Hop til indhold
Guest Dejligmis

Pas på piger en Svindler er i omløb

Recommended Posts

DK fyr 34 skrev, for 33 minutter siden:

Du kan ikke logge ind i min netbank (nordea) kun med nemId'et....det kræver da at man taster hvilket kontonummer der ønskes adgang til........

Jeg skal kun taste mit cpr nummer og så den kode jeg har valgt.. Så jeg tror reglerne er forskellig fra bank til bank.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden:

Jeg skal kun taste mit cpr nummer og så den kode jeg har valgt.. Så jeg tror reglerne er forskellig fra bank til bank.. 

Ok. Ja det er nok forskelligt fra bank til bank :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis han arbejder i den bank, glædespigen har konto i, kan han se hendes privatadresse.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 8 timer siden:

Hvis han arbejder i den bank, glædespigen har konto i, kan han se hendes privatadresse.

Hvis banken ikke har overvågning af hvilke ansatte der slår op i registeret og/eller han ligesom tys-tys-kilden er systemvedligeholder. 

Gætter på der er sådan en overvågning - ligesom i fx politiets registre eller CPR, men jeg ved det faktisk ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg er selvstændig erhvervsdrivende og mit konto nummer fremgår af både min hjemmeside og mine fakturaer. Hvordan skulle kunder da ellers kunne betale mig ?

Et kontonummer, kan ikke bruges til noget uden NEM ID. Og hver gang du bruger et konto nr. sætter du et "fingeraftryk" og et spor der er meget nem, at følge.

Jeg havde på et tidspunkt fået et forholdsvis stort rundt beløb indbetalt på min konto, som jeg ikke kunne se hvad var. Rettede henvendelse til banken, som tog kontakt til indbetaler via hans bank, havde vedkommende ikke ønsket, at jeg skulle vide hvem han var, havde jeg aldrig fundet ud af det. (Det var en kunde der skyldte mig penge, som havde betalt et afdrag på gælden)

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke forklare hvorfor nogen mennesker opfører sig underligt eller forsøger at omgå mange de uskrevne regler der gælder i denne branche. Men det som burde være moralen/pointen i det beskrevne forløb er:  Som GP lad være med at bruge en masse tid på kommunikation, hvor man tydeligt kan fornemme, at personen ikke passer ind i ens koncept og regler. 

Som GP bruger man i forvejen meget tid og mange ikke betalbare ressourcer på drive sin "forretning", så hellere skær væk med hård hånd end at bruge en masse tid på "jamen det kunne godt være, at gæsten er fin nok og bla bla".  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...