lillefyr30 30 Skrevet 23. Januar, 2017 (edited) Er der nogen der været her og er hun et besøg værd ? https://annoncelight.dk/showad/206255 Rettet overskrift og tekst Redigeret 23. Januar, 2017 af Extinguisher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HirtshalsFyr 66 Skrevet 23. Januar, 2017 Jamen har ikke været der og kommer heller ikke før i 2019 tidligst (alderen haha) men var jo nysgerrig nok til og trykke herind, men er helt sikker på du får meget bedre hjælp hvis du lige skriver byen hun kommer fra sammen med hendes navn i din overskrift ikke bare "Hejsa nogen der har prøvet" Evt noget i stil med "SugarbaeDK i randers" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mogensem 36 Skrevet 23. Januar, 2017 Det var fuldstændig min tanke hirtshalsfyr, spild af din tid og tjekke sådan et opslag fra Århus men udover det har jeg selv luret på hende der mange gange, så ku vildt godt tænke mig og høre nærmere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 23. Januar, 2017 Jeg ville gerne gøre et godt indtryk på pigen, så sendte et billede af min pik fuld kampklar. Hun er åbentbart blevet så begejstret, at hun endnu ikke har svaret. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Januar, 2017 Pollerik skrev, for 4 minutter siden: Jeg ville gerne gøre et godt indtryk på pigen, så sendte et billede af min pik fuld kampklar. Hun er åbentbart blevet så begejstret, at hun endnu ikke har svaret. Hvis hun ikke selv udtrykkeligt har bedt om det, vil jeg da finde det en kende påtrængende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 23. Januar, 2017 lillefyr30 skrev, for 5 timer siden: Er der nogen der været her og er hun et besøg værd ? https://annoncelight.dk/showad/206255 Rettet overskrift og tekst Prøv at bruge søgefunktionen herinde. Så får du svar på alle dine spørgsmål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 24. Januar, 2017 Borende X skrev, for 8 timer siden: Hvis hun ikke selv udtrykkeligt har bedt om det, vil jeg da finde det en kende påtrængende. Eller også overså du ironien i indlægget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Januar, 2017 Permedfler skrev, 1 time siden: Eller også overså du ironien i indlægget Den er altså ikke til at få øje på. Man skal være meget forsigtig med ironi herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 24. Januar, 2017 Borende X skrev, for 3 timer siden: Den er altså ikke til at få øje på. Man skal være meget forsigtig med ironi herinde Ironi er svært på skrift, så helt enig det skal man være forsigtig med på EG. Jeg kunne ikke undgå at få øje på ironien i indlægget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Januar, 2017 oxen skrev, for 3 timer siden: Ironi er svært på skrift, så helt enig det skal man være forsigtig med på EG. Jeg kunne ikke undgå at få øje på ironien i indlægget. Ok, men jeg skal også have en øjenoperation om et par måneder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 24. Januar, 2017 Borende X skrev, for 17 timer siden: Hvis hun ikke selv udtrykkeligt har bedt om det, vil jeg da finde det en kende påtrængende. Ville blot glæde den unge pige med et fint billede. Meeen - det har åbentbart været for stor en mundfuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Januar, 2017 Pollerik skrev, for 1 minut siden: Ville blot glæde den unge pige med et fint billede. Meeen - det har åbentbart været for stor en mundfuld Jo, men at sende et sådant billede uopfordret, vil jeg betragte på linie med en indbrudstyv, der står med en dirk (= en pik) foran hoveddøren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugarbaedk1 1 Skrevet 20. Januar, 2020 Hej jeg er meget ægte og hyggelig, så længe man holder sig til det der bliver bedt om i annoncen og ikke uopfordret dick-pics;-) og at man ikke lyver omkring hvem man er:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugarbaedk1 1 Skrevet 21. Januar, 2020 Er ikke i Århus længere:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 18. April hun brænder en af, og vil ikke mødes, er online lige nu , men vil kun mødes uden sex , og diskutere , spild af tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstsugar 38 Skrevet 23. Oktober Hold da op. Inviterer på middag og kemi afstemning. Får nej p g a min perverse besked ?? Det er da gået galt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg