kedelsmeden 36 Skrevet 27. Januar, 2017 (edited) hej ,jeg er en ældre håndværker ,jeg begyndte for ca et halvt år siden at komme hos Suree tai massage jernbanegade 11 viborg med min dårlige ryg ,efter ca10 behandlinger hos lægeanviste physioterapeuter uden særlig bedring tog suree mig under behandling og en gang hos Suree og to gange hos Ann var min ryg rask ,så Suree og Ann fortjener ros og roser ,så er jeg kommet hos Ann hver md til efterbehandlig og massage på mine ben så jeg ikke skal få ondt i ryggen igen og bedre blocirkulation i benene ,d 25 januar 17 var jeg hos Maj ,jernbanegade 17 fordi Ann var på ferie ,jeg havde et problem med kolde fødder når jeg er på jagt trods varm påklædning og varme støvler ,gal med blodcirkulationen ,efter en times grundig massage hos Maj til 400 kr var mine fødder næste dag på jagt varme ,så jeg er meget taknemlig for den profesionelle massage og så er de søde høflige og venlige og der nævnes ikke et ord om sex som nogen påstår ,jeg får den massage jeg ønsker overalt til 100% tilfredsstillelse så jeg går glad og lettet derfra som et nyt menneske og de har aldrig forlangt betaling forud ,de takker og bukker smilende når jeg betaler og går hvor de følger mig til døren og man får et knus .forøvrigt giver de ikke kun massage til mænd også til børn og kvinder . Jeg kan kun anbefale alle der har dårlig ryg og ben og lider af spændinger i nakken at besøge Suree tai massage ,forøvrigt første gang jeg var hos Suree var på et gavekort jeg fik af en ven der var så tilfreds at han synes jeg skulle til Suree og Ann med mine problemer .venlig hilsen den gamle kedelsmed. Redigeret 27. Januar, 2017 af Extinguisher 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 27. Januar, 2017 kedelsmeden skrev, for 45 minutter siden: hej ,jeg er en ældre håndværker ,jeg begyndte for ca et halvt år siden at komme hos Suree tai massage jernbanegade 11 viborg med min dårlige ryg ,efter ca10 behandlinger hos lægeanviste physioterapeuter uden særlig bedring tog suree mig under behandling og en gang hos Suree og to gange hos Ann var min ryg rask ,så Suree og Ann fortjener ros og roser ,så er jeg kommet hos Ann hver md til efterbehandlig og massage på mine ben så jeg ikke skal få ondt i ryggen igen og bedre blocirkulation i benene ,d 25 januar 17 var jeg hos Maj ,jernbanegade 17 fordi Ann var på ferie ,jeg havde et problem med kolde fødder når jeg er på jagt trods varm påklædning og varme støvler ,gal med blodcirkulationen ,efter en times grundig massage hos Maj til 400 kr var mine fødder næste dag på jagt varme ,så jeg er meget taknemlig for den profesionelle massage og så er de søde høflige og venlige og der nævnes ikke et ord om sex som nogen påstår ,jeg får den massage jeg ønsker overalt til 100% tilfredsstillelse så jeg går glad og lettet derfra som et nyt menneske og de har aldrig forlangt betaling forud ,de takker og bukker smilende når jeg betaler og går hvor de følger mig til døren og man får et knus .forøvrigt giver de ikke kun massage til mænd også til børn og kvinder . Jeg kan kun anbefale alle der har dårlig ryg og ben og lider af spændinger i nakken at besøge Suree tai massage ,forøvrigt første gang jeg var hos Suree var på et gavekort jeg fik af en ven der var så tilfreds at han synes jeg skulle til Suree og Ann med mine problemer .venlig hilsen den gamle kedelsmed. Det er da en rigtig dejligt anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 30. Januar, 2017 Kedelsmeden d 30/1/17 jeg glæder mig utroligt til at møde Ann når hun kommer tilbage ,hun er køn ,sød og velskabt smilende og en varm pige,kan massere hårdt og grundig men kan også massere blidt og kærlig ,det er vigtig med et godt tillids forhold når man kommer ofte og Ann gør sig altid fortjent til lidt ekstra honorar ,jeg er altid glad når jeg går derfra .vh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 30. Januar, 2017 Hej tommeltot . Suree er helt i tot til at give massage hun har lært det profesionelt og hun giver også den blide massage ,hun er slank og køn venlig og smilendeog sød og gør alt for kunden , god fornøjelse .vh kedelsmeden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 31. Januar, 2017 Hej tommeltot, jeg vil tro suree er Ca 30/35 år men hun er dejlig frisk og hun kan virkelig massere, jeg holder meget af hende, efter hvad jeg kan se på anmeldelser her i området Viborg 50 km rundt tror jeg sure Ann og maj er det bedste sted at få rigtig prof,massage. Lad vær. At forhandle om prisen hellere give lidt mere få det godt, du får hvad du betaler for og mit motto er, det mere du giver din partner det mere får du igen,eller dobbelt igen.vh kedelsmeden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 4. Februar, 2017 Hej skønt at Ann er kommet tilbage til Suree thai massage viborg ,jeg besøgte Ann d 1 feb 2017, ,jeg fik en dejlig massage fra top til tå hver en muskel ,hver en finger og hver en tå blev hårdt og grundigt gennemgået og til slut kærlig og blødt massage så englene synger og jeg gik glad og rask derfra .700 kr er da billigt for en hel time .det er en nydelse ,,Ann er køn velskabt varm smilende øg sød ved mig, så jeg kan kun anbefale andre at få kvalitets massage ved Suree og Ann i viborg .vh Kedelsmeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 5. Februar, 2017 Er der ingen mulighed for ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 6. Februar, 2017 Mthom skrev, for 11 timer siden: Er der ingen mulighed for ekstra jo en blød kærlig hånd både hos Suree og Ann mere ved jeg ikke ,jeg går efter kvalitet massage til min ryg og ben ,vh kedelsmeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 10. Februar, 2017 10-2-2017 Kedelsmeden vedr. Suree Thai massage nyeste info om thai massage hos Suree og Ann jernbanegade 11 viborg .jeg har en ven der også er en ældre håndværker ,han har dårlig ryg og skulder og hverken læge eller physioterapeuter har kunnet hjælpe ham ,så sendte jeg ham ind til Ann for et par dage siden og da han kom tilbage efter en times massage sagde han : det er ligegodt utroligt at jeg bare efter en gang hos Ann kan jeg mærke væsentlig bedring ,så han skal jævnlig derind og have massage af Ann eller Suree til han er rask .det er måske godt nok dyrt at selv skulle betale det hele men 10 gange hos physioterapeut hvor man selv skal betale en del og sygekassen resten er ligeså dyrt som 4-5 gage hos Syree og Ann og så bliver man rask og går glad derfra ,jeg blev selv helbredt hos Suree og Ann efter 4 gange massage ,det er godt nok hårdt og gør lidt ondt mens det står på men så gives der blød og afslappende massage bagefter hvis man ønsker dette, jeg selv går jævnlig til vedligeholds massage hos Ann for aldrig at få ondt i ryggen igen og mine dårlige ben har godt af dette. man skal bruge en time til halvanden for et godt resultat. så jeg kan kun anbefale håndværker kollegaer med dårlig ryg skulder og ben ,gå til Suree og Ann og få hjælp, der er brusebad både før og efter for en 50 er hvis man ønsker dette. venlig hilsen Kedelsmeden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 16. Februar, 2017 16-2-2017 suree thai massage viborg hej kollegaer ,jeg var en time inde hos Ann og fik en fremragende god massage med en skøn afslutning ,Ann er en ualmindelig køn og sød pige ,tak vh kedelsmeden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Februar, 2017 Hej Kedelsmed. Er lidt lidt tvivl om du er smed eller reklamemand............ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 17. Februar, 2017 Bamsefyr skrev, for 12 minutter siden: Han er en troll Hej Bamse... Og hvad betyder det udtryk så`?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 17. Februar, 2017 paafuglen skrev, for 21 timer siden: Hej Kedelsmed. Er lidt lidt tvivl om du er smed eller reklamemand............ hej Påfugl jeg er en ældre smed og vvs mand .og jeg mener det jeg skriver om suree og Ann man får virkelig en profesionel massage og en kærlig behandling for de 4 eller 700 kr man må betale .jeg er glad og runder altid lidt op .vh kedelsmeden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 17. Februar, 2017 Aalborg skrev, for 1 time siden: Hej Bamse... Og hvad betyder det udtryk så`?? ja hvad mener du med det ? vh kedelsmeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 18. Februar, 2017 Her er hvad en Troll er: https://da.wikipedia.org/wiki/Troll Kedelsmeden skriver så mange positive indlæg om 2 klinikker i Viborg som er ejet af den samme person. Så jeg mistænker ham for det hele er et reklamestunt for at få de skal få flere kunder. Nu er det så lykkes for ham, at få os til at kommenterer hans indlæg så tråden hele tiden er i top. Derfor mener jeg han er en Troll 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 18. Februar, 2017 Bamsefyr skrev, for 37 minutter siden: Her er hvad en Troll er: https://da.wikipedia.org/wiki/Troll Kedelsmeden skriver så mange positive indlæg om 2 klinikker i Viborg som er ejet af den samme person. Så jeg mistænker ham for det hele er et reklamestunt for at få de skal få flere kunder. Nu er det så lykkes for ham, at få os til at kommenterer hans indlæg så tråden hele tiden er i top. Derfor mener jeg han er en Troll Hej igen og tak for henvisningen. Nu ved jeg så også, hvad en Troll er for en figur... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thormod66 68 Skrevet 18. Februar, 2017 Uanset om smeden er reklamemand for Suree eller ej - er jeg nødt til at medgive at massagen det sted er i toppen af hvad jeg har prøvet. Det eneste minus i min optik er at pigerne/kvinderne er i den tunge ende og det er selvfølgelig smag og behag. De er ikke vilde med vi skriver om ekstra ydelser på stedet - har jeg fået at vide et par gange. Foretrækker selv de mere slanke modeller og dem har jeg ikke lige mødt i Viborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 18. Februar, 2017 der er en lille og slank i ravenstrup 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 18. Februar, 2017 Thormod66 skrev, for 4 timer siden: Uanset om smeden er reklamemand for Suree eller ej - er jeg nødt til at medgive at massagen det sted er i toppen af hvad jeg har prøvet. Det eneste minus i min optik er at pigerne/kvinderne er i den tunge ende og det er selvfølgelig smag og behag. De er ikke vilde med vi skriver om ekstra ydelser på stedet - har jeg fået at vide et par gange. Foretrækker selv de mere slanke modeller og dem har jeg ikke lige mødt i Viborg 18-02-2017- Thormodo66 nej jeg er ikke reklamemand for Suree og Ann ,men jeg synes bare mine håndværker kolleger skal vide at her får man virkelig god og profesionel massage ,det bedste sted i viborg og omegn og vi er jo nogen der har brug for rigtig massage .alle andre tråde og indlæg handler jo mest om sex og hvor gode de er til sex og hvor unge og slanke de er,der er jo masser af bordeller hvor i kan få sex uden massage eller såkaldt massage ,det kan man jo se på alle tråde og indlæg og anmeldelser og det er helt ok stor respekt for alle de søde piger der vil hjælpe os mænd .venlig hilsen .Kedelsmeden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thormod66 68 Skrevet 18. Februar, 2017 kedelsmeden skrev, for 10 minutter siden: 18-02-2017- Thormodo66 nej jeg er ikke reklamemand for Suree og Ann ,men jeg synes bare mine håndværker kolleger skal vide at her får man virkelig god og profesionel massage ,det bedste sted i viborg og omegn og vi er jo nogen der har brug for rigtig massage .alle andre tråde og indlæg handler jo mest om sex og hvor gode de er til sex og hvor unge og slanke de er,der er jo masser af bordeller hvor i kan få sex uden massage eller såkaldt massage ,det kan man jo se på alle tråde og indlæg og anmeldelser og det er helt ok stor respekt for alle de søde piger der vil hjælpe os mænd .venlig hilsen .Kedelsmeden Hmmm - det synes jeg jo egentlig også jeg bekræfter dig i - altså kvaliteten i massage. NB - jeg er også fra det sorte fag jeg bryder mig personligt heller ikke om de steder, hvor det udelukkende køres som bordel. Jeg elsker en god massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 18. Februar, 2017 Thormod66 skrev, 1 time siden: Hmmm - det synes jeg jo egentlig også jeg bekræfter dig i - altså kvaliteten i massage. NB - jeg er også fra det sorte fag jeg bryder mig personligt heller ikke om de steder, hvor det udelukkende køres som bordel. Jeg elsker en god massage. tak jeg var ved at blive bange for at jeg har misforstået noget fordi jeg er blevet en lidt ældre håndværker , venlig hilsen Kedelsmeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 18. Februar, 2017 kedelsmeden skrev, for 4 timer siden: 18-02-2017- Thormodo66 jeg synes bare mine håndværker kolleger skal vide at her får man virkelig god og profesionel massage ,det bedste sted i viborg og omegn Har du prøvet nogle af de andre steder i Viborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 19. Februar, 2017 Bamsefyr skrev, for 17 timer siden: Har du prøvet nogle af de andre steder i Viborg? 19-2-2017 du får mig ikke til at skrive noget dårlig om nogen ,jeg skriver kun når der er nogen der gør mig godt og glad og helbreder mine problemer og jeg har skrevet i tidligere indlæg hvad jeg har prøvet .venlig hilsen Kedelsmeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kedelsmeden 36 Skrevet 24. Februar, 2017 Suree thai massage viborg 24-feb 2017 jeg måtte jo lige ind til den dygtige Ann og have en gang fredags massage efter en travl og stresset uge for at få løst op for de ømme muskler og blive afstresset inden vekenden ,og kære kollegaer hvis i ikke har prøvet dette skal i bare vide at det er helt fantastisk godt at få massage ved Ann og Suree, man går derfra som et glad og nyt menneske og efter en times hård grundig massage af alle ømme muskler kan man bede om blød og kærlig afslappende afslutning ,det bestemmer man selv ,jeg kom til at tænke på hvor billigt det er at få en times grundig massage for 400 kr. vi tager over 500 kr pr time + m ,så vær ikke fedtet hvis du ber om afsluttende blød massage det får du rigeligt gængælt . venlig hilsen og go vekend Kedelsmeden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg