StåDrengen 67 Skrevet 24. Juni, 2019 Borende X skrev, for 4 minutter siden: Ja, det tror jeg. @Rejsenetværk har flere gange luftet tanken, lavet forslag og foretaget alenlange beregninger over de økopnomiske forhold, men alt er strandet. Så når det er mislykkedes for en så ihærdig person, tror jeg ikke, ideen har sin gang på jorden. Var det ikke mere det tyske koncept med saunaklubber han var ovre i KKF og dets lige, disse er private og drives med profit for øje og er noget helt andet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 24. Juni, 2019 StåDrengen skrev, for 18 minutter siden: det rager i og for sig ikke myndighederne hvad man bruger villaen til. Har du dokumentation for det evt. i form af tidligere domme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Juni, 2019 StåDrengen skrev, for 12 minutter siden: Var det ikke mere det tyske koncept med saunaklubber han var ovre i KKF og dets lige, disse er private og drives med profit for øje og er noget helt andet.. Nej, det er mit indtryk, at han har lanceret flere ideer, bl.a. en "herreklub", som meget ligner dét, du er inde på. Men det kan han @Rejsenetværk nok bedre selv svare på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 24. Juni, 2019 Pas på blodtrykket, Stådreng! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg