JenniferRomantica 18128 Skrevet 21. Januar, 2017 Halløjsa alle sammen.. Jeg har en MEGET seriøs advarsel til jer alle sammen.. Nu har det kostet 3 mænd alene her til aften.. I må fandemar love mig at aldrig prøve på at hæve i automaten henne ved Netto tæt på Marstalsgade.!!! Det er en såkaldt Bermuda hæveautomat.!!! Den sluger jer råt.. Bare rolig piger dog.. Den er åbenbart kun interesseret i mænd.. I kan med ro i sindet benytte den.. Nu jeg jo ikke typen der nogensinde kunne finde på at tro at de kære mænd ikke har nosser nok til at sige "tak men nej tak", "du ikke min type" eller en helt tredje ting derfor må den eneste forklaring jo være at vi har en såkaldt mande ædende Bermuda hæveautomat.. Nu har jeg advaret jer.!! Knus og kys Jennifer 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 22. Januar, 2017 Bermuda hæveautomat? Jeg er ikke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 22. Januar, 2017 Vestegnen skrev, Lige nu: Bermuda hæveautomat? Jeg er ikke med. Du ved.. Ligesom Bermuda trekanten.. Hehe.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Du ved.. Ligesom Bermuda trekanten.. Hehe.. Jeg er fra Vestegnen. Bermuda trekanten har jeg hørt om, men ikke en Bermuda hæveautomat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 22. Januar, 2017 Verdens ældste undskyldning- mænd der bare gerne vil se giraffen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 22. Januar, 2017 (edited) Vestegnen skrev, for 7 timer siden: Jeg er fra Vestegnen. Bermuda trekanten har jeg hørt om, men ikke en Bermuda hæveautomat. Nej men en Bermuda hæveautomat fungerer åbenbart som Bermuda trekanten.. Mænd gå ud for at hæve never to return.!! Det er chokerende at være vidne til.. jeg tænker også på den stakkels mands familie.. Redigeret 22. Januar, 2017 af JenniferRomantica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 22. Januar, 2017 Superblue skrev, for 3 minutter siden: Verdens ældste undskyldning- mænd der bare gerne vil se giraffen... Hehe.. Ja det lidt åndssvagt faktisk.. Men jeg må åbenbart virke meget intimiderende på de kære mænd her til aften de i hvertfald bange for at sige nej tak.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Hehe.. Ja det lidt åndssvagt faktisk.. Men jeg må åbenbart virke meget intimiderende på de kære mænd her til aften de i hvertfald bange for at sige nej tak.. Hahaha.. Den der halvanden meter må være uhyggeligt skræmmende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 22. Januar, 2017 Eller også er de blevet 'rullet', jeg ser scenariet for mig : et par adfærds-udfordrede unge mænd mangler kontanter, holder øje med hvornår en mandsperson kommer ud fra det kendte bordels dør og hen mod hæveautomaten, de ved han hæver et større beløb , de holder ham op , end of story 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 22. Januar, 2017 HappyS skrev, for 2 minutter siden: Den der halvanden meter må være uhyggeligt skræmmende Måske var det stilletterne der gjorde det.? De giver jo lige en 15 cm ekstra.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 22. Januar, 2017 Bundstokken skrev, for 1 minut siden: Eller også er de blevet 'rullet', jeg ser scenariet for mig : et par adfærds-udfordrede unge mænd mangler kontanter, holder øje med hvornår en mandsperson kommer ud fra det kendte bordels dør og hen mod hæveautomaten, de ved han hæver et større beløb , de holder ham op , end of story .. Du har løst mysteriet..!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, Lige nu: .. Du har løst mysteriet..!! Jamen, med det indtryk man har af dig herfra EG kan det s'gu ikke være din person der får gæsterne til at fordampe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Måske var det stilletterne der gjorde det.? De giver jo lige en 15 cm ekstra.. Hvis jeg kommer forbi en dag, så er det væk med de stilletter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 22. Januar, 2017 Bundstokken skrev, for 7 minutter siden: Jamen, med det indtryk man har af dig herfra EG kan det s'gu ikke være din person der får gæsterne til at fordampe Den tanke havde jeg aldrig tænkt.. Jeg kunne da aldrig tænke dårligt om nogen.! Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 22. Januar, 2017 KnaldeBriks skrev, for 8 minutter siden: Hvis jeg kommer forbi en dag, så er det væk med de stilletter Smider dem normalt også hurtigt fordi jeg sådan ca lige så elegant som en flodhest på stylter både uden dem og med dem.. Hahaha.. Den kære @Pigeforskeren var forbi i dag og det første han sagde var "når så du væltede ikke over dørtrinnet.?".. Hahaha.. Jeg vælter tit.. Nogen er charmerende klodset sådan lidt "Ej ups thi hi hi".. Jeg er katastrofalt klodset sådan mere hen af "arrrgghhh *skrald*bum*bang fik lige affyret et missil i faldet og startet tredje verdenskrig".. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 22. Januar, 2017 Spørg dog dine gudindekollegInnen på Cass - måske frierne er gået derhen på en smøgs tid.... Og lad os beundrere høre - spændende beretning/føljeton Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 22. Januar, 2017 Ellers foranstalt rabat på konversationskunsten i lysthuset - der skal da være til en hyrebil hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 22. Januar, 2017 Afklaretmand skrev, for 2 minutter siden: Spørg dog dine gudindekollegInnen på Cass - måske frierne er gået derhen på en smøgs tid.... Og lad os beundrere høre - spændende beretning/føljeton Hehe.. Ej hvorfor skulle de da have fundet på sådan noget underligt noget.. Tænker også det må være svært at slæbe sådan en hæveautomat der hænger fast i ens ben så langt.. Hehe.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lowmax Skrevet 22. Januar, 2017 En trekant i Marstalsgade. det kan ikke komme bag på nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Måske var det stilletterne der gjorde det.? De giver jo lige en 15 cm ekstra.. 165cm er altså også ret overvældende. Det er jo ren Brienne of Tarth. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 22. Januar, 2017 HappyS skrev, for 10 minutter siden: 165cm er altså også ret overvældende. Det er jo ren Brienne of Tarth. Ohh my God.. Jeg elsker dig en lille smule lige nu.. Game Of Thrones er bare det vildt fedeste ever.. Er rimelig meget nørd i det hele taget men især med lige det.. Hahaha.. Har læst alle bøgerne ovenikøbet.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Ohh my God.. Jeg elsker dig en lille smule lige nu.. Game Of Thrones er bare det vildt fedeste ever.. Er rimelig meget nørd i det hele taget men især med lige det.. Hahaha.. Har læst alle bøgerne ovenikøbet.. Hahaha.. Du må godt være min Brienne of Tarth, hvis jeg må være din Jaime Lannister.. Og her snakker jeg ikke ligesom i tv-serien! Her snakker jeg ligesom i bøgerne! Der var/er der altså ved at ske et eller andet imellem de to Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 22. Januar, 2017 HappyS skrev, Lige nu: Du må godt være min Brienne of Tarth, hvis jeg må være din Jaime Lannister.. Og her snakker jeg ikke ligesom i tv-serien! Her snakker jeg ligesom i bøgerne! Der var/er der altså ved at ske et eller andet imellem de to Argh.. jeg kan måske lokkes til at være din Shae.. Hahaha..Tror måske også jeg ligner hende udseendsmæssigt mere end Brienne.. Hehe.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 22. Januar, 2017 Da ikke med din Brienne of Tarth højde i stiletter... Men med det siger du at jeg skal være din Tyrion eller hvad? (eller Tywin, suk ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Argh.. jeg kan måske lokkes til at være din Shae.. Hahaha..Tror måske også jeg ligner hende udseendsmæssigt mere end Brienne.. Hehe.. Hov, jeg glemte at citere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg