JenniferRomantica 18183 Skrevet 22. Januar, 2017 HappyS skrev, for 6 minutter siden: Da ikke med din Brienne of Tarth højde i stiletter... Men med det siger du at jeg skal være din Tyrion eller hvad? (eller Tywin, suk ) You are my Lion.. Altså ikke ham der åbenbart ikke skader penge.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 22. Januar, 2017 Lowmax skrev, for 56 minutter siden: En trekant i Marstalsgade. det kan ikke komme bag på nogen Trekanter er dejlige.. Men ikke når mænderne forsvinder i dem.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: You are my Lion.. Altså ikke ham der åbenbart ikke skader penge.. Hahaha.. Hele deres ting er altså også bare romantisk lige indtil at det ikke er Jeg er bange for undertonerne i det der! Jeg tror at hvis du kalder mig det der når jeg besøger dig, så er jeg ikke længere ansvarlig for hvad der kan ske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 22. Januar, 2017 HappyS skrev, for 8 minutter siden: Hele deres ting er altså også bare romantisk lige indtil at det ikke er Jeg er bange for undertonerne i det der! Jeg tror at hvis du kalder mig det der når jeg besøger dig, så er jeg ikke længere ansvarlig for hvad der kan ske Jeg er så meget nørdet fan af det skidt så jeg faktisk meget gerne vil have tusset enten "the night is dark and full of terrors" eller hele the nights watch ed et eller andet sted.. Hahaha.. Tilbage til Bermuda hæveautomaten.. hahaha.. Ellers fortsætter jeg i en evighed.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Jeg er så meget nørdet fan af det skidt så jeg faktisk meget gerne vil have tusset enten "the night is dark and full of terrors" eller hele the nights watch ed et eller andet sted.. Hahaha.. Tilbage til Bermuda hæveautomaten.. hahaha.. Ellers fortsætter jeg i en evighed.. Jeg tror ikke du er stor nok til at kunne have hele Night Watch eden på dig hvis det er Men ja, bermuda hæveautomat! Jeg har noget lignende i min lejlighed tror jeg også. Ting forsvinder bare sporløst fra den. En sok, så et par boxershorts osv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 22. Januar, 2017 HappyS skrev, for 6 minutter siden: Jeg tror ikke du er stor nok til at kunne have hele Night Watch eden på dig hvis det er Men ja, bermuda hæveautomat! Jeg har noget lignende i min lejlighed tror jeg også. Ting forsvinder bare sporløst fra den. En sok, så et par boxershorts osv Altså hvis du har en hæveautomat i din lejlighed vil jeg sige det faktisk er rimelig cool.. Selvom den så stjæler.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Altså hvis du har en hæveautomat i din lejlighed vil jeg sige det faktisk er rimelig cool.. Selvom den så stjæler.. Gad vide om man kan imponere pigerne med sådan en? "Hey, vil du med hjem og se min hæve-automat...?" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Altså hvis du har en hæveautomat i din lejlighed vil jeg sige det faktisk er rimelig cool.. Selvom den så stjæler.. Både min kone og min datter har fundet hæveautomaten i vores hjem. De har dog vidt forskellige måder at få den til at virke på Jeg har ikke selv fundet ud af hvordan det virker, for det koster mig penge hver gang. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: Nej men en Bermuda trekant fungere åbenbart som Bermuda trekanten.. Mænd gå ud for at hæve never to return.!! Det er chokerende at være vidne til.. jeg tænker også på den stakkels mands familie.. OK, nu faldt ti-øren. Indledingen var lidt kryptisk for mig her tidligt søndag morgen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Trekanter er dejlige.. Men ikke når mænderne forsvinder i dem.. Hahaha.. Jeg kender mange trekanter jeg har lyst til at forsvinde i Men hvis det var mig, der ikke havde nok kontanter med til betalingen, så ville jeg da efterlade f.eks. bilnøglerne eller andet af stor værdi for mig inden jeg gik ud af døren. Forstår ikke at folk siger ja tak til noget og så ikke vil betale for det. Det gælder ikke kun denne branche. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 22. Januar, 2017 kaskap79 skrev, for 29 minutter siden: Jeg kender mange trekanter jeg har lyst til at forsvinde i Men hvis det var mig, der ikke havde nok kontanter med til betalingen, så ville jeg da efterlade f.eks. bilnøglerne eller andet af stor værdi for mig inden jeg gik ud af døren. Forstår ikke at folk siger ja tak til noget og så ikke vil betale for det. Det gælder ikke kun denne branche. Det bekræfter bare en i at det er godt det hedder "Cash before ass".. Hehe.. Men nej jeg forstår heller ikke idéen i det.. Som jeg også skrev så tænker jeg altid "hvorfor ikke bare sige det som det er.?".. Sjovt nok spurgte den ene om mobilepay næste gang der siger jeg sku ja og ser ham svede en smule.. Hahaha.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Det bekræfter bare en i at det er godt det hedder "Cash before ass".. Hehe.. Men nej jeg forstår heller ikke idéen i det.. Som jeg også skrev så tænker jeg altid "hvorfor ikke bare sige det som det er.?".. Sjovt nok spurgte den ene om mobilepay næste gang der siger jeg sku ja og ser ham svede en smule.. Hahaha.. Eller tilbyde at gå med ham, så koster det bare 15 min. ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 22. Januar, 2017 kaskap79 skrev, Lige nu: Eller tilbyde at gå med ham, så koster det bare 15 min. ekstra. Argh.. Det ville jo kræve jeg var aktiv.. Plus jeg ikke gå ind for afpresning.. Hahaha.. Men den der med at bare sige ja den er måske meget god.. Hahaha.. Så han tvunget til at enten købe eller indrømme.. Eller måske han så lige skal ud og stille p-skiven.. Der ville jeg så kunne fortælle ham det er gratis her efter klokken 18 så det er heller ikke nødvendigt.. hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Argh.. Det ville jo kræve jeg var aktiv.. Plus jeg ikke gå ind for afpresning.. Hahaha.. Men den der med at bare sige ja den er måske meget god.. Hahaha.. Så han tvunget til at enten købe eller indrømme.. Eller måske han så lige skal ud og stille p-skiven.. Der ville jeg så kunne fortælle ham det er gratis her efter klokken 18 så det er heller ikke nødvendigt.. hahaha.. Du kan også risikere at han som jeg har efterladt telefonen i bilen. Når jeg gør det, så er jeg sikker på ikke at blive forstyrret hvis jeg har glemt at sætte den på lydløs. Jeg tror ellers at det vil være afskrækkende nok at skulle følges i offentligheden med et flot, lækker let påklædt kvinde, der holder én under armen. De fleste mænd går ind for diskretion og vil helst ikke blive genkendt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Måske var det stilletterne der gjorde det.? De giver jo lige en 15 cm ekstra.. Hehe... Så kommer du jo op i en go højde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: "Cash before ass".. Hehe.. Eller. "No Money - No Honey" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2017 En mere. "Only suck for buck" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 22. Januar, 2017 Jennifer, du skal bare advare dem om faren ved de satans hæveautomater face to face i situationen, når de siger, at de liiiiige skal hæve penge... Meget mere virksomt... Og sjawt! Det gjorde jeg ofte... De synes aldrig, at jeg var særlig sjaw... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 22. Januar, 2017 (edited) kaskap79 skrev, for 1 time siden: Eller tilbyde at gå med ham, så koster det bare 15 min. ekstra. Man kan rent faktisk gå ind på mobilpay og ændre tlf nr til arbejdstlf og så få mobilpay betaling uden de så ser ens private tlf nr. Men det kræver jo så at det registrerede navn derpå ikke er ens rigtige navn men noget andet. Men man kan jo også få en erhvervs konto med mobilpay. Mem smukke. Måske du bare skulle se sådan på det at de har fået præstationsangst og mænd er ikke gode til at indrømme dem slags pga deres stolthed og muligvis synet på vi har sådan et arbejde. Jeg havde et besøg af en fyr som pludselig virkede som om han var en eksporteret prostitueret som JEG havde købt der ikke ville det han lavede. Jeg spurgte så om hvad der var galt hvorefter han ytrede sig og sagde han ikke troede jeg kunne lide det. Hvorefter han blev meget overbevist om at jeg ihvertfald kunne lide det. Redigeret 22. Januar, 2017 af Baremig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Smider dem normalt også hurtigt fordi jeg sådan ca lige så elegant som en flodhest på stylter både uden dem og med dem.. Hahaha.. Den kære @Pigeforskeren var forbi i dag og det første han sagde var "når så du væltede ikke over dørtrinnet.?".. Hahaha.. Jeg vælter tit.. Nogen er charmerende klodset sådan lidt "Ej ups thi hi hi".. Jeg er katastrofalt klodset sådan mere hen af "arrrgghhh *skrald*bum*bang fik lige affyret et missil i faldet og startet tredje verdenskrig".. I denne scene vippede jeg Jennifer bagover på sengen, så hun lå med stængerne i vejret. - Der pillede jeg lige så stille stiletterne af hende og stillede dem pænt ved siden af kondom-hylden. - Hun var også iført nogle sorte selv-siddende strømper, men dem lod jeg være. - Og så var der egentlig ikke mere, man kunne tage af hende. Hvad angår Jennifers "klodsethed" har jeg ofte mistanke om, at den er indstuderet. - Det taler jo til ens "beskyttelses-gen" at kunne få lejlighed til at hjælpe hende. - Tilbagevendende sammenligner hun jo også sig selv med en flodhest, - og det var da også oprindelig billederne af hendes bagud-vendte lille flodheste-numse, det lokkede mig. I denne fortælling vil jeg også lige nævne, at jeg mener, jeg redde hende fra at falde fra sengen ned på gulvet. - Det gik godt, fordi jeg under en 180-graders rulning havde solidt fat i hende - nogenlunde som i et tandem-faldskærms-udspring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 22. Januar, 2017 Pigeforskeren skrev, for 3 minutter siden: I denne scene vippede jeg Jennifer bagover på sengen, så hun lå med stængerne i vejret. - Der pillede jeg lige så stille stiletterne af hende og stillede dem pænt ved siden af kondom-hylden. - Hun var også iført nogle sorte selv-siddende strømper, men dem lod jeg være. - Og så var der egentlig ikke mere, man kunne tage af hende. Hvad angår Jennifers "klodsethed" har jeg ofte mistanke om, at den er indstuderet. - Det taler jo til ens "beskyttelses-gen" at kunne få lejlighed til at hjælpe hende. - Tilbagevendende sammenligner hun jo også sig selv med en flodhest, - og det var da også oprindelig billederne af hendes bagud-vendte lille flodheste-numse, det lokkede mig. I denne fortælling vil jeg også lige nævne, at jeg mener, jeg redde hende fra at falde fra sengen ned på gulvet. - Det gik godt, fordi jeg under en 180-graders rulning havde solidt fat i hende - nogenlunde som i et tandem-faldskærms-udspring. Jeg tror ikke engang man kan spille så klodset som jeg er.. Hahaha.. Det næsten nødt til at være et naturtalent.. Ja det var godt jeg lige havde dig til at redde der for du har nok ret.. Ellers var jeg endt på gulvet.. Men du ved i kampens hede er det sjældent jeg lige få overvejet hvor jeg lander henne.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 22. Januar, 2017 Nikita Darling skrev, for 18 minutter siden: Jennifer, du skal bare advare dem om faren ved de satans hæveautomater face to face i situationen, når de siger, at de liiiiige skal hæve penge... Meget mere virksomt... Og sjawt! Det gjorde jeg ofte... De synes aldrig, at jeg var særlig sjaw... Jeg har altså også lidt dårlig samvittighed over at sende dem ud i fare uden at advarer dem først.. Måske kunne jeg redde menneskeliv.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 22. Januar, 2017 (edited) JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden: Halløjsa alle sammen.. Jeg har en MEGET seriøs advarsel til jer alle sammen.. Nu har det kostet 3 mænd alene her til aften.. I må fandemar love mig at aldrig prøve på at hæve i automaten henne ved Netto tæt på Marstalsgade.!!! Det er en såkaldt Bermuda hæveautomat.!!! Den sluger jer råt.. Bare rolig piger dog.. Den er åbenbart kun interesseret i mænd.. I kan med ro i sindet benytte den.. Nu jeg jo ikke typen der nogensinde kunne finde på at tro at de kære mænd ikke har nosser nok til at sige "tak men nej tak", "du ikke min type" eller en helt tredje ting derfor må den eneste forklaring jo være at vi har en såkaldt mande ædende Bermuda hæveautomat.. Nu har jeg advaret jer.!! Knus og kys Jennifer Er hæveautomaten ikke kodesproget for " uundskyld, men du er ikke lige mig" ? eller er Havnebumsen ikke med på noderne og kender det nye " slang" udtryk for det? Det er sket hvis hun presser på Havnebumsen siger direkte " du er altså ikke mig" men almindeligvis bryder han sig egentlig ikke om at sige direkte til en pige som har staset sig ud for ham, smiler og er klar til den store tur " ah beklager men du er sgu ikke noget særligt, tværtimod" nu er det nu ikke sket så mange gange Havnebumsen er gået igen! Men han er nu også tilhænger af selfier der ikke er redigeret så man på forhånd har en ide om hvad man har med at gøre. Redigeret 22. Januar, 2017 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 22. Januar, 2017 Havnebumsen skrev, for 45 minutter siden: Er hæveautomaten ikke kodesproget for " uundskyld, men du er ikke lige mig" ? eller er Havnebumsen ikke med på noderne og kender det nye " slang" udtryk for det? Det er sket hvis hun presser på Havnebumsen siger direkte " du er altså ikke mig" men almindeligvis bryder han sig egentlig ikke om at sige direkte til en pige som har staset sig ud for ham, smiler og er klar til den store tur " ah beklager men du er sgu ikke noget særligt, tværtimod" nu er det nu ikke sket så mange gange Havnebumsen er gået igen! Men han er nu også tilhænger af selfier der ikke er redigeret så man på forhånd har en ide om hvad man har med at gøre. Ærligt synes jeg det er okay.. Jeg ved jo udemærket godt at de ikke kommer tilbage.. Hehe.. Men de uerfarne piger der ikke kender jargonen endnu kan meget nemt blive skuffede og faktisk også føle sig mere afvist end hvis man bare siger nej tak.. Man kunne jo sige "jeg har fået kolde fødder".. Eller lignende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden: Man kunne jo sige "jeg har fået kolde fødder".. Eller lignende.. Man kunne også sige "Tak for kigget, nu har jeg set giraffen, det var bare det jeg ville"... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg