nochmahl goingfishing 0 Skrevet 17. Februar, 2017 Hej Vil sige det samme som "sødmand" at jeg har også hos hende her, nu for 3. gang fået fantastisk sex.. Virkelig go fræk, ligepå lækker sex....blowjob, 69ér med hendes sorte, frække røv og en dejlig lyserød fisse med store skamlæber, placeret lige over min mund, men hun ihærdigt malkede løs med hånd og mund på slamberten.., sex i forskellige positioner og sidst men ikke mindst kom i mund alle 3 gange..-alt dette til en super attraktiv pris...!!thumbs up!! DOG er hun noget svær at lave aftaler med, her skal man nok holde på.. men har aldrig oplevet hende beruset..???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thorodin 3 Skrevet 21. Februar, 2017 Lige et lille opråb til jer allesammen, kunne I ikke tænke Jer, at I kunne være gentleman, derfor synes jeg, at I skal moderere Jeres anmeldelser. Mvh. Birger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 26. Februar, 2017 Her er endnu et emne om sugarbabe Kesa, som hun tidligere kaldte sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg