Claire 4321 Skrevet 23. Januar, 2017 (edited) underdog40 skrev, for 12 minutter siden: Altså, jeg har vist forklaret min mening klart nok efterhånden Du og andre er selvfølgelig velkommende til at være uenige. Redigeret 23. Januar, 2017 af Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 23. Januar, 2017 For at vende tilbage til emnet - og så alligevel ikke.... Er det ok med en lille pik, men en mega lang tunge? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 23. Januar, 2017 Claire skrev, for 31 minutter siden: Altså, jeg har vist forklaret min mening klart nok efterhånden Du og andre er selvfølgelig velkommende til at være uenige. Modtaget. Synes bare du blandede 2 ting sammen som ikke havde en snus med hinanden at gøre, imho . Men lad os være enige om at være uenige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Januar, 2017 Jeg går generelt efter GP'er med små hænder......så ser pikken meget større ud ......den er godtnok ikke særlig lang, men den er til gengæld utrolig tynd! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg