Nikita Darling 11507 Skrevet 30. Januar, 2017 Butch skrev, for 9 minutter siden: Eller også var de så forpustede af turen op af trappen, at de bare havde brug for at hvile sig lidt,..... og så var fælden klappet Ja, de blev kun fordi de ikke orkede at gå den lange vej ned igen. Meget strategisk tænkt af mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 30. Januar, 2017 Nikita Darling skrev, for 11 timer siden: Ja, de blev kun fordi de ikke orkede at gå den lange vej ned igen. Meget strategisk tænkt af mig Jeg tror vi skal have bygget en større trappe på Marstalsgade.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. Januar, 2017 (edited) Nikita Darling skrev, for 21 timer siden: Ja, de blev kun fordi de ikke orkede at gå den lange vej ned igen. Meget strategisk tænkt af mig Det var lige før "nogen" heller ikke orkede at gå ned selv efter "hvilet" Redigeret 31. Januar, 2017 af Butch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 31. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden: Jeg tror vi skal have bygget en større trappe på Marstalsgade.. Hahaha.. Sådan ca 4,5 etager høj... Så er bermuda-hæveautomaten færdig med at kræve ofre! (Hvor er den seje solbrille-smiley!?) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 31. Januar, 2017 Butch skrev, den 30/01/2017 at 10:26: Eller også var de så forpustede af turen op af trappen, at de bare havde brug for at hvile sig lidt,..... og så var fælden klappet Den forbandet sidestik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 31. Januar, 2017 Nikita Darling skrev, for 7 timer siden: Sådan ca 4,5 etager høj... Så er bermuda-hæveautomaten færdig med at kræve ofre! (Hvor er den seje solbrille-smiley!?) Jeg bringer det på bane på personale mødet.. hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg