frenchlover1 4116 Skrevet 9. Februar, 2017 Kwassi2 skrev, for 17 timer siden: Sidst på aften. Når de piger der er mødt først går hjem, så har jeg flere gange oplevet 4-5 piger til mere end 20 mænd. Bortset fra 1-2 timer før lukketid har jeg ikke oplevet, at der kun var 4-5 piger. Indtil et par timer før lukketid har jeg altid oplevet at der var mindst 10-12 piger. Som sagt har jeg været der mandag, tirsdag og onsdag. Og mest tirsdag og onsdag. Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 9. Februar, 2017 frenchlover1 skrev, for 4 timer siden: Bortset fra 1-2 timer før lukketid har jeg ikke oplevet, at der kun var 4-5 piger. Indtil et par timer før lukketid har jeg altid oplevet at der var mindst 10-12 piger. Som sagt har jeg været der mandag, tirsdag og onsdag. Og mest tirsdag og onsdag. Venligst French Jeg har været der på alle ugens dage, dog ofte fredag, lørdag eller søndag. Jeg syntes at harmony er en god saunaklub og kommer der ofte. Men har altså flere gange oplevet det med at der er meget få piger i forhold til antallet af mænd. Og det var med mere end 3 timer til lukke tid. Med de nye åbne/lukke tider i weekenden, så går de første piger hjem kl. 22.00. Og klubben lukker kl. 02.00. Har omvendt også oplevet at der over hele dagen var flere piger end mænd tilstede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 9. Februar, 2017 frenchlover1 skrev, for 7 timer siden: Og jeg har flere gange på Harmony oplevet at være 3-5 herrer med 10-12 piger fra åbningstid og 3-5 timer frem (kan være anstrengende, hahahaha ) eller omkring 10 herrer og det dobbelte antal piger. Jeg er altid kommet ved åbningstid kl 11 eller 13 og som sagt aldrig fre-lø-sø - og kan jeg titføje - oftest tirsdag eller onsdag, og aldrig ifm. offentlige helligdage eller uge 7 eller uge 11 eller på en af de dage, hvor der er særlige fester. Altså: Stort set altid uden for 'myldretiden' Venligst French Korrekt fra 11 til 15-16 stykker passer det meget godt med der til tider kan være overskud af Mænd. Kører jeg til Hamborg er jeg i klubben i 9-12 timer for det ligesom giver mening med køreturen. Så vil man jo gerne have pigerne er tilgængelige mere end de første 4 timer Det er klart værst i weekender men de fleste hverdagsture jeg har været på de sidste 6 mdr har der nu også manglet piger efter kl 16-17 stykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 9. Februar, 2017 Liderlig-fyr skrev, for 11 timer siden: Det er klart værst i weekender men de fleste hverdagsture jeg har været på de sidste 6 mdr har der nu også manglet piger efter kl 16-17 stykker Tror at antallet af piger både i weekends og i hverdagen er som det altid har været. Det er antallet af mandlige gæster der er steget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg