Hop til indhold

Recommended Posts

Guest kiskibu
Thormod66 skrev, den 18/2/2017 at 12:44:

Uanset om smeden er reklamemand for Suree eller ej - er jeg nødt til at medgive at massagen det sted er i toppen af hvad jeg har prøvet. Det eneste minus i min optik er at pigerne/kvinderne er i den tunge ende og det er selvfølgelig smag og behag.

De er ikke vilde med vi skriver om ekstra ydelser på stedet - har jeg fået at vide et par gange.

Foretrækker selv de mere slanke modeller og dem har jeg ikke lige mødt i Viborg

Hej! Ja det er rigtig, de sidste mange gange jeg har været nede hos suree, har det været en af de buttet piger og de er generelt blevet mere ordinære at se på, desværre. Imellem jul og nytår var jeg en tur dernede, egentlig bare fordi det var koldt, og hvorfor ikke få en dejlig dame til at massere en? Men da hun trådte op på min ryg smadret hun den totalt og jeg fik hold i ryggen og kunne ikke bukke mig ned efter mit tøj, og var på ibumetin og panodil et par dage efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kiskibu skrev, den 27/2/2017 at 22:50:

Hej! Ja det er rigtig, de sidste mange gange jeg har været nede hos suree, har det været en af de buttet piger og de er generelt blevet mere ordinære at se på, desværre. Imellem jul og nytår var jeg en tur dernede, egentlig bare fordi det var koldt, og hvorfor ikke få en dejlig dame til at massere en? Men da hun trådte op på min ryg smadret hun den totalt og jeg fik hold i ryggen og kunne ikke bukke mig ned efter mit tøj, og var på ibumetin og panodil et par dage efter.

ærgelig men bestil tid hos Suree  eller Ann forklar dem situationen , de kan helbrede din ryg ,de har helbredt min dårlige ryg . venlig hilsen Kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg

suree thai massage viborg ,kedelsmeden skrev d 14-3-17

jeg havde igen fornøjelsen og velvære ved at blive masseret af Ann i 1 1/2 time i går ,efter en travl uge med hård arbejde og overbelastning af ryggen var det nødvendig med hjælp ,Ann havde godt nok fridag men Suree der gør alt for patienterne fik aftalt med Ann at hun kom og fik det gamle skrog repareret og tak Ann efter jeg gik kroget ind kom jeg rank og glad ud ,det er fantastisk som den søde pige kan hjælpe vi håndværkere .Ann er meget efterspurgt så man skal helst ringe en dag eller to før for at få den tid det passer en.

der er forresten kommet en ny sød pige til som jeg hilste på og som allerede har fået ros fra kunder.

venlig hilsen kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg

suree thai massage viborg d 27 marts 2017

jeg måtte en tur ind til Ann og få masseret min skulder efter for hård arbejde i skoven med kædesaven ,efter en times grundig massage er skulderen ok igen og efter en dejlig kærlig blød hånd som afslutning kom jeg glad hjem igen ,tak Ann ,og stor respekt for de 3 piger hos Suree der helbreder os og gør og glade,altid et smil og et knus til afsked.

venlig hilsen  Kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg
kiskibu skrev, den 19/3/2017 at 00:08:

Er der nogen, der ved om man kan få to piger og hvad det må koste?

kedelsmeden svarer ,det koster ikke ekstra at to piger masserer dig den nye pige hos Suree lærer nemlig ved at hjælpe den erfarne Suree og Ann og den nye er sød og lærenem til det hele og har en dejlig blød hånd .venlig hilsen Kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet at få massage af Ann jeg har to gange fået massage af hende den nye med de røde striber i håret, og sidste gang da jeg skulle have håndjob spurgte hun om hun skulle smide tøjet, hvilket jeg naturligvis sagde ja tak til, hun var helt vild med at jeg legede med hendes bryster:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

sure 13 april 17           hej kære kolegaer ,der må være mange andre end mig der har gode oplevelser hos Suree og de fire andre kønne piger ? det kan ikke passe at det kun er mig der udtrykker min glæde og fornøjelse over at besøge den smukke Ann to gange om måneden .

vh kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klør5
kedelsmeden skrev, for 13 minutter siden:

sure 13 april 17           hej kære kolegaer ,der må være mange andre end mig der har gode oplevelser hos Suree og de fire andre kønne piger ? det kan ikke passe at det kun er mig der udtrykker min glæde og fornøjelse over at besøge den smukke Ann to gange om måneden .

vh kedelsmeden

Vi andre har måske ikke det samme behov for at gentage vores glæde i en uendelighed......det er ikke altid historien bliver bedre af at blive gentaget.......men derfor kan vi jo godt være glade og tilfredse

Del dette indlæg

Link til indlæg
kedelsmeden skrev, for 2 timer siden:

vh kedelsmeden

Er der nogen der ved om Ann giver fuldpakke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 10 timer siden:

Er der nogen der ved om Ann giver fuldpakke?

det er jeg sikker på hun ikke gør ,så godt kender jeg hende efter så mange gange jeg har været der .

venlig hilsen Kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mthom skrev, for 7 timer siden:

Måske derfor folk ikke gider skriver om Suree

vi vil gerne have muligheden for fuld pakke

hej mthom ,jeg har besøgt den dejlige Ann hos Suree i dag og fået en profesionel grundig massage og skøn afslutning HJ ,Ann giver aldrig fuld pakke og jeg tror heller ikke Suree og den nye unge thai pige gør ,men det gør de jo så mange andre steder .vh Kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curious George skrev, den 12/4/2017 at 10:30:

Til Kedelsmeden og andre

Jeg har besøgt Ann en gang, men der beholdte hun tøjet på også ved afslutning. Er der nogle af jer som har oplevet at hun er nøgen?

nej Ann beholder tøjet på når hun giver mig HJ men om hun smider tøjet ved andre udvalgte ved jeg ikke .vh kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suree Thai massage Viborg d 3 maj 2017

jeg og en kolega var hos Suree og Ann i dag og fik fremragede god massage og en afslutning så fuglene synger og vi  gik glade derfra.

det er et godt sted for gentlemenn som vil betale ordentlig for eksklusiv massage og servise og er man fast kunde der kommer der jævnlig som os ,2 gange pr  md og har den samme pige hver gang opnår man en tillid til hinanden og får fordele som de fleste kun kan drømme om .Suree og Ann ,tak for i dag .

og venlig hilsen til mine kolegaer fra ,Kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej kedelsmed.

Det lyder til at du og kollegaen har hygget jer

Min kollega og jeg har også talt om at besøge stedet.

Hvad betalte I for en 4kant med Suree og Ann?

En anden bekendt prøvede at bilde mig ind at Suree ville have ekstrabetaling for et bad!! Håber at du kan dementere dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kedelsmeden skrev, den 3/5/2017 at 22:00:

Suree Thai massage Viborg d 3 maj 2017

jeg og en kolega var hos Suree og Ann i dag og fik fremragede god massage og en afslutning så fuglene synger og vi  gik glade derfra.

det er et godt sted for gentlemenn som vil betale ordentlig for eksklusiv massage og servise og er man fast kunde der kommer der jævnlig som os ,2 gange pr  md og har den samme pige hver gang opnår man en tillid til hinanden og får fordele som de fleste kun kan drømme om .Suree og Ann ,tak for i dag .

og venlig hilsen til mine kolegaer fra ,Kedelsmeden

Jeg var hos Ann den anden dag og fik den bedste massage jeg længe har fået hun kunne virkelig finde de ømme områder i nakke, skuldre og ryg pga. af meget arbejde med PC. Da hun kom til inderlårerne bag på forstod hun virkeligt at pirre min pik og nossere, så da jeg vendte mig om smed hun BH og kjole og gav mig et lækkert håndjob imens jeg kærtegnede hendes bryster, til jeg kom i nogle kraftige sprøjt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steenborg skrev, for 21 timer siden:

Hej kedelsmed.

Det lyder til at du og kollegaen har hygget jer

Min kollega og jeg har også talt om at besøge stedet.

Hvad betalte I for en 4kant med Suree og Ann?

En anden bekendt prøvede at bilde mig ind at Suree ville have ekstrabetaling for et bad!! Håber at du kan dementere dette.

hej stenborg min kolega havde Suree og jeg havde Ann i hvert sit værelse ,det koster aldrig ekstra at få et bad , at jeg så giver hende lidt ekstra er en anden sag.

venlig hisen Kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...