Guest Vestegnen Skrevet 30. Januar, 2017 Kan det være en god idé at oprette et selvstændigt forum for selfie narcissisterne? Så kan de interesserede nyde synet, og vi andre kan blive fri. Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 31. Januar, 2017 Kan det være en god idé at oprette et selvstændigt forum for brokkerøvene? Så kan de interesserede nyde synet, og vi andre kan blive fri. 10 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 31. Januar, 2017 Jeg tænker også bare det ville være nemmere at blokerer de piger herinde som laver selfies.. Så mange er vi jo heller ikke.. Uanset om der kommer et separat forum så vil evt nystartede tråde ende øverst på forsiden deriblandt også selfietråde.. Jeg ved ikke med alle andre men når jeg gå herind så kigger jeg på forsiden og ser om der er nogen spændende tråde.. Jeg gå ikke ind i selve kategori inddelingen.. Måske man skulle læse op på det emne man tager op inden man laver ny tråd.? Såvidt jeg ved har en tråd med samme emne været oppe og florere for noget tid siden.. Deri blev det med et særskilt forum også nævnt og skudt til jorden.. Og så prøv at slappe af og nyde livet lidt.. Vend det blinde øje til ting du ikke kan lide så der ikke skal laves særbehandling for din skyld.. Eller de 5-6 personer herinde der ikke kan lide det.. Vi er rigtig mange brugere herinde.. Og en del af os kan lide selfierne.. 9 Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 31. Januar, 2017 Jeg er jyde. Anmeldelser fra Sjælland har jeg ikke noget at bruge til, så dem læser jeg ikke. Det er egentligt ret nemt. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 31. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Jeg tænker også bare det ville være nemmere at blokerer de piger herinde som laver selfies.. Så mange er vi jo heller ikke.. Uanset om der kommer et separat forum så vil evt nystartede tråde ende øverst på forsiden deriblandt også selfietråde.. Jeg ved ikke med alle andre men når jeg gå herind så kigger jeg på forsiden og ser om der er nogen spændende tråde.. Jeg gå ikke ind i selve kategori inddelingen.. Måske man skulle læse op på det emne man tager op inden man laver ny tråd.? Såvidt jeg ved har en tråd med samme emne været oppe og florere for noget tid siden.. Deri blev det med et særskilt forum også nævnt og skudt til jorden.. Og så prøv at slappe af og nyde livet lidt.. Vend det blinde øje til ting du ikke kan lide så der ikke skal laves særbehandling for din skyld.. Eller de 5-6 personer herinde der ikke kan lide det.. Vi er rigtig mange brugere herinde.. Og en del af os kan lide selfierne.. Hell yeah.. Jeg er vild med dine. Din smækre lækre sexy lille nymf 3 Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 31. Januar, 2017 (edited) JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Måske man skulle læse op på det emne man tager op inden man laver ny tråd.? Såvidt jeg ved har en tråd med samme emne været oppe og florere for noget tid siden.. Deri blev det med et særskilt forum også nævnt og skudt til jorden.. Det var faktisk mig der oprettede tråden, Tonen var iøvrigt rigtig god, og de forskellige problemstillinger omkring selfies blev debatteret på et sagligt grundlag. Desuden blev der fra ledelsen side, der som i denne tråd givet udtryk for at selfies er ok, og at der ikke skal laves noget specielt fora hertil. Det kan så også undre mig lidt, at dels laver en ny tråd, men nok mest at man vælger at bruge en eksisterende selfi.tråd til at give sin mening tilkende i. Redigeret 31. Januar, 2017 af TheVoice 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 136 Skrevet 31. Januar, 2017 @Vestegnen Jeg ser lige at Jennifer tilbyder blid og mellemhård slavepige - så tag dog diskussionen i værelset Altid rart med en grund til at spanke. PS: Mere alvorligt - findes der nogen anmeldelser af dette - og kender nogen grænserne? (tja det gør Jennifer vel ...) 2 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 31. Januar, 2017 Brandmand skrev, for 13 minutter siden: @Vestegnen Jeg ser lige at Jennifer tilbyder blid og mellemhård slavepige - så tag dog diskussionen i værelset Altid rart med en grund til at spanke. PS: Mere alvorligt - findes der nogen anmeldelser af dette - og kender nogen grænserne? (tja det gør Jennifer vel ...) Hahaha.. Tror du skal tage den over i PB.. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 31. Januar, 2017 Der hvor jeg syntes det bliver træls (et godt Jysk ord) er når pigerne begyder at poste selfies i anmeldelser og andre tårde, da de så bliver overtaget og kørt af sporet. Selfies er udemærket, men hold dem væk fra andre tråde. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 31. Januar, 2017 (edited) AalborgLook skrev, for 12 minutter siden: Der hvor jeg syntes det bliver træls (et godt Jysk ord) er når pigerne begyder at poste selfies i anmeldelser og andre tårde, da de så bliver overtaget og kørt af sporet. Selfies er udemærket, men hold dem væk fra andre tråde. Jeg har endnu ikke lagt mærke til at det er blevet gjort.? Hmm.. Kunne da godt forestille mig det ville være irriterende.. Hvis jeg selv har gjort det så har jeg simpelthen ikke lagt mærke til det.. Redigeret 31. Januar, 2017 af JenniferRomantica 1 Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 31. Januar, 2017 Der er ingen grund til at ændre noget. Disse selvfies er da forfriskende at se, specielt når der er smukke billeder af smukke damer. Hvis det ikke hører hjemme på Eroguide under "Hyggesnak", så ved jeg ikke hvor det skulle være. Siderne er da hyggelige at se på, selv om det også er reklame for dem der lægger dem op. Det er da også helt fint med denne reklame, som nok også kan få mig til at vælge anderledes. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 31. Januar, 2017 Stabilizer skrev, for 2 timer siden: Selfies er velkomne på Eroguide, sådan er linjen, linjen vil glæde nogen og irriterer andre vores linje er nærmere beskrevet her en pige herinde har oprettet tre selfie-tråde siden fredag, der kunne man godt bede hende om at bruge en eksisterende tråd i stedet for at oprette nye med selfies, derfor modtager hun en pm om dette og jeg er sikker på at hun efterlever hvad en moderator skriver til hende, idet hun virker fornuftig i det hele taget, og nå ja, fordi der står i regelsættet at hun skal efterleve hvad en moderator siger for at skære det ud i pap: selfies af pigerne er velkomne, men man behøver ikke at oprette nye tråde hver gang man tager nye selfies, og ikke tre pr uge, så til selfie-pigerne, vær lidt opmærksom på at bruge jeres eksisterende tråde, rigtig mange kan lide jeres selfies kan vi se på kommentarer og likes men andre kan ikke og uanset hvad enkelte af jeres kollegaer og andre brugere måtte mene om selfies på Eroguide så er de tilladt, men husk at tænke på at bruge eksistererende tråde Nu har jeg lige siddet og læst retningslinjerne igennem. Jeg kan ikke se at der står nogen steder at man ikke må oprette flere tråde. Men du må meget gerne oplyse mig om hvor jeg kan finde det, så jeg kan blive klogere. Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 31. Januar, 2017 Stabilizer skrev, Lige nu: vores retningslinjer er ikke udtømmende, vi har ikke regler for alle mulige måder en bruger kan finde på at opføre sig på herinde, vores regler tager ikke højde for alt i brugernes adfærd der har kørt selfie-tråde herinde i årevis, smuk enlig mor startede dem for meeeget lang tid siden og andre piger fulgte op og det har aldrig været et problem at have regler om det - før nu måske vi har flere ting liggende til en opdatering af vores regelsæt, som kommer når vi er færdige, og jeg har skrevet dette på indtil da har jeg meldt det ud her den 16/1 og skriver en pm hvis en pige bliver lidt ivrig med at oprette 3-4 selfie-tråde på den uge jeg tror dog ikke at det bliver et problem mere, da det er min fornemmelse at de piger der laver disse selfie-tråde har forstået budskabet, tror jeg, men derfor kan det jo stadig være en god ide at have det i regelsættet til når nye piger kommer Det er helt fint at i er ved at opdatere retningslinjerne, det skal man altid arbejde med. Men jeg syntes det er hårdt at straffe nogen offentligt som du jo har gjort her, for noget der ikke står i retningslinjerne. Hvad du har skrevet i en tråd er jo let at overse og det bliver opfattet som om at i moderatorere bedømmer efter jeres personlige mening og ikke retningslinjerne. Det er trods alt retningslinjerne vi har valgt at acceptere at følger herinde og ikke indlæg i diverse tråde. Bortset fra det, så er det en god side med mange forskellige input og meninger. Keep up the good work. Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 31. Januar, 2017 Stabilizer skrev, for 1 minut siden: Jeg har ikke straffet nogen, jeg har ikke slettet nogen tråde, men jeg har skrevet at jeg har sendt en pm til en pige der har oprettet 3 selfie-tråde siden fredag om at hun i stedet for at oprette nye bedes bruge de eksisterende i fremtiden, jeg mener ikke det er at straffe nogen at få sådan en pm eller skrive det, pigen var helt sikkert i god tro, og derfor skrev jeg også pænt og venligt til hende, det er i mine øjne ikke at straffe nogen, hun fik ingen advarsel eller noget, men i brugere efterlyser også tit at vi moderatorer fortæller om hvordan vi griber ind og hvor vi griber ind og er efter os hvis vi ikke fortæller det, at jeg skriver at jeg har sendt en pige en pm om vores praksis er altså ikke at straffe hende offentlig Du har helt ret i at der er forskellige meninger om det her Men den måde jeg opfattede din første kommentar, var helt klart som en offentlig straf. Det ville måske være bedre bare at skrive "at vi kigger på det og hvis det er nødvendigt at irettesætte nogen, vil vedkommende få direkte besked", det ville være en mere neutral besked at give. Men jeg syntes stadig det er forkert at straffe/irettesætte nogen for noget der ikke står i retningslinjerne, men kun i en tråd. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 31. Januar, 2017 Stabilizer skrev, for 1 minut siden: jeg mener ikke jeg har straffet noget eller irettesat nogen, jeg har oplyst om at jeg ville sende en pm om vores praksis til en pige, det er ikke at straffe nogen, det ser du så på en anden måde, og så ser vi på det med forskellige øjne Jeg har ingen problemer med at vi er uenige, jeg prøver bare at komme med et forslag til hvordan man undgå at gøre alle opmærksom på at her er der en der skal have at vide hvordan man opføre sig herinde. Man skal huske på at der en meget stor rivalisering herinde mellem flere af GP'erne, så den besked du skrev har frydet nogle og gjort enkelte kede af det. Hvis man er i tvivl om det skal man bare følge med i chatten, så er man ikke i tvivl om at der er nogle der bagtaler hinanden og dette giver dem bedre muligheder. Derfor så jeg helst en mere neutral besked, når det er nødvendigt. PS jeg er ikke herinde for at mødes med en GP'er, men for at finde et sted med thai massage hvor der ikke tilbydes ekstra. Men derfor kan man da godt skrive positivt om dem man finder interessante. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 31. Januar, 2017 Altså jeg er bare lykkelig uvidende omkring hvis nogen skulle have noget imod mig.. Hahaha.. Jeg er så flyvsk så sådan noget gå lige over hovedet på mig.. Jeg synes generelt vi er rigtig mange piger der sørger for at komplimenterer hinanden på den ene eller den anden måde.. Der vil altid være konkurrence da vi er konkurrenter.. Altså det ligesom hvis jeg var bygherre og konkurrerede med en masse andre bygherre om en opgave.. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 31. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: Altså jeg er bare lykkelig uvidende omkring hvis nogen skulle have noget imod mig.. Hahaha.. Jeg er så flyvsk så sådan noget gå lige over hovedet på mig.. Jeg synes generelt vi er rigtig mange piger der sørger for at komplimenterer hinanden på den ene eller den anden måde.. Der vil altid være konkurrence da vi er konkurrenter.. Altså det ligesom hvis jeg var bygherre og konkurrerede med en masse andre bygherre om en opgave.. Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 31. Januar, 2017 kaskap79 skrev, for 46 minutter siden: Man skal huske på at der en meget stor rivalisering herinde mellem flere af GP'erne, så den besked du skrev har frydet nogle og gjort enkelte kede af det. Hvis man er i tvivl om det skal man bare følge med i chatten, så er man ikke i tvivl om at der er nogle der bagtaler hinanden og dette giver dem bedre muligheder. Uanset hvordan man driver denne side, kan ovenstående næppe undgås. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 31. Januar, 2017 Jeg syntes at det er mega ærgerligt at det er stukket sådan af med den selfie debat. Det blev gjort til en 'dem mod os' debat, hvilket er super øv! At folk bruger chatten herinde til at bagtale hinanden....( gør de nu også det ? ) er om muligt endnu mere øv. Jeg deltog i den første debat, og jeg mener stadig at selfies'ne tog lidt overhånd....men omvendt har jeg da efterfølgende tænkt lidt over at vi vel dybest set er herinde af forskellige grunde....og at den ene ikke er mere rigtig end den anden. Jeg syntes at der skal være plads til os alle herinde....både dem med og uden selfies . Jeg trækker ikke min mening tilbage - men jeg er lidt øv over at det blev til en debat om 'smagsdommeri'.... havde jeg vidst hvad den udviklede sig til havde jeg aldrig deltaget. At folk bruger den debat til at 'sladre' eller hvad det nu er der sker er ulækkert. Det er virkeligt fjolset at starte en ny tråd op om et emne som lige har været oppe, og som bragte sindene i kog på den måde som det gjorde. Emnet blev jo tæsket igennem på kryds og tværs. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 31. Januar, 2017 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: Jeg syntes at det er mega ærgerligt at det er stukket sådan af med den selfie debat. Det blev gjort til en 'dem mod os' debat, hvilket er super øv! At folk bruger chatten herinde til at bagtale hinanden....( gør de nu også det ? ) er om muligt endnu mere øv. Jeg deltog i den første debat, og jeg mener stadig at selfies'ne tog lidt overhånd....men omvendt har jeg da efterfølgende tænkt lidt over at vi vel dybest set er herinde af forskellige grunde....og at den ene ikke er mere rigtig end den anden. Jeg syntes at der skal være plads til os alle herinde....både dem med og uden selfies . Jeg trækker ikke min mening tilbage - men jeg er lidt øv over at det blev til en debat om 'smagsdommeri'.... havde jeg vidst hvad den udviklede sig til havde jeg aldrig deltaget. At folk bruger den debat til at 'sladre' eller hvad det nu er der sker er ulækkert. Det er virkeligt fjolset at starte en ny tråd op om et emne som lige har været oppe, og som bragte sindene i kog på den måde som det gjorde. Emnet blev jo tæsket igennem på kryds og tværs. Jeg fornemmede det aldrig som om at der var en masse eller bare nogen der var imod mig personligt.. Og jeg synes egentlig dine holdninger er helt valide.. Det er helt okay at vi ikke alle er ens.. For mig handler det også om at bevæge sig på en knivspids og sørge for at selfierne stadig er interessante og ikke mister deres nyhedsværdi.. Selvfølgelig hvis man over gør det så vil kommentarerog likes ligeså stille blive mindre og mindre og til sidst vil alle nok ende ud i at de er irriterende hvilket på ingen måder er noget jeg eller nogen andre ønsker tror jeg da.. Jeg blev selv grebet af "musikken" og indrømmer gerne at det tog overhånd.. Ikke fordi folk havde den mening at det tog overhånd men fordi jeg klart fornemmede at der kom mindre og mindre fokus på trådene i forhold til i december måned.. Der var en af mine klarer missioner også at forsøge at samle os piger herinde om et fælles projekt i form af den advent kalender.. At få valgte at deltage havde jeg ikke lige taget højde for.. Det var et long shot.. Men stadig skide spændende og sjovt syntes jeg.. Når jeg nu opretter en tråd er det mest af generel undring som f.eks den sidste tråd med gå i byen tøj.. Jeg er jyde og her over skal der mindre til at forarge end på Sjælland.. Jeg havde ikke regnet med at man ligefrem skulle gå næsten nøgen i byen før folk ville undre sig.. Hahaha.. Det fandt jeg så ud af.. Min pointe er at opslaget var lavet med en intention om at lærer noget eller i hvertfald få nogle forskellige meninger fra folk når nu vi er så mange forskellige eksistenser herinde er det utrolig fascinerende for mig at ligesom lave den form for meningsmålinger.. Og der billeder bare et blikfang der batter meget mere end en kort tekst.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 31. Januar, 2017 Jeg syntes det er helt fint hvis der kommer nogle restriktioner angående selfier. Går ikke ind for et forbud, man må da gerne poste, men flere tråde flere gange om ugen, arghhh, så tager ens ego altså overhånd Ville også syntes det var dybt godnat at der kørte mere end en kattetråd, hundetråd, kanintråd, store bryster tråd osv. En er da fint? Man behøver ikke lave en mandags-tirsdags-onsdags og torsdags selfiehilsen. De ødelægger det for dem selv og andre på længere sigt. Og NEJ jeg er ikke jaloux! Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 31. Januar, 2017 Trinetease skrev, for 2 timer siden: Det er virkeligt fjolset at starte en ny tråd op om et emne som lige har været oppe, og som bragte sindene i kog på den måde som det gjorde. Emnet blev jo tæsket igennem på kryds og tværs. For lige at være helt med. Er det den nye tråd du mener har sat tingene i kog, eller den oprindelige tråd (min)? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 31. Januar, 2017 @theVoice den oprindelige..... Og at starte en ny tråd om det samme kort tid efter er i min optik ret skørt. Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 31. Januar, 2017 @Trinetease Jeg synes det er trist, hvis nogle emner er så følsomme at man ikke kan have en sober debat. Grunden til at jeg oprettede debatten var at jeg kunne forudse, at det nok på et tidspunkt kunne skabe noget personfnidder og noget omkring reglerne. Jeg forsøgte faktisk også at skabe et objektivt debat oplæg, hvor forskellige problematikker blev nævnt. Jeg vil så hævde at læser man indlæggene i den oprindelige tråd, så ser det umiddelbart ud som "Jo man kan godt debattere i en ordentligt og respektfuld tone". At nogen så vælger at plapre op alle mulige andre steder end i tråden, tja.... det kan næppe gardere sig imod. Nu har jeg så deltaget i din tråd "hvad skal der til". Her synes jeg faktisk også at tonen i indlæggene er god, men.... det vil så heller ikke undre mig, hvis nogen kan sidde på chatten og sige "Kæft hvor er der mange der tror de er så helvedes kloge, uden at ane hvad de taler". For mit vedkommende forholder jeg mig udelukkende til det skrevne. Jeg mener også, at har man noget på hjerte omkring hvordan man driver EG, så bør det ske i tråde og ikke i "bagdebatten". Vi kan jo ikke ligge begrænsninger på debatemner der bygger på "Nu vil det sikkert skabe en helvedes masse sladder og konflikter på bagdebatten". Med bagdebatten mener jeg alt det jeg ikke kan læse nogen steder (chatten, pmér og meningsudvekslinger hos GP´er o.lign" Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 31. Januar, 2017 Kysseglade Molly skrev, for 1 time siden: Ville også syntes det var dybt godnat at der kørte mere end en kattetråd, hundetråd, kanintråd, store bryster tråd osv. Nu kan man aldrig få for mange billeder af store bryster, så der er jeg uenig Del dette indlæg Link til indlæg