Knægten 323 Skrevet 26. Januar, 2017 https://annoncelight.dk/showad/221999 Nogen der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders84 Skrevet 1. Februar, 2017 Virkelig ingen der har været forbi her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 1. Februar, 2017 Hvis du får en pris på den fulde pakke så smutter jeg forbi engang i næste uge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 18. Februar, 2017 Hvad så kom i forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 18. Februar, 2017 Begge piger er meget flotte, og de svare på sms hvis du sender en til dem...... jeg kørte igen fordi hun ikke ville lave massage uden sex eller afslutning, jeg starter altid med alm massage når jeg er der første gang også "muligvis" plus ekstra men det ville hun ikke, det er jo ligsom mig der bestemmer hvad der skal købes i butikken og ikke hende....så kørte igen. mvh max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 26. Februar, 2017 De skriver 13 km vest for Farsø. Kan man få det lidt mere præcist. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wishbone32 Skrevet 26. Februar, 2017 Mit første gæt, vil nok være derude ved trend. Har dog ikke selv være på besøg der, men bare et gæt Der skulle da ligge et thai sted, som tidligere har annonceret uden billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 26. Februar, 2017 Var forbi i fredags med en kammerat Ikke det bedst meget omsorgs fulde og venlig men fokusere mere på sex end massage og det ligger ud ved trend så godt gættede Men jeg var ikke med inde blev tilbudt at komme med ind men havde været i århus tidligere på dagen denne anmeldelse er kun var jeg har fået fortalt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 28. Februar, 2017 Knægten skrev, den 26/2/2017 at 17:25: Var forbi i fredags med en kammerat Ikke det bedst meget omsorgs fulde og venlig men fokusere mere på sex end massage og det ligger ud ved trend så godt gættede Men jeg var ikke med inde blev tilbudt at komme med ind men havde været i århus tidligere på dagen denne anmeldelse er kun var jeg har fået fortalt Sidst jeg var der var det ikke den kønneste pige der var på stedet. Så du pigen? Hvis ja hvad er så en kort beskrivelse af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg