt alvorligt så mente et par af pigerne at de tilbød så ‘ekslusive’ oplevelser at det slet ikke kunne komme på tale

Det er nok problemet i en nøddeskal, en ikke realistisk selvforståelse, hvad er en eksklusiv oplevelse på en time med en lækker dansk kvinde og en ditto østmodel. Der så også er 20 % lavere i pris...det er pereferi ydelserne :D der trænger til et tjek.

tror ikke så meget på december jule pule rabatter eller nytårsknsld til lavpris. Heller ikke have fester og gangbangs o.s.v. Men oplevelsen af at være en zuperelsker i en times tid eller to, og føle sig som en sexkonge i gpens selskab, ja jeg ved godt inderst inde det err en illusion, men gør den illusion lækker så ......

qnuz Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@TheVoice Jeg aner det ikke. Jeg håber at Mutter ender med at sige at dem som vil, gerne må gøre det. 

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Trinetease skrev, for 30 minutter siden:

@TheVoice Jeg aner det ikke. Jeg håber at Mutter ender med at sige at dem som vil, gerne må gøre det. 

Sådan burde det fungere hver dag. 

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 47 minutter siden:

Det kan godt være lidt svært at forstå hvad mutter bestemmer og hvad hver GP bestemmer.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen.

Synes da man, ofte hører at pigerne siger de er selvstændige. Og selv bestemmer hvad de vil på de forskellige steder. Men noget kunne da tyde på. At det ikke er tilfældet. Siden Mutter, skal bestemme. Så det lyder da til, at pigerne ikke helt selv bestemmer. Så er de vel underlagt de ting Mutter siger de skal. 

God lørdag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
TheVoice skrev, for 25 minutter siden:

Det kan godt være lidt svært at forstå hvad mutter bestemmer og hvad hver GP bestemmer.  

Hun bestemmer såmænd ikke så forfærdeligt meget - men man må ikke indbyrdes lave unfair konkurrence....og det er det hun prøver at holde lidt hånd i hanke med.

Jeg ville sq nok også blive lidt stram i masken hvis vi fik en pige ind som solgte 30min for 600kr....ærligt det ville jeg.

Men jeg syntes nu stadig st det er super ærgerligt at vi ikke kan blive enige om at lave nogle ‘tilbud,happenings eller andet’.

Mødet blev holdt fordi at vi piger bad om det...ikke Mutter. Hun lagde bare lokaler til. Alle var uenige om stort set alt.... og så er det et utaknemmeligt ‘job’ at være Mutter. 

Jeg vil gerne lige understrege: Vi var uenige - ikke uvenner. Et klassisk eksempel på at for mange kokke fordærver maden....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vil meget meget gerne henstille til at i IKKE overfortolker hvad jeg skriver! 

Vi er selvstændige - ingen tvinger nogen som helst til at være et sted hvor man ikke føler sig hørt. 

Faktisk er MC nok det mest demokratiske sted jeg nogensinde har været. Og det eneste sted jeg nogensinde har været hvor du ikke kommer til at skylde penge hvis man ikke har tjent nogen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Trinetease

Både du og mutter gjorde nogle prisværdige forsøg, på at etablere nogle virkelig gode arrangementer efter tysk forbillede.

Som vi der nåede at deltage satte meget stor pris på.

Jeg tror at I skulle oprette en klub for både interesserede piger og interesserede mænd, som alle kunne tilmelde sig.

En sådan klub kunne sådan set rumme alles præferencer.

Både dem som er til et besøg på helt vanlig bordel maner,  1 til 1 mand og pige, og uden at blive set af andre på stedet.

Et muligt tilbud

Hvis nu piger sidder på en lidt halvsløj vagt, så kunne de sende tilbud ud til mænd på en mailliste.

Tilbud som kun kommer til de mænds kendskab, som har tilmeldt sig muligheden for at modtage gode tilbud.

Som SMS eller mail.

Man kan eventuelt betinge sig at tilbudskunder ikke nødvendigvis kommer til først, men at de kan komme til at vente længere med en kop kaffe og dagens avis på at det bliver deres tur.

Jeg forestiller  mig at mange af de mænd som har bedst råd, også er dem som har dårligst tid og mulighed, som måske har en tendens til at komme indenfor de samme tidsrum på en vagt, og de er selvfølgelig super gode gæster at have.

Samtidig findes der sikkert mange mænd som har tiden, men ikke så godt råd, og som vil have bedre mulighed for med kort varsel at troppe op til et godt tilbud, som de samtidig har god tid til at vente på når de er ankommet.

En variant af samme tilbud kunne måske være at betingelsen er at de mænd der får tilbuddet, skal være villige til at sidde i samme fælles venterum, og ikke kun i et venterum for sig.

På den måde vil man optimalt kunne samle måske 4 - 6 mænd af gangen på samme tid, som bare sidder og venter på at det bliver deres tur.

Men de sidder stadig i samme rum uden at se pigerne, og andre mænd , men de kunne eventuelt dele venterum med pigerne, man kan også lade være med det.

Hvis pigerne ikke vil entrere et venterum med flere mænd, så kan kaffedamen hente mændene en af gangen.

Det kan hurtigt gøre det til en bedre forretning at kunne tage mænd ind som venter på et godt tilbud, end det er at vente på den næste kunde til de helt normale priser.

De mænd er der måske et uudnyttet potentiale i at få til udfylde tomrum på vagter, hvor de giver en meromsætning, hvor der ellers slet ikke ville komme nogle kunder. 

Måske også nogle mænd, som kan både i tidlige morgentimer, sent aften og nat simpelthen fordi de er uafhængig af klokken, men begrænset af deres økonomi i en grad så de har incitamentet til at komme når tilbuddet er der.

Mange danske piger og klinikker ønsker måske ikke at reklamerer offentligt med tilbud og rabatter, men det undgår de ved at etablere et loyalitets program for mænd og piger, i et lukket forum som kun er tilgængelig for de mænd og piger der selv har tilmeldt sig.

På den måde kan man på en og samme tid spille på begge heste, både de offentlige priser der gælder for alle, og så dem der er forbeholdt de udvalgte der har tilmeldt sig klubben.

Jeg tror at det kunne være en god måde at vinde nogle af de mest prisbevidste mænd tilbage fra øst pigerne, som jeg tror gerne vil besøge danske piger, hvis de tilbud de får lejlighedsvis, er konkurrencedygtig med deres prisbevidsthed.

Faktisk oprettede mutter en nyhedsmailliste på Mon Cherie, som imidlertid aldrig rigtig kom i brug, vi der tilmeldte os modtager aldrig noget - en relancering kunne være en god begyndelse :)

Personligt så jeg så også gerne at man forsøgte sig igen med de gode tysk inspirerede arrangementer, men denne gang måske uden som sidst at der er fri og offentlig adgang for alle fra gaden.

Hvis I nu til en start opretter en kundeklub, med mail/sms tilmelding til at modtage tilbud af jer, så kunne det næste skridt måske være en lukket eventklub for dem som er interesseret i det.

Men hovedsagen er som jeg ser det, at I prøver på at få mænd til at samle sig om at søge mod jeres piger, jeres sted og jeres vagter, optimalt som en samlet flok.

I stedet for at alle mænd spreder deres forbrug i alle retninger, hos alle de piger og steder der annoncerer i indbyrdes konkurrence om de samme kunder.

Et middel til at opnå det kan være bedre tilbud på pris og tid, så meget andet end det vil være velset i branchen at tilbyde nogle mænd, men selvfølgelig stadig kun sikker sex.

En måde at undgå samtidig at skulle reklamere med det som prisnedsættelser, kan være at holde det i et lukket rum for de aktivt interesserede mænd og piger.

Ja der vil så nok også komme anmeldelser af oplevelsen med gode tilbud, hvor priser og vilkår oplyses, men det synes jeg heller ikke gør noget.

For det kan jo blot få endnu flere mænd til at melde sig til et fordelsprogram, og det vil kun være en vinder situation for alle parter.

Bortset fra de konkurrenter som ikke selv vil gå samme vej, men stædigt holder fast i at intet skal forandres.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Du skrev:

"Umiddelbart tænker jeg ikke at kvinderne vil tjene flere penge på det koncept.  Det er jo fint nok, at man i første omgang sparer vagt-gebyret, til gengæld vil de så bare få mere ubetalt tid. I øvrigt ligger dette koncept så langt fra klinik-konceptet, at vi nok henvender sig til en helt anden målgruppe, både omkring udbyderne og køberne. " 

Han havde også copy pastet det indlæg af mig som han svarede dette på.

Ubetalt tid som glædespige har du da om noget, når du sidder på en fast vagt, som du har betalt for i dyre domme, du har annonceret for, og venter på gæster, måske ofte gæster der ikke kommer.

Eller sidder og venter på at bureauet ringer, og hvor halvdelen af din omsætning på hver kunde går til bureau og chauffør.

Alt efter om du vælger at definere dig som gp, privatdiskret, sugarbabe osv, så kan du vælge en ren annonceplatform som EG og AL, eller du kan definere en rolle som en profil på eksempelvis Sugardaters.dk der lever op til deres retningslinjer.

På den måde kan du som pige i ro og mag, når og hvor det passer dig følge med i de henvendelser du får, og du kan træffe aftaler med dem du vil til hvor, og hvornår.

Og det uden at spilde tid på faste vagter faste steder.

Dine valg vil afspejle dine udgifter til samme, fra ingen, til små eller større udgifter til formålet.

Der består dermed den mulighed at begrænse eventuelle udgifter til den ramme om mødet med ens gæst, hvor akten kan afvikles, til den udgift det indebærer at kunne afvikle det enkelte møde med hver gæst, aftale for aftale, og uden faste udgifter til det som sådan.

Men det betyder så samtidig at der opstår en udgift aftale for aftale, som er inkluderet i de udgifter pigerne har til faste vagter og annoncering for samme.

Udgifter som manden ikke oplever i døren til et bordel, men som han så rigeligt får lov til at bidrage til ikraft af de priser på sex, der afstedkommer af pigens faste udgifter til vagt, sted og annoncering for samme.

Hvis pigerne eksempelvis mødes med mændene i Club 34 i København mellem kl 11 formiddag og kl 20 aften, så koster det manden 100 kr for leje af en videokabine til dem som par, og 60 kr i entre til klubben.

Her starter mandens udgifter med 160 kr før akten, og pigerne kunne jo vælge at tilbyde en bruttopris for sex, der imødekommer dette, og som ydermere afspejler at de ingen udgifter, eller næsten ingen egne udgifter har til mødet med manden i klubben, om pigerne også betaler 60 kr i entre ved jeg ikke.

Nu er Club 34 kun taget som et eksempel, for hvis denne måde at gøre det på griber om sig, så tror jeg at der hurtigt vil opstå flere gode tilbud til piger mænd, om at de kan mødes steder på tilsvarende vilkår.

Steder der ikke gør i at tjene penge på pigerne, men blot på at give adgang for deres gæster, og leje lokaler ud til deres behov under deres besøg.

Behov der kan være at nyde en film sammen bag lukket dør i et rum hvor der så vises film, og er en sofa til dem der lejer en filmkabine.

Rent faktisk kan piger og mænd mødes over en kop kaffe, og det uden at der nødvendigvis udveksles penge, alt dette kan i princippet være forhånds afklaret over nettet, og det uden at det kommer stedet ved.

Og det uden ågerpriser på entre for enlige mænd i de traditionelle swingerklubber, hvor det også er forbudt at tage penge  for sex af gæster.

Ja det vil bestemt ligge langt fra klinik konceptet, og ja det henvender sig afgjort både de piger og de mænd, der vil være villige til at fravælge klinik, pd og bureau til fordel for en helt anden måde at komme i kontakt med hinanden på.

Hvis de findes vil de være få i begyndelse, men få kan jo i bedste fald over tid blive til flere, og flere kan forhåbentlig blive til mange :)

Tænk hvis x antal af byens bordeller lukkede, og pigerne og mændene i stedet benyttede et sted, eller få steder som både kan rumme at de kommer og går, som eksempelvis kun tager en entre på 60 - 100 kr, og måske 100 kr for et rum.

Alt før og efter foregår parterne imellem i cyberspace uden udgifter til husleje, teledame etc.

Der er jo i øvrigt intet der forhindrer et etableret bordel med de nødvendige faciliteter, i at konvertere driften til lejlighedstilbud, til i princippet alle piger og mænd i branchen, som finder hinanden på nettet.

Så ved de hvor de kan gå hen, og bordellet behøver ikke kun at være et tilbud til egne piger, og deres egne gæster.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Du har sandelig mange bolde i luften her. Lad mig blot berøre et par af dem:

Jeg aner dine sædvanlige omkostningsbegrænsende overvejelser – altid i købers favør ! – men er tiderne efterhånden ikke blevet sådan, at eventuelle udgiftsbesparelser må komme glædespigerne til gode? De har i årevis måttet sænke, sænke og atter sænke priserne grundet den (u)billige udenlandske konkurrence.

Flere har her måttet give op.

Du skriver: "Hvis pigerne eksempelvis mødes med mændene i Club 34 i København mellem kl 11 formiddag og kl 20 aften, så koster det manden 100 kr for leje af en videokabine til dem som par, og 60 kr i entre til klubben."

Jeg må indrømme, at jeg aldrig ville byde en kvinde dette. Ikke en, som man har respekt for. Det er sgu' for luset at slæbe hende med ind i en sølle videokabine.

Du anfører videre: "Steder der ikke gør i at tjene penge på pigerne, men blot på at give adgang for deres gæster, og leje lokaler ud til deres behov under deres besøg".

Hvor finder man sådanne steder? Der er vel ingen, der lejer ud uden at have en vis fortjeneste?

Selv skal jeg ikke lægge skjul på, at mit foretrukne koncept er P/D.

Det er netop, som betegnelsen antyder, diskret. Og der er ingen almindelige "bordeludgifter" til mutter og tele. Til gengæld sidder man ret alene (ubeskyttet), og der er der en fast husleje. Derudover kan det være svært at finde et passende sted, idet f.eks Københavns Kommune ikke anerkender, at man har to folkeregisteradresser.

Derfor bliver fremleje essentielt, men hvor finder man lige en sådan?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Derudover kan det være svært at finde et passende sted, idet f.eks Københavns Kommune ikke anerkender, at man har to adresser.

Derfor bliver fremleje essentielt, men hvor finder man lige en sådan?

Rmmm host Kære Kryds, ingen kommuner accepterer at nogen har mere end een bolig at disponerer over,  derfor er løsningen, enten et erhvervslejemål, med skyhøje priser til følge, for de erhvervslejemål er ikke omfattet af lejeloven, og lur mig, lige så snart en administrator opdager at, der sexbusiness i et lejemål, så stiger huslejen, alle vil have deres skålpund,  det koster kassen, men hvis et flok dhamerne slår sig sammen og køber et erhvervejermål, eller noget i et industri område (Sexy secret) så kan de danne et i/s der driver bordellet, som alle med forholdstal bidrager til faste omkostninger i drift og variable i indtægt, alle der tager vagter må så betale eller egen en andel af selskabet og når man slutter må man så sælge til de der er tilbage, over længere tid stiger al fast ejendom i Danmark.. så den er sikker nok.

Alternativ er dagsleje a la Air bnb men når et boligselskab finder ud af det, så.......

Nu kom jeg lidt ud af kl tekst sry til TS, det de virker er god service kunden i centrum, det de er årsagen til indtjeningsnedgang er et større udbud af sexsælgere, herunde SD 

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg skal ikke gøre mig selv bedre end andre Sex-sælgere.....men jeg ville helt alvorligt stå helt i stykker hvis jeg skulle lave mine aftaler i Club 34 eller andet lign. 

Eller sidde derhjemme ‘klart parat start’ agtigt med min arbejds telefon og være ‘på’ 24/7 for at lave aftaler rundt omkring i klubber som lejer ud på timebasis.... Jeg ville få det største stress udbrud i Danmarks historien :-(

Tysker modellen er prøvet - og det kan ikke konverteres til danske forhold. At opholde sig i sådanne et arrangement i 4-8 timer og så kun bruge 900kr er ikke gangbart økonomisk, for andre end mændene. Og hvis der skal være plads til flere piger/mænd kræver det virkeligt mange kvm. Og der er ikke nok interesserede mænd  i Kbh til det. 

De mænd som tænder på det koncept har det vist helt fint med en Tysklands tur et par gange om året. 

Jeg afholdt det 1 gang - det var aldrig min intention at prøve flere gange end det. Mon-Cherie gav det en ærlig chance.....og der kom bare ikke mænd nok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Rmmm host Kære Kryds, ingen kommuner accepterer at nogen har mere end een bolig at disponerer over,  derfor er løsningen, enten et erhvervslejemål, med skyhøje priser til følge, for de erhvervslejemål er ikke omfattet af lejeloven, og lur mig, lige så snart en administrator opdager at, der sexbusiness i et lejemål, så stiger huslejen, alle vil have deres skålpund,  det koster kassen, men hvis et flok dhamerne slår sig sammen og køber et erhvervejermål, eller noget i et industri område (Sexy secret) så kan de danne et i/s der driver bordellet, som alle med forholdstal bidrager til faste omkostninger i drift og variable i indtægt, alle der tager vagter må så betale eller egen en andel af selskabet og når man slutter må man så sælge til de der er tilbage, over længere tid stiger al fast ejendom i Danmark.. så den er sikker nok.

Alternativ er dagsleje a la Air bnb men når et boligselskab finder ud af det, så.......

Nu kom jeg lidt ud af kl tekst sry til TS, det de virker er god service kunden i centrum, det de er årsagen til indtjeningsnedgang er et større udbud af sexsælgere, herunde SD 

Alko

Jeg vil vove den påstand at pigerne i denne her branche er for egoistiske til at leje så meget som et hundehus sammen...... Det er virkeligt svært at være sikker på at hver pige betaler det hun skal osv.... Alle er her jo ‘kun liiiiiige 6 mdr’ ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Borende X

Det handler overhovedet ikke om manglende respekt, at invitere piger med i eksempelvis Club 34.

Det behøver ikke at være der, men kan i princippet være hvor som helst parterne bliver enige om.

Herunder gerne eksisterende traditionelle massageklinikker, som måtte vælge at slå ind på den vej.

Enten i stedet for den vanlige drift model, eller som et supplement til det.

Et super flot sted til det kunne være Mon Cherie, som rummer både en vanlig klinik, og meget indbydende klub lokaler.

Det handler også  om at flytte kontakten til piger fra vagter på faste adresser, så de slipper for udgifterne til samme, og ud på nettet hvor de og mændene kan finde hinanden.

Piger og mænd kan så vælge at mødes forskellige steder, uafhængigt af klinikker, pd og bureauer.

Hvis disse steder så tager entre af mænd, og leje for et lokale, så får vi flyttet pigernes vanlige udgifter over som en omkostning for manden, til at de har et sted hvor de kan mødes.

Dette behøver ikke at betyde lavere nettoindtægter for pigerne, men jo jeg synes at det er rimeligt at det afspejler sig i bruttoprisen som manden skal betale, da han har de udgifter til mødet med pigerne, som han ikke har hvis han går på klinik etc, og som kommer oven i de penge han betaler pigen for sex.

I princippet kunne en klinik køres uden faste vagter, men med eget website hvor man som mand kan møde piger der tager mænd med til klinikken, i det omfang de træffer aftaler om det.

Klinikken kunne så have en indtægt fra manden, hver gang en pige kommer med en gæst, men uden udgifter for pigen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Rejse

Det handler også  om at flytte kontakten til piger fra vagter på faste adresser, så de slipper for udgifterne til samme, og ud på nettet hvor de og mændene kan finde hinanden.

Er det ikke hjemmebesøg, eller escort og jeg rrro mange GP fravælger escort alene fordi de er ubeskyttede, eller har de udgift til chauffør bodyguard...

nu har tråde også forgrene Stig lidt til at omkostningsreducere  for GP erne, egentligt var tråden, hvad skal der til at få “drengene hjem til bordellet” 

jeg ville herller ikke byde nogen GP at have business på steder ala club 34, måske Wittrup motel kunne bruges...men kun måske, vil jeg have en god købesex oplevelse så må jeg til lommerne og sørge for de gode rammer, eller vælge et sted, hvor rammerne er gode, jeg kan ikke få det til at fungere med sex med en Zuper GP, på et “ vandre hjem” 

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@Rejsenetværk Det er jo egentligt bare et incall.... altså en aftale man selv har lavet, og lejer et lokale på en Klinik til. 

Jeg ville jo komme til at have det her som en fuldtidsbeskæftigelse med alt det cykleri.... :lol:.

konceptet ekstistere allerede....og bliver brugt meget meget lidt....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok Trine :)

Vi bliver ikke enig om den omlægning af branchen, og det skal vi heller ikke nødvendigvis.

Nu ser jeg nu ikke nettet som en stressfaktor, men som en mulighed for ikke at spilde tid på faste vagter, men tage de kunder der kommer, og aftale hvornår man mødes hvor.

Men jeg tror altså at vejen til et kompromis på klinikken, kunne udgøres af en loyalitetsklub, hvor I selv styrer de tilbud I giver uden at de er offentligt tilgængelige for alle andre også.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Egentligt tror  jeg det bliver svært at få kunder til at fravælge discount sex med billige østpiger, jeg tror vi vil se en polarisering, er ekslusivt  marked med kønne lækre unge danske GP der også vil være kræsne med hvilke kunder de vil betjene, alder fedme o.s.v. De GP har så nogle lækre faciliteter og de kan tage sig godt betalt, hvis de vil levere den varmhjertede illusion og øvrige ydelse. List spå samme måde som at handle i Irma, Magasin og Illum. Få GP og få kunder, lav konkurence. Her kan SD ogsåforekomme

Andreer henvist til billige østpiger med fotshoppe billeder,  fugtige kælderbordeller, og ja nettosex, lidt ligesom at handle i Aldi Netto og Lidl. Meget konkurence, mange kunder, herunder også SD.

Vi må se hvad fremtiden bringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

Jeg vil vove den påstand at pigerne i denne her branche er for egoistiske til at leje så meget som et hundehus sammen...... Det er virkeligt svært at være sikker på at hver pige betaler det hun skal osv.... Alle er her jo ‘kun liiiiiige 6 mdr’ ;-) 

Derfor købe i fællesskab som I/S og hvor længe regner du selv med at være i branchen,  du kunne jo blive Mutter 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...