EPO 222 Skrevet 3. Februar, 2017 (edited) Hej Hvad skal jeg vælge artemis eller harmoni. Er mest til naturlige piger uden plastik . Og ikke pågående og god service uden for meget ekstra salg . På forhånd EPO Redigeret 3. Februar, 2017 af EPO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 3. Februar, 2017 Hvis jeg forstår dig rigtigt, ligger stederne du nævner i 2 forskellige tyske storbyer; Berlin og Hamborg. Harmony er kendt for meget "plastik" så hvis det er lige meget for dig hvilken by det er i, ville jeg klart vælge Artemis. Har været der flere gange og her er udvalget meget større Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 3. Februar, 2017 Tak for info gaffer. Hvad er priserne på artemis ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 3. Februar, 2017 Det kan jeg ikke lige huske, men sikkert standard 50-60 Eur for en halv time og så + 25-50 for ekstra ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 3. Februar, 2017 Er det 25 for blow uden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 3. Februar, 2017 Gaffer skrev, for 45 minutter siden: Hvis jeg forstår dig rigtigt, ligger stederne du nævner i 2 forskellige tyske storbyer; Berlin og Hamborg. Harmony er kendt for meget "plastik" så hvis det er lige meget for dig hvilken by det er i, ville jeg klart vælge Artemis. Har været der flere gange og her er udvalget meget større Der er nu også meget kold silicone på Artemis - men korrekt så er udvalget større, da det er en noget større klub. Men er man til det mere rolige og intime, så ville jeg vælge Harmony. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 3. Februar, 2017 Gaffer skrev, for 2 timer siden: Harmony er kendt for meget "plastik" Har været både på Artemis i Berlin og Harmony i Hamburg. Jeg synes ikke på nogen måde, at der er mere 'plastik' på H. Slet ikke. Nok meget ens. Til gengæld er der, i mine øjne, en hyggeligere stemning mellem mænd og kvinder på H . Måske fordi stedet er mindre og mere overskueligt. Og kvinderne har ikke den samme 'sharky' tilgang til mændene på H. Den pågående attitude fra kvindernes side er mere udbredt på A, i mine øjne. Hvis trådstarter mener, om han skal vælge mellem Atmos og Harmony, som begge ligger i Hamburg, ville jeg også vælge H. H er meget nyere, flottere, renere. Og jeg synes de ansatte er venligere. Og som regel at kvinderne er flottere og sødere. Dog er det en fordel, hvis du vil på H, at du har en bil , da H ligger lidt udenfor Hamburg. Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 3. Februar, 2017 Det er et par år siden jeg har været i Berlin og mener at jo større udvalg, giver større sandsynlighed for at finde naturlige piger, som trådstarter og jeg klart er til. Klemmer man silikonen og Botox'en af pigerne på Harmony er der satme ikke meget tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 3. Februar, 2017 Gaffer skrev, for 24 minutter siden: Det er et par år siden jeg har været i Berlin og mener at jo større udvalg, giver større sandsynlighed for at finde naturlige piger, som trådstarter og jeg klart er til. Klemmer man silikonen og Botox'en af pigerne på Harmony er der satme ikke meget tilbage Jeg vil nu tro at procentdelen er ca. den samme - men kommer du om fredagen til Harmony, er andelen af tusser og silikone højere fordi, der kommer der ofte en storkunde og hans kone med tasken fyldt med guldstykker til at dele ud til det segment af pigerne, der har disse unaturlige og andre distraherende vedhæng - min erfaring er bare at disse piger er meget overfladiske og ikke er de bedste til GF6. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 3. Februar, 2017 (edited) Har været på Artemis og Harmony en del gange, vil fortrække at komme der en varm sommerdag, skulle jeg vælge en, vil det nok blive Harmony, synes der er mere "hygge" og antallet af piger er steget en del Redigeret 3. Februar, 2017 af GMB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 4. Februar, 2017 (edited) Gaffer skrev, for 18 timer siden: Klemmer man silikonen og Botox'en af pigerne på Harmony er der satme ikke meget tilbage Det lyder smart, det du skriver der. Men jeg kan slet ikke genkende det, og jeg er helt og aldeles uenig. Der er masser af naturlige piger på Harmony. Men det afhænger nok af øjnene der ser. Personligt er jeg slet ikke til kunstighed, og i mine øjne har der altid været flertal af naturlige piger på Harmony. Venligst French Redigeret 4. Februar, 2017 af frenchlover1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 4. Februar, 2017 Tjaee, det må vel komme ind under at smag og behag, er svær at diskutere. Jeg har aldrig rigtigt brudt mig om Harmony. Den er for lille og med for lidt plads, der er for pop smart - bare alt det mode lort der bliver vist på den store skærm i baren, siger alt. Pigernes ydelser er begrænsede og der er for meget "plastik" i dem. Jeg kan ikke lade være med, at tænke på at pigerne er fabrikerede til lejligheden, af pengegriske personer For mig gælder det om, når man går på FKK, at møde lige den pige som rammer plet af, at være ens type. Hende der man gik i skole med, men aldrig fik sig taget sammen til, eller tude kontakte, og da slet ikke fik kysset eller knaldet. Hende er der størst chance for at møde hvor udvalget er størst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 4. Februar, 2017 Hold da op Gaffer... Du har da virkelig et horn i siden på Harmony , når du skriver: "Klemmer man silikonen og botoxen af pigerne,er der satme ikke meget tilbage." "for pop-smart" "alt det mode lort.. siger alt" "pigernes ydelser er begrænsede" "for meget plastik i dem" "pigerne er fabrikerede til lejligheden af pengegriske mænd" ... Bare lige til dem, der ikke har været på Harmony: Med 'mode lort' på en skærm i baren hentyder Gaffer til et par tv i det store barrum, hvor der ind imellem vises modeshows og andre gange vises fodbold og anden sport. Sætter man sig i baren får man tv'erne i ryggen og kan nyde udsigten til haven, den lille flod, der løber langs Harmony og snakke med pigerne, hvis man er typen, der kan lide at snakke før man knalder "Fabrikerede til lejligheden af pengegriske bagmænd," skriver Gaffer. Dertil vil jeg sige at pigerne i mine øjne er meget lig hinanden på de ti forskellige FKKer, jeg har besøgt. Der er SELVFØLGELIG forskelle i alder, udseende, erfaring og nationalitet mv. Og der er SELVFØLGELIG også forskel ift. om FKKen er på 1.000 eller 6.000 kvadratmeter, om der er 20 eller 300 piger, om vi er i Hamburg Leipzig, Berlin, Frankfurt, Dusseldorf, Karlsruhe eller Wien. Men rundt regnet er alle pigerne der for at tjene penge, og de gør selvfølgelig deres yderste for at se dejlige ud - hver på deres måde, og med hver deres ide, om hvad der er flot, og hvad de kan tjene mest på. Der er plastik og botox på alle FKKer. Og der er naturlige piger på alle FKKer. Og jeg tror faktisk ikke, at procentfordelingen er så voldsomt forskellig fra den ene til den anden FKK. Ud fra mine erfaringer. Og frem for alt: Du finder begge typer på alle FKKer Min pointe er, at piger(ne) er meget forskellige, og at der er noget for alle. Jeg er Sekvfølgelig enig med Gaffer i, at jo flere piger der er, jo større er chancen for at møde en, der ligner den pige man ikke lige fik knaldet som 17 årig . Og hvis det er vigtigt at finde hende, er der selvfølgelig størst chance fif at finde hende på en af det store FKKer ved Frankfurt eller Artemis i Berlin, hvor der ikke er 20-40 piger men flere hundrede samtidig . Det er logisk Venligst French 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 4. Februar, 2017 Jeg synes det er dejligt at man på Harmony kan få lov til at gå og sidde i ro og fred og udvælge den helt rigtige pige og ikke hele tiden behøver bruge tid og energi på igen og igen at afvise de mest påtrængende sharks. På Harmony går pigerne derimod gerne forbi flere gange uden at intimidere en, men vrikker lidt med rumpetten og smiler sødt til en for ligesom at gøre opmærksom på at de synes om en - og er der en man er gensidig interesseret i - kan man bare ligge billet ind og gøre opmærksom på at man ikke lige er klar, men gerne vil på Zimmer lidt senere - så holder de øje med en og man ved at de gerne kommer igen på det mindste vink 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 4. Februar, 2017 Der er plastik på H men ikke mere end alle andre steder ( kender ikke Artemis) Approachen på et behagelig niveau. Ikke påtrængende som sådan. Nogengange lidt for meget, men generelt ok 4 af de sidste 5 gange jeg har været i klubben har der været for mænge mænd kontra kvinder. Ja faktisk var jeg ved at droppe klubben af den årsag. Men så havde jeg en fantastisk dag sidst med et mere afbalanceret forhold imellem kønnene og nogle søde piger, så er allerede ved at kigge på næste tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 5. Februar, 2017 Hej alle Tusind tak for jeres input. Det er som med alt andet der er stor forskel på hvordan man ser på tingene. Jeg syntes i alle har været med til at belyse det de 2 steder rigtig godt. Bliver nød til at prøve begge steder. Tror jeg starter med harmoni, da det taktisk nok er klogt for en newbee. Hvilken dagen er bedst på harmoni (flest piger)? Så kan jeg måske lære lidt og prøve at modstå presset lidt fra sharksne på artemis:-) EPO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 6. Februar, 2017 EPO skrev, for 16 timer siden: Hej alle Tusind tak for jeres input. Det er som med alt andet der er stor forskel på hvordan man ser på tingene. Jeg syntes i alle har været med til at belyse det de 2 steder rigtig godt. Bliver nød til at prøve begge steder. Tror jeg starter med harmoni, da det taktisk nok er klogt for en newbee. Hvilken dagen er bedst på harmoni (flest piger)? Så kan jeg måske lære lidt og prøve at modstå presset lidt fra sharksne på artemis:-) EPO Fredag og lørdag er der flest piger, men det er også der der er flest mænd. Så du kan nemt komme ud for at der hverken er en ledig pige eller et ledigt værelse. Sidst på eftermiddagen/først på aftenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 6. Februar, 2017 Jaee, derfor sker der mange spændende ting i den store biograf - det kan af og til føles lige som om man er i swingerklub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 6. Februar, 2017 Gaffer skrev, for 6 timer siden: Jaee, derfor sker der mange spændende ting i den store biograf - det kan af og til føles lige som om man er i swingerklub Den er nu også ofte fuldt ud i brug. Så selv der inde kan man komme til at vente. Og så stor er den nu heller ikke. Men ja det er et godt sted at være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 8. Februar, 2017 Liderlig-fyr skrev, den 4/2/2017 at 20:30: Der er plastik på H men ikke mere end alle andre steder ( kender ikke Artemis) Approachen på et behagelig niveau. Ikke påtrængende som sådan. Nogengange lidt for meget, men generelt ok 4 af de sidste 5 gange jeg har været i klubben har der været for mænge mænd kontra kvinder. Ja faktisk var jeg ved at droppe klubben af den årsag. Men så havde jeg en fantastisk dag sidst med et mere afbalanceret forhold imellem kønnene og nogle søde piger, så er allerede ved at kigge på næste tur Har været der tirsdag, onsdag og torsdag, og bortset fra en enkelt gang, har der ikke været ventetid på et værelse. Og jeg synes aldrig der har været for få piger ift mænd. Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 8. Februar, 2017 frenchlover1 skrev, for 7 timer siden: Har været der tirsdag, onsdag og torsdag, og bortset fra en enkelt gang, har der ikke været ventetid på et værelse. Og jeg synes aldrig der har været for få piger ift mænd. Venligst French Sidst på aften. Når de piger der er mødt først går hjem, så har jeg flere gange oplevet 4-5 piger til mere end 20 mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 8. Februar, 2017 Kwassi2 skrev, for 55 minutter siden: Sidst på aften. Når de piger der er mødt først går hjem, så har jeg flere gange oplevet 4-5 piger til mere end 20 mænd. Her været der nogle gange, bortset fra en fredag har der ikke været problemer. Normalt kommer jeg der på hverdage. Selvfølgelig kan man rende ind i at favoritpigen er optaget af en suggardaddy i mange timer, det er der ikke noget at gøre ved. Så må man jo finde en anden stjerne på himmelen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 8. Februar, 2017 frenchlover1 skrev, for 19 timer siden: Og jeg synes aldrig der har været for få piger ift mænd. Venligst French Så må vi konstatere at du enten har været heldig eller jeg har været uheldig x mange gange. Og ellers har vi hver vores standard for hvornår man/ kvindeforholdet er passende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 8. Februar, 2017 Liderlig-fyr skrev, for 7 minutter siden: frenchlover1 skrev, for 19 timer siden: Og jeg synes aldrig der har været for få piger ift mænd. Venligst French Så må vi konstatere at du enten har været heldig eller jeg har været uheldig x mange gange. Og ellers har vi hver vores standard for hvornår man/ kvindeforholdet er passende Jeg har flere gange på Fantasy og P-club oplevet at jeg var ene hane i kurven med op mod 10 piger - her var det mere tid, lyst og penge/pigeforholdet, der ikke var passende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 9. Februar, 2017 Jernsvinet skrev, for 5 timer siden: Jeg har flere gange på Fantasy og P-club oplevet at jeg var ene hane i kurven med op mod 10 piger - her var det mere tid, lyst og penge/pigeforholdet, der ikke var passende Og jeg har flere gange på Harmony oplevet at være 3-5 herrer med 10-12 piger fra åbningstid og 3-5 timer frem (kan være anstrengende, hahahaha ) eller omkring 10 herrer og det dobbelte antal piger. Jeg er altid kommet ved åbningstid kl 11 eller 13 og som sagt aldrig fre-lø-sø - og kan jeg titføje - oftest tirsdag eller onsdag, og aldrig ifm. offentlige helligdage eller uge 7 eller uge 11 eller på en af de dage, hvor der er særlige fester. Altså: Stort set altid uden for 'myldretiden' Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg