Hop til indhold
DK fyr 34

Parfume

Recommended Posts

Hvornår er det får meget for jer? - eller for lidt?

Har lige oplevet en nydelig kvinde på omkring 50 år der var ude og handle. Hun må have været faldet i flasken inden hun gik hjemmefra eller have sprøjtet sig, så hun var sikker på det "holdt" resten af ugen. Det var så voldsomt at folk vente sig om efter hende :-o

Er selv fan af en diskret men alligevel markant duft, der kan anes men som ikke overdøver......man må gerne skulle lidt tæt på før næsen reagerer :P

Bare en torsdagstanke......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Hellere for lidt en for meget, jeg for sku kvalme hvis de lugter som hele stueetagen i Magasin, jeg elsker duften af en ren kvinde, så behøver de ikke at oversprøjte sig,  så skal der bruges parfume skal det være en let en. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære DK fyr 34:)

- du får nu et svar som nok er anderledes end forventet

Vi er hvad vi hører!!  -  - -    vi er også som vi "dufter os selv"   - med det mener jeg vi vel for pokker alle køber de deodoranter/parfume som vi selv kan lide at lugte til. Der er en del af vores pesonlighed sammen med tøjstil osv osv   - -  dvs den "røde tråd" hele vejen igennem.

På arbejde (hvor jeg for det meste er en "doven siddende funktionær" ) bruger jeg enten parfume eller deospray der er diskret og holder hele dagen, det synes jeg ganske enkelt man skylder sine kollegaer m.m.  - ikke lugte af "gammel sved".

Er jeg derimod til fest/en tur i byen/date - se så er der udsigt til noget single hundyr, og så er det en helt anden taktik, så er det på med en af de forskellige maskuline parfumer eller deospray jeg har, - noget "rigtig hankatte pis" og selvfølge nogle dufte jeg selv rigtig godt kan lide - sådan som jeg er. Der er selvfølgelig nogle der direkte ikke kan lide duften både kvinder og mænd - skidt med det;)-- det drejer sig om målgruppen : de kvinder der helt automatisk siger . - "hvor dufter du godt" - så er den allerede godt på vej ned i trussen.

Parfume/deospray køber jeg fordet meste i Polen - det er nogle helt andre priser de holder sig der, også mange mærker som slet ikke findes i Danmark  - altså nyt ukendt land for næserne herhjemme.

For nogle år siden gik jeg rundt i Waves i Hundige (tidligere Hundige Storcenter) og lidt fremme fik jeg øje en usædvanlig flot voksen kvinde, i en sofistikeret og utraditionel påklædning som er noget der lige er mig; de mennesker K + M, der i sig har, - at være og klæde sig anderledes end andre og samtidig uden at være mærkelig . "She could walk the talk"  - særligt da hun kom tættere på, for hun havde også lige den "rigtige stærke hunkatte pis" - som passede til hende og hendes personlighed og udstråling. Det jeg så og mødte var en ca. 75+ der i min sansers vold ville være en alvorlig konkurrent til en flok nymfer på 35. Hendes parfume gik lige direkte ned i nosserne - og fantasier om hendes fisse:wub:, ja - så meget at jeg også var nødsaget til at kigge på udstillingsvindue ved siden af hende ----- og hendes mand  - - og havde han ikke været med - -  ja så havde jeg sgu fundet på noget at snakke med hende om ;) - -  og hmmm hvor dufter den parfume godt - hvad hedder den??  -  de skal ha det at vide når de er dejlige:wub:

Så tror du ikke hende den over parfumerede var noget parfume du/i ikke brød jer om - -  hun kan selvfølgelig også have taget et "truckerbad" 

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 28 minutter siden:

Kære DK fyr 34:)

- du får nu et svar som nok er anderledes end forventet

Vi er hvad vi hører!!  -  - -    vi er også som vi "dufter os selv"   - med det mener jeg vi vel for pokker alle køber de deodoranter/parfume som vi selv kan lide at lugte til. Der er en del af vores pesonlighed sammen med tøjstil osv osv   - -  dvs den "røde tråd" hele vejen igennem.

På arbejde (som en for det meste "doven siddende funktionær" ) bruger jeg enten parfume eller deospray der er diskret og holder hele dagen, det synes jeg ganske enkelt man skylder sine kollegaer m.m.  - ikke lugte af gammel sved.

Er jeg derimod til fest/en tur i byen/date - se så er der udsigt til noget single hundyr og så er det en helt anden taktik, så er det på med en af de forskellige maskuline parfumer eller deospray jeg har, - noget "rigtig hankatte pis" og selvfølge nogle dufte jeg selv rigtig godt kan lide - sådan som jeg er. Der er selvfølgelig nogle der direkte ikke kan lide duften både kvinder og mænd - skidt med det;)-- det drejer sig om målgruppen : de kvinder der helt automatisk siger . - "hvor dufter du godt" - så er den allerede godt på vej ned i trussen.

Parfume/deospray køber jeg fordet meste i Polen - det er nogle helt andre priser de holder sig der, også mange mærker som slet ikke findes i Danmark  - altså nyt ukendt land for næserne herhjemme.

For nogle år siden gik jeg rundt i Waves i Hundige (tidligere Hundige Storcenter) og lidt fremme fik jeg øje en usædvanlig flot voksen kvinde, i en sofistikeret og utraditionel påklædning som er noget der lige er mig; de mennesker K + M, der i sig har, - at være og klæde sig anderledes end andre og samtidig uden at være mærkelig . "She could walk the talk"  - særligt da hun kom tættere på, for hun havde også lige den "rigtige stærke hunkatte pis" - som passede til hende og hendes personlighed og udstråling. Det jeg så og mødte var en ca. 75+ der i min sansers vold ville være en alvorlig konkurrent til en flok nymfer på 35. Hendes parfume gik lige direkte ned i nosserne - så meget så jeg også var nødsaget til at kigge på udstillingsvindue ved siden af hende og hendes mand  - - og havde han ikke været med - -  ja så havde jeg sgu fundet på noget at snakke med hende om ;) - -  

Så tror du ikke hende den over parfumerede var noget parfume du/i ikke brød jer om - -  hun kan selvfølgelig også have taget et "truckerbad" 

Mange hilsner

Nyder livet

Kære Nyder Livet

Tak for dit indspark. Tror du ret i at vi i høj grad vælger en duft som vi mener afspejler os selv og som vi selv mener er god. 

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For nogle år siden på vej til første besøg hos en svagt parfumeret P/D, på en VARM sommerdag, sprang jeg i fjorden for at køle af. Hun tændte åbenbart på saltsmagen, så røg direkte på boreplatformen . . . 

På vej hjem kørte jeg igen forbi fjorden, for at nyde minderne - Mens jeg sad i solen, mærkede jeg igen hendes meget svage parfumeduft, HERLIGT minde som ville være forsvundet, hvis jeg var sprunget direkte i fjorden . . . 

Dufte/parfume kan være mange ting . . . ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt allergisk overfor alt for meget parfume og sprøjter primært udenpå tøjet for det dufter jo dejligt men bruger kun meget lidt, da det ikke er rart for hverken andre eller jeg og lugte som et helt parfumeri. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg frabeder mig parfume.

Første årsag er, at jeg er parfumeallergiker i svær grad og går kun ind i Magasin fra Kgs Nytorv (jeg forstår ikke, at ekspedienterne kan udholde en hel dag i afdelingen for kemiske dufte).

Værre er forholdene dog i Kastrup, hvor man svinsk tvinger alle ind igennem parfumeafdelingen efter sikkerhedskontrollen – det burde ikke være lovligt! Ingen omgåelse er jo mulig.

Anden årsag er, at jeg er et menneske og kan lide den naturlige duft af et andet menneske :).

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg frabeder mig parfume.

Første årsag er, at jeg er parfumeallergiker i svær grad og går kun ind i Magasin fra Kgs Nytorv. Værre er det dog i Kastrup, hvor man svinsk tvinger alle ind igennem parfumeafdelingen efter sikkerhedskontrollen – det burde ikke være lovligt! Ingen omgåelse er jo mulig.

Anden årsag er, at jeg er et menneske og kan lide den naturlige duft af et andet menneske :).

Du kan sagtens undgå at gå igennem parfume afdelingen i Kastrup.

Spørg en af sikkerhedsfolkene og de vil vise dig vejen. Det er også skiltet, men ikke særlig godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 1 minut siden:

Du kan sagtens undgå at gå igennem parfume afdelingen i Kastrup.

Spørg en af sikkerhedsfolkene og de vil vise dig vejen. Det er også skiltet, men ikke særlig godt.

Dén har jeg ikke set. Tak for fiffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Dén har jeg ikke set. Tak for fiffet.

Jeg går altid uden om parfumeriet og direkte op i loungen, der er fred og ro og ingen forvirrede turister :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 3 timer siden:

" vi vil ikke lugte a HUGO BOSS vi vil lugte a os"

Kære Gungner:)

Nu kan jeg altså ikke lade være med at være fræk!?!?

- - " vi vil ikke lugte a HUGO BOSS vi vil lugte a os"       - ja det er vi ikke i tvivl om:huh: -  - lad os udbringe et trefoldigt føj for helvede:o 

Jeg håber du overlevede

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 43 minutter siden:

Jeg er lidt allergisk overfor alt for meget parfume og sprøjter primært udenpå tøjet for det dufter jo dejligt men bruger kun meget lidt, da det ikke er rart for hverken andre eller jeg og lugte som et helt parfumeri. :lol:

En svag parfume duft kan være tiltrækkende når man mødes, men når først tøjet forsvinder, så vil jeg lugte en kvinde, der lige har været i bad. Aller helst sammen med mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...