Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 31. Januar, 2017 gerog skrev, for 13 minutter siden: Nu kan man aldrig få for mange billeder af store bryster, så der er jeg uenig Nååå - jeg vil nu hellere have små pæne bryster. Og helst uden sil (d)ikone (n). Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 31. Januar, 2017 Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 minutter siden: Nååå - jeg vil nu hellere have små pæne bryster. Og helst uden sil (d)ikone (n). Jeg er glad for alle størrelser bryster 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 31. Januar, 2017 gerog skrev, for 5 minutter siden: Jeg er glad for alle størrelser bryster Jeg er glad for al kvindelig omsorg. Slut - ved at være afsporing. Det må vi ikke. Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 31. Januar, 2017 Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 minutter siden: Jeg er glad for al kvindelig omsorg. Slut - ved at være afsporing. Det må vi ikke. Enig i begge dele. Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 31. Januar, 2017 (edited) Og således lukker vi denne tråd. Vi har utvetydigt gjort moderatorernes holdning til Selfies og mængden af tråde så krystalklar at selv de mest forklaringskrævende og trættekære må kunne forstå det. Tænk hvor mange anmeldelser det kunne blive til hvis I i stedet brugte energien på at gå ud og knalde og skrive om det herinde Redigeret 31. Januar, 2017 af Extinguisher 4 Del dette indlæg Link til indlæg