indokarami 492 Skrevet 1. Februar, 2017 Nu har der flere gange være misytringer fra nogle - kvinder såvel som mænd - når nogle af de "herboende" GP'ere vælger at dele billeder af dem selv. Nogle gider ikke at se på dem, nogle mener det er reklame - og jeg er sikker på, at nogle af dem også er misundelige. (ja, det står helt for min egen regning med den vurdering) Men som jeg ytrede i en anden tråd, så er der jo ikke nogen, der tvinger andre til at se på disse billeder. Man kan lade være med at se på dem, man kan lade være med at engagere sig i tråden... I know, vi lever i et land med ytringsfrihed. Men jeg synes desværre også der er blevet for mange, der forveksler frihed med pligt. Bevares, det betyder ikke, at man ikke må sige noget negativt. Men jeg forstår ganske enkelt ikke idéen med at sige noget negativt, der er rettet imod en anden person. Eller jeg forstår ikke hvad man får ud af det. For mig er det at sammenligne med "Nationen!" på Ekstra Bladet. Man kan læse en artikel om et tilfældigt emne og pludselig går "kommentar-sporet" amok..... En eller anden åndsamøbe der synes at han/hun skal nævne ting som FCK/Brøndby, navngivne politkere osv. Ting der så absolut ikke har noget at gøre med artiklen. Og jeg ved det... haters gonna hate.... så der vil måske også være nogen, der føler trang til at smide negativitet på skrift i retning af denne tråd.... Dertil kan jeg blot sige, at uanset om man er uenig eller ej i det jeg skriver, så har man ikke forstået budskabet, hvis man har behov for at være negativ. Heldigvis vil jeg ikke høre til dem, der bliver ædt op indefra af had, negativitet og andet i den dur. Jeg vil i stedet rette en tak til de kvinder, der begaver os med et nærmere kig på deres smil, krop og påklædning - eller "mangel" på samme. Jeg nyder at se disse billeder... Jeg nyder at se forskelligheden i kvindekønnet... Jeg ELSKER at se let-påklædte eller decideret afklædte kvinder.... Og hvis I nogensinde synes, at kommentarerne bliver for negative og for mange, så er I altid velkomne til at smide billederne i min "postkasse". Jeg kan sagtens finde noget positivt at sige om billeder af den karakter. Tak for kiggene og keep it up!!!! Til jer alle - lovers såvel som haters - ha' en god aften! ps. Der mangler vist lidt smileys i teksten, så de kommer her.... 11 Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Februar, 2017 Jeg skal da nok glæde dig en anden god gang 5 Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 1. Februar, 2017 indokarami skrev, for 31 minutter siden: Nu har der flere gange være misytringer fra nogle - kvinder såvel som mænd - når nogle af de "herboende" GP'ere vælger at dele billeder af dem selv. Nogle gider ikke at se på dem, nogle mener det er reklame - og jeg er sikker på, at nogle af dem også er misundelige. (ja, det står helt for min egen regning med den vurdering) Men som jeg ytrede i en anden tråd, så er der jo ikke nogen, der tvinger andre til at se på disse billeder. Man kan lade være med at se på dem, man kan lade være med at engagere sig i tråden... I know, vi lever i et land med ytringsfrihed. Men jeg synes desværre også der er blevet for mange, der forveksler frihed med pligt. Bevares, det betyder ikke, at man ikke må sige noget negativt. Men jeg forstår ganske enkelt ikke idéen med at sige noget negativt, der er rettet imod en anden person. Eller jeg forstår ikke hvad man får ud af det. For mig er det at sammenligne med "Nationen!" på Ekstra Bladet. Man kan læse en artikel om et tilfældigt emne og pludselig går "kommentar-sporet" amok..... En eller anden åndsamøbe der synes at han/hun skal nævne ting som FCK/Brøndby, navngivne politkere osv. Ting der så absolut ikke har noget at gøre med artiklen. Og jeg ved det... haters gonna hate.... så der vil måske også være nogen, der føler trang til at smide negativitet på skrift i retning af denne tråd.... Dertil kan jeg blot sige, at uanset om man er uenig eller ej i det jeg skriver, så har man ikke forstået budskabet, hvis man har behov for at være negativ. Heldigvis vil jeg ikke høre til dem, der bliver ædt op indefra af had, negativitet og andet i den dur. Jeg vil i stedet rette en tak til de kvinder, der begaver os med et nærmere kig på deres smil, krop og påklædning - eller "mangel" på samme. Jeg nyder at se disse billeder... Jeg nyder at se forskelligheden i kvindekønnet... Jeg ELSKER at se let-påklædte eller decideret afklædte kvinder.... Og hvis I nogensinde synes, at kommentarerne bliver for negative og for mange, så er I altid velkomne til at smide billederne i min "postkasse". Jeg kan sagtens finde noget positivt at sige om billeder af den karakter. Tak for kiggene og keep it up!!!! Til jer alle - lovers såvel som haters - ha' en god aften! ps. Der mangler vist lidt smileys i teksten, så de kommer her.... Jet kan også lide det fordi den slags tråde plejer at vise lidt om pigens personlighed. Jeg synes det var desuden frækt at se GPer i deres "civile" tøj..... meget frækt at få et indtryk af personen i stedet for en fantasi 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 1. Februar, 2017 AdamKBH skrev, 1 time siden: Jet kan også lide det fordi den slags tråde plejer at vise lidt om pigens personlighed. Lige netop. Har da selv på den måde lært, at f.eks. StudineMILF, Jennifer, Claire og Baremig, for bare lige at nævne en lille håndfuld, ud over at være pivfrække og lækre kvinder, også er charmerende, tænksomme og humoristiske individder i tilgift. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 1. Februar, 2017 Ihh hvor er jeg glad for at vi bringer noget glæde herind.. I know I know.. Jeg kan nemt blive for meget og fylde for meget.. Jeg tror jeg (over)kompenserer for den manglende højde og drøjde.. Hahaha.. Men sådan er jeg sku bare.. Så der perioder hvor jeg (lover at jeg) er mere stille.. Hehe.. I må have en fanfuckingtastisk aften nu vil jeg sove og pleje min forkølelse.. 6 Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 2. Februar, 2017 StudineMILF skrev, for 6 timer siden: Jeg skal da nok glæde dig en anden god gang Helst os alle jeg nyder meget dine billeder 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 2. Februar, 2017 Problemet er, at de to kvinder som nærmest bombarderer eroguide med selfies gør det alt for tit. De virker opmærksomhedskrævende, og nærmest svælger sig i likes , som de får pr. automatik fordi de er GP. Se mig! Se mig! Se min store røv! Jeg vil bare have dem placeret i et selvstændigt forum, så du og deres fans kan boltre jer i hinandens selskab. Som det er nu, så risikerer jeg at klikke på en tråd for at få smækket en stor røv op i ansigtet. Det vil jeg gerne skånes for, men jeg anerkender da, at nogle har de lyster. Måske de også kunne linke til deres Instagram profil? Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 2. Februar, 2017 (edited) Vestegnen skrev, for 1 time siden: Problemet er, at de to kvinder som nærmest bombarderer eroguide med selfies gør det alt for tit. De virker opmærksomhedskrævende, og nærmest svælger sig i likes , som de får pr. automatik fordi de er GP. Se mig! Se mig! Se min store røv! Jeg vil bare have dem placeret i et selvstændigt forum, så du og deres fans kan boltre jer i hinandens selskab. Som det er nu, så risikerer jeg at klikke på en tråd for at få smækket en stor røv op i ansigtet. Det vil jeg gerne skånes for, men jeg anerkender da, at nogle har de lyster. Måske de også kunne linke til deres Instagram profil? Den med det forum er vist diskuteret til ugidelighed tænker jeg.. Der ingen grund til at afsporer den her tråd også.. Redigeret 2. Februar, 2017 af JenniferRomantica 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 2. Februar, 2017 For min skyld kan der postes lige så mange billeder, hvis de kan skabe lidt glæde hos andre bla.lidt stof til poleren, selvbekræftigelse hos pigen osv....men lad være med at hyle op når i bliver stalket, opsøgt privat, genkendt på gade osv....hvor er grænsen for disse pigers beskyttelse af deres annonymitet ?? Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 2. Februar, 2017 Vestegnen skrev, for 2 timer siden: Problemet er, at de to kvinder som nærmest bombarderer eroguide med selfies gør det alt for tit. De virker opmærksomhedskrævende, og nærmest svælger sig i likes , som de får pr. automatik fordi de er GP. Se mig! Se mig! Se min store røv! Jeg vil bare have dem placeret i et selvstændigt forum, så du og deres fans kan boltre jer i hinandens selskab. Som det er nu, så risikerer jeg at klikke på en tråd for at få smækket en stor røv op i ansigtet. Det vil jeg gerne skånes for, men jeg anerkender da, at nogle har de lyster. Måske de også kunne linke til deres Instagram profil? Hahahaha... seriøst??? Overskriften angiver jo tydeligt hvad du kan forvente af omtalte tråd, men alligevel vælger du at klikke på den og dernæst brokke dig over indholdet Det var jo klart for enhver at der nok var et billede af en røv, så hvorfor lader du ikke bare være med at klikke på tråden hvis dén slags er for hårdt for dine sarte øjne? Men jeg kan da sagtens følge tankegangen; Det er simpelthen usmageligt med afklædte piger på et sex-forum 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Montgomery 41 Skrevet 2. Februar, 2017 Jeg tror vi kan anse selfierne som en slags handelsvare, hvor prisen styres af udbud og efterspørgsel. Når/hvis de føromtalte pigers selfier bliver for mange og dermed for uinteressante for folk, falder antallet af likes og kommentarer, og pigernes motivation gor at dele falder. Men indtil videre: flere selfies tak... Især dem med numser 3 Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 2. Februar, 2017 Vestegnen skrev, for 3 timer siden: Problemet er, at de to kvinder som nærmest bombarderer eroguide med selfies gør det alt for tit. De virker opmærksomhedskrævende, og nærmest svælger sig i likes , som de får pr. automatik fordi de er GP. Se mig! Se mig! Se min store røv! Jeg vil bare have dem placeret i et selvstændigt forum, så du og deres fans kan boltre jer i hinandens selskab. Som det er nu, så risikerer jeg at klikke på en tråd for at få smækket en stor røv op i ansigtet. Det vil jeg gerne skånes for, men jeg anerkender da, at nogle har de lyster. Måske de også kunne linke til deres Instagram profil? Vestegnen skrev, for 3 timer siden: Problemet er, at de to kvinder som nærmest bombarderer eroguide med selfies gør det alt for tit. De virker opmærksomhedskrævende, og nærmest svælger sig i likes , som de får pr. automatik fordi de er GP. Se mig! Se mig! Se min store røv! Jeg vil bare have dem placeret i et selvstændigt forum, så du og deres fans kan boltre jer i hinandens selskab. Som det er nu, så risikerer jeg at klikke på en tråd for at få smækket en stor røv op i ansigtet. Det vil jeg gerne skånes for, men jeg anerkender da, at nogle har de lyster. Måske de også kunne linke til deres Instagram profil? Du er noget af det mest latterlige og nedgørende og stå op til. Godt man ikke er nem og slå ud. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 2. Februar, 2017 StudineMILF skrev, for 35 minutter siden: Du er noget af det mest latterlige og nedgørende og stå op til. Godt man ikke er nem og slå ud. Arh, lidt? Når du tillader dig at lade det gå dig så meget på, at du holder fri. - Det tænker jeg er mega ærgerligt og måske skal du øve dig i at tænke pyt, du vil unægteligt støde på flere røvhulsmennesker og da er det klart en fordel at kunne tænke sådan. Jeg øver mig selv... Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 2. Februar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden: Arh, lidt? Når du tillader dig at lade det gå dig så meget på, at du holder fri. - Det tænker jeg er mega ærgerligt og måske skal du øve dig i at tænke pyt, du vil unægteligt støde på flere røvhulsmennesker og da er det klart en fordel at kunne tænke sådan. Jeg øver mig selv... Hmm.. Undre mig lidt over at du føler det nødvendigt at deltage med gamle tråde.? Kunne du ikke bare have nøjes med det velmenende gode råd.? Evt i en PB.? Jeg tror TS startede tråden for at bringe noget positivitet tilbage herinde men alligevel finder nogen det nødvendigt at selv ødelægge den tråd.. Det forstår jeg godt man som StudineMILF bliver irriteret over.. Skulle vi ikke alle bare prøve at være noget mere rummelige og give plads og så lade tingene fare.? Ignorere ting hvor man intet positivt har at tilføje og så deltage der hvor vi kan skabe noget humor og glæde.. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 2. Februar, 2017 Vestegnen skrev, for 4 timer siden: Problemet er, at de to kvinder som nærmest bombarderer eroguide med selfies gør det alt for tit. De virker opmærksomhedskrævende, og nærmest svælger sig i likes , som de får pr. automatik fordi de er GP. Se mig! Se mig! Se min store røv! Jeg vil bare have dem placeret i et selvstændigt forum, så du og deres fans kan boltre jer i hinandens selskab. Som det er nu, så risikerer jeg at klikke på en tråd for at få smækket en stor røv op i ansigtet. Det vil jeg gerne skånes for, men jeg anerkender da, at nogle har de lyster. Måske de også kunne linke til deres Instagram profil? Du efterlyser et selvstændigt forum for den snak, der kører nu. - Vi er inde i en "mappe" der hedder "hyggesnak". - Er det ikke netop det forum, du efterlyser? - Lidt uforpligtende selfies, hvor pigerne kan vise så meget af deres bryster og bag, som de nu tør. - Kommentarer dertil - nogle lidt sjove - nogle temmelig u-sjove. - Lad det køre. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 2. Februar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden: Hmm.. Undre mig lidt over at du føler det nødvendigt at deltage med gamle tråde.? Kunne du ikke bare have nøjes med det velmenende gode råd.? Evt i en PB.? Jeg tror TS startede tråden for at bringe noget positivitet tilbage herinde men alligevel finder nogen det nødvendigt at selv ødelægge den tråd.. Det forstår jeg godt man som StudineMILF bliver irriteret over.. Skulle vi ikke alle bare prøve at være noget mere rummelige og give plads og så lade tingene fare.? Ignorere ting hvor man intet positivt har at tilføje og så deltage der hvor vi kan skabe noget humor og glæde.. Hvorfor jeg henviser til en tidligere tråd? For at gøre det klart, at det ikke er noget jeg sidder og opdigter. En ting er at blive irriteret, over at alle ikke sidder og klapper i deres små fede hænder over noget man gør, noget andet er at blive tøsepigefornærmet og lade det ødelægge hele ens dag. - Deraf mit pyt-råd... Og nej tak, det tiltaler mig ikke at leve i en fantasiverden, hvor alt er peace, love and harmony. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 2. Februar, 2017 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden: Hvorfor jeg henviser til en tidligere tråd? For at gøre det klart, at det ikke er noget jeg sidder og opdigter. En ting er at blive irriteret, over at alle ikke sidder og klapper i deres små fede hænder over noget man gør, noget andet er at blive tøsepigefornærmet og lade det ødelægge hele ens dag. - Deraf mit pyt-råd... Og nej tak, det tiltaler mig ikke at leve i en fantasiverden, hvor alt er peace, love and harmony. Som sagt kunne du jo bare være kommet med dit velmenende råd i en PB.. Ganske nemt.. Og så mener jeg også det gik ud på mere end at nogen ikke sad og klappede i deres små fede hænder.. Det endte vist ud i nogle rimelig grimme kommentarer.. Eller i hvertfald negative kommentarer.. Nu var det jo heller ikke fordi du skulle leve herinde.. Hahaha.. Der da vel ingen der bliver glade eller få det bedre eller noget som helst andet positivt, følelsesmæssigt, over en masse drama og diskussioner.. Hmm.. Vel ikke engang dig.. Redigeret 2. Februar, 2017 af JenniferRomantica 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 2. Februar, 2017 Pigeforskeren skrev, for 7 minutter siden: Du efterlyser et selvstændigt forum for den snak, der kører nu. - Vi er inde i en "mappe" der hedder "hyggesnak". - Er det ikke netop det forum, du efterlyser? - Lidt uforpligtende selfies, hvor pigerne kan vise så meget af deres bryster og bag, som de nu tør. - Kommentarer dertil - nogle lidt sjove - nogle temmelig u-sjove. - Lad det køre. Ja. Jeg mener, at der skal oprettes et selvstændigt forum for selfies som en slags "spoiler-alert". Du skal være klar over, at det bestemt ikke er alle som elsker dem. Vi har nu diskuteret selfies i en anden tråd, som hurtigt blev lukket af moderator. Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 2. Februar, 2017 Jøsses det stopper da aldrig. Interesseret, kig og læs ikke interesseret, spring over 4 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Februar, 2017 Måske folk skulle stoppe... Det eneste det her egentligt går ud på, er jo at "skræmme modstanderen" ud af EG... 4 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 2. Februar, 2017 Vestegnen skrev, for 22 minutter siden: Ja. Jeg mener, at der skal oprettes et selvstændigt forum for selfies som en slags "spoiler-alert". Du skal være klar over, at det bestemt ikke er alle som elsker dem. Vi har nu diskuteret selfies i en anden tråd, som hurtigt blev lukket af moderator. Ja vi har nemlig diskuteret det før.. Ingen grund til at bringe de gamle travere frem igen især ikke i en tråd der på den her måde er positivt indstillet omkring emnet.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 2. Februar, 2017 Jeg forstår såmænd ikke tråden og TS idé med den? At du er taknemmelig for billederne viser du vel - sammen med rigtigt mange andre - i de pågældende tråde?? Er der virkelig behov for en ekstra Taknemlighedstråd? Et helt andet ting er at jeg ikke er helt sikker på at det er gavmildhed det drejer sig om i selfie-trådene. Men det kan jeg jo ikke sikkert vide. 2 Del dette indlæg Link til indlæg