Guest Jessie Skrevet 3. Februar, 2017 Som gp hygger jeg mig nogle gange med at sende små frække film til mine kunder.... Og imens min kunde ser filmen får han denne fejlmelding på telefonen og nåede heldigvis at tage et screenshot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
camfyr5700 156 Skrevet 3. Februar, 2017 Jeg tror da også min "oplader" ville blive fugtig på spidsen hvis den lille film fandt vej til min skærm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jessie Skrevet 3. Februar, 2017 camfyr5700 skrev, for 5 minutter siden: Jeg tror da også min "oplader" ville blive fugtig på spidsen hvis den lille film fandt vej til min skærm He he- frække. Du må hjertens gerne få filmen.... Alle mine "faste mænd" har jo frynsegoder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 3. Februar, 2017 Oh! Min USB-port føles altså meget tør, send lige en lækker video ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
camfyr5700 156 Skrevet 3. Februar, 2017 Jessie skrev, for 18 minutter siden: He he- frække. Du må hjertens gerne få filmen.... Alle mine "faste mænd" har jo frynsegoder Uhadada ja det kunne jeg da godt tænke mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 3. Februar, 2017 Jessie skrev, for 30 minutter siden: He he- frække. Du må hjertens gerne få filmen.... Alle mine "faste mænd" har jo frynsegoder træls men ikk har besøgt dig så man kunne nyde den film Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Februar, 2017 Og endda uden sprøjteorgasme Jessie skrev, 1 time siden: Som gp hygger jeg mig nogle gange med at sende små frække film til mine kunder.... Og imens min kunde ser filmen får han denne fejlmelding på telefonen og nåede heldigvis at tage et screenshot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 4. Februar, 2017 Jessie skrev, for 12 timer siden: Som gp hygger jeg mig nogle gange med at sende små frække film til mine kunder.... Og imens min kunde ser filmen får han denne fejlmelding på telefonen og nåede heldigvis at tage et screenshot. Ha ha selv opladeren blev tændt og fuldt forståeligt udfra de billeder man kan se af dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 5. Februar, 2017 Jessie skrev, den 3/2/2017 at 20:03: He he- frække. Du må hjertens gerne få filmen.... Alle mine "faste mænd" har jo frynsegoder Tænker om det ikke også er en frynsegode og være en af dine "faste mænd" Jeg må hellere snart få planlagt nogle overnatninger i Esbjerg igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest djaj Skrevet 11. Februar, 2017 Jessie skrev, den 3/2/2017 at 20:03: He he- frække. Du må hjertens gerne få filmen.... Alle mine "faste mænd" har jo frynsegoder Er jeg kvalificeret til at modtage filmen ? Efter mit ene besøg som helt sikkert skal gentages... ;0) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jessie Skrevet 11. Februar, 2017 djaj skrev, for 2 timer siden: Er jeg kvalificeret til at modtage filmen ? Efter mit ene besøg som helt sikkert skal gentages... ;0) Selvfølgelig.... hent "kik" så sender jeg den til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordforfjorden 11 Skrevet 11. Februar, 2017 Noget siger mig jeg er nødt til at tage til Esbjerg området snart, for at blive en af "de faste mænd" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 19. Februar, 2017 nordforfjorden skrev, den 11/2/2017 at 12:54: Noget siger mig jeg er nødt til at tage til Esbjerg området snart, for at blive en af "de faste mænd" Enig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jessie Skrevet 21. Februar, 2017 nordforfjorden skrev, den Saturday, February 11, 2017 at 12:54: Noget siger mig jeg er nødt til at tage til Esbjerg området snart, for at blive en af "de faste mænd" Glæder mig til at lege med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 22. Februar, 2017 Jessie skrev, for 9 timer siden: Glæder mig til at lege med dig Lidt trist og forlade Esbjerg og først se din annonce nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordforfjorden 11 Skrevet 23. Februar, 2017 Jessie skrev, den 21/2/2017 at 22:46: Glæder mig til at lege med dig Det kan kun gå for langsomt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg