Hop til indhold
Guest ausflager

Efterlysning Berlin

Recommended Posts

Guest ausflager

Hej alle.
Kort før nytår var jeg en tur i Berlin hvor jeg besøgte en række steder. Jeg besøgte Candy Shop, Agentur Liberty og afslutningsvis Artemis.
Candy Shop var intet værd, og servicen var helt elendig. Artemis havde et hav af flotte unge piger, men de var samtidig også meget nærgående.
Agentur Liberty var til gengæld en rigtig god oplevelse. Der var et rigtigt godt udvalg af smukke unge piger, og den quickie jeg bestilte var det hele værd.
Dertil kommer mit spørgsmål:
På hvilke andre bordeller i Berlin kan man få en god quickie?
Mine krav er at prisen skal ligge på 40-50€ for 20 minutter og at pigerne skal være unge og flotte. 
Jeg ser frem til at høre jeres anbefalinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ausflager skrev, for 9 timer siden:

Hej alle.
Kort før nytår var jeg en tur i Berlin hvor jeg besøgte en række steder. Jeg besøgte Candy Shop, Agentur Liberty og afslutningsvis Artemis.
Candy Shop var intet værd, og servicen var helt elendig. Artemis havde et hav af flotte unge piger, men de var samtidig også meget nærgående.
Agentur Liberty var til gengæld en rigtig god oplevelse. Der var et rigtigt godt udvalg af smukke unge piger, og den quickie jeg bestilte var det hele værd.
Dertil kommer mit spørgsmål:
På hvilke andre bordeller i Berlin kan man få en god quickie?
Mine krav er at prisen skal ligge på 40-50€ for 20 minutter og at pigerne skal være unge og flotte. 
Jeg ser frem til at høre jeres anbefalinger.

Du er godt nok lidt krævende med priser og tid, men jeg forstår vist godt hvad du søger............ :)

Prøv evt. http://www.ginas-tango-rosa.de/girls/

eller http://www.bizarre-rollenspiele.de/info/preise.html

Jeg har gode erfaringer fra begge steder.

God fornøjelse :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...